|
Blackday
|
 |
« på: 02. Oktober 2010, 00:13 » |
|
Etter en lang og kronglete oppvekst med mye dritt fikk jeg øya opp for trening og kosthold for noen år tilbake, veien har vært lang å hard med rare opplevelser. Viss jeg skulle kunne gå tilbake på noe ville jeg gått tilbake til starten å gitt meg sjæl et ordentlig trenings opplegg, Så hadde jeg slept å "løpe rundt i mørket" å ikke forstå en dritt som å trene samme muskel fullt ut hver dag uke etter uke, men det var nå dette jeg hadde lært i "gymmen" på skolen av ei halv feit burugle som skulle "lære" oss noe.
Start vekta høsten 2009 : 69-72kg fordelt på 195cm Juli 2011: 118kg fordelt på 198cm Oktober 2011 ---- 122kg Desember 2011---- 120kg Januar 2012---- 112kg Februar 2012--- 105kg Mars 2012--- 106kg Drømmen er å skape den meg jeg har et "bilde" av i drømmene, å dette skal nås så om jeg må slite i 20 år eller resten av livet, Jeg har tross alt bodd i "hælvette" i nesten 1/3 av livet mitt så om jeg så skal bruke mitt liv på smerte og det jeg brenner for så ville dette vært min minste bekymring.
Legg gjerne igjen spor, konstruktiv kritikk eller lignende..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
GGSE
Aktivt medlem

Honnør: 5
Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #1 på: 02. Oktober 2010, 13:44 » |
|
legger igjen en kommentar, så jeg får fulgt med litt siden du også er 16 
|
|
|
|
|
Loggført
|
From Zero to Something
|
|
|
|
ThaPumpKing
|
 |
« Svar #2 på: 27. November 2010, 16:41 » |
|
Benken er du litt svak i 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Blackday
|
 |
« Svar #3 på: 27. November 2010, 16:44 » |
|
Ja jeg vet, skyldes en liten skulderskade jeg pådro meg når jeg var ute å syklet og tryna som mindre, men merker den bare i benken.. ikke for å være frekk men i følge loggen din så er ikke akkurat du noen hulk i benken du heller....
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Micro Midas
Nykomling
Honnør: 0
Utlogget
|
 |
« Svar #4 på: 27. November 2010, 17:03 » |
|
Er man ikke greit sterk om man løfter 20 kilo mer i benk en kroppsvekta sin? Kontra 7 kilo mindre en kroppsvekt så er 20 kilo mer ganske greit, det er hvertfall min mening :-)
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Blackday
|
 |
« Svar #5 på: 27. November 2010, 17:10 » |
|
hehe, er vel sant det der, tusen takk for ordentlig svar 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hightow3r
Leieboer

Honnør: 13
Utlogget
Kjønn: 
I wear a tanktop, because I'm a tank!
|
 |
« Svar #6 på: 27. November 2010, 17:17 » |
|
Så mån man også tenke på at han er 1.97, det sier seg selv at han har lange armer... ergo benkpress og generelt alle pushøvelser blir vanskeligere/tyngre.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Blackday
|
 |
« Svar #7 på: 27. November 2010, 17:56 » |
|
Er jo sant det der, Men ingenting er umulig så jeg kan jo ikke gjemme meg bak lengden min å si at nei jeg tar ikke mye i benk siden jeg har lange armer, Bare å trene i vei 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
AntiXrist
Gjest
|
 |
« Svar #8 på: 27. November 2010, 18:12 » |
|
Bra utgangspunkt dette til å være 16 år  Stå på, så blir det bra!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Blackday
|
 |
« Svar #9 på: 27. November 2010, 18:34 » |
|
utgangspunkt og utgangspunkt har trent i ettår da, ikke den beste fremgangen... takker
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
AntiXrist
Gjest
|
 |
« Svar #10 på: 27. November 2010, 18:48 » |
|
utgangspunkt og utgangspunkt har trent i ettår da, ikke den beste fremgangen... takker
Vel. Etter du har trent et år så er det fortsatt et utgangspunkt  tenk hvor mange år du kommer til å trene om du holder ut.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Blackday
|
 |
« Svar #11 på: 27. November 2010, 19:16 » |
|
hehe, greit jeg gir meg hehe, får prøve å holde ut vel,
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
AntiXrist
Gjest
|
 |
« Svar #12 på: 27. November 2010, 19:32 » |
|
Jepp 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
ThaPumpKing
|
 |
« Svar #13 på: 27. November 2010, 19:49 » |
|
Ja jeg vet, skyldes en liten skulderskade jeg pådro meg når jeg var ute å syklet og tryna som mindre, men merker den bare i benken.. ikke for å være frekk men i følge loggen din så er ikke akkurat du noen hulk i benken du heller....
..Med tanke på at jeg nå veier 67kg og tar 90kg og du er 90kg og tar 85kg  Synd det med skade.. ta og varm skuldrene godt opp før benken, vet om mange lure øvelser der 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
AntiXrist
Gjest
|
 |
« Svar #14 på: 27. November 2010, 20:00 » |
|
..Med tanke på at jeg nå veier 67kg og tar 90kg og du er 90kg og tar 85kg  Synd det med skade.. ta og varm skuldrene godt opp før benken, vet om mange lure øvelser der  Høyden din? Forresten, så er du veldig frekk. "Litt svak i benken du". Oppfør deg 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|