Disse 8 øvelsene gir deg en fyldig og rund sprettrumpe.

Treningsprogram for rumpe

Trening25.01.201759

Ønsker du en sterk og spretten bakdel er dette økta du burde legge til i treningsprogrammet ditt.

Effektiv beintrening

Trening18.01.201746

Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
Få en enda sterkere og godt trent kropp med disse ettbensøvelsene.
Øk fleksibiliteten i bakside lår.
Ikke vær redd for å kjøre dype knebøy.
Bli med på tidenes tøffeste beinøkt med Steve Cook.
Lyst til å bygge lår, styrke kjernemuskulaturen og utjevne styrkemessige forskjeller i beina? Da er dette øvelsen for deg!
Disse øvelsene er supereffektive og forebygger også skader.
Tren styrke, balanse og stabilitet i en og samme øvelse - BOSU knebøy.
Bygg opp lår og rumpe med utfall bakover fra benk i smithmaskin..
Prøv liggende lårcurl for å isolere lår. og rumpemuskulatur.
Oda Singstad (24) konkurrerer i bikinifitness - dette er hennes favorittøvelser.

Tren beina hardt

Trening21.05.20151113

Det finnes ikke noe som er tøffere enn å trene beina når det gjøres skikkelig.
Prøv ut Rotary Hip Extension for å trene bakside lår og rumpe.

Slik kjører du knebøy skadefritt

Trening04.03.2014750

Hvor god teknikk har du i knebøy og hvordan forebygger du mot skader?

3 øvelser som gir deg sprettrumpe

Trening18.04.20133050

Ønsker du å få en sprettrumpe bør du inkludere disse 3 øvelsene i treningsprogrammet ditt.

Hamstrings - En glemt muskel

Trening22.02.201398

Hamstringsmuskulaturen blir ofte glemt eller sett på som mindre viktig.

Trening av rumpe og lår

Trening02.05.20121890

Med riktig og intensiv trening kan kvinner bygge en sterk og atletisk sete- og lårmuskulatur. Sammen med riktig kosthold bidrar du til en hard og fast muskulatur.

Knebøy med någo attåt

Trening06.11.20050

Store kraftige lår og legger er imponerende. Det ligger mye arbeid bak veltrente bein. Jeg husker det første NM i kroppsbygging som jeg fikk gleden av å overvære, det var i 1982 på folkets-hus i Oslo. Den gangen var det ikke så mange deltagere som i

MRL - Mage, rumpe og lår

Trening03.08.20046

Denne artikkelen er dedikert til det kvinnelige kjønn hvor mage, rumpe og lår ofte er i fokus. Det er ikke til å legge skjul på at mange av kvinnene på et treningssenter som trener gjennom et MRL program ikke er fornøyd med fremgangen. Det kan vær

Lår av stål

Trening26.05.20040

Noen ganger kan lårene være et problemområde, rett og slett fordi mange dropper beintreningen. Hva er vel mer imponerende enn et par kjøttfylte lår som ser ut som de skal eksplodere hvert øyeblikk.