Skrevet av Emne: rnking skadelig for trening??  (Lest 14332 ganger)

Utlogget zuppah

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 123
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 123

rnking skadelig for trening??
« : 13. oktober 2010, 01:39 »
Hørt at runking gjør at testosteronet ditt synker slik du ikke tar like mye i benk som du gjør viss du ikke runker ... det er verst før trening har jeg blitt fortalt...

jeg som runker hele tiden har problemer med dette... jeg prøver holde runkinga borte før treningstid men det går ikke.. jeg må runke : (   men har hørt at du kan spsie sædet ditt etterpå å få tilbake testosteronnivået ditt igjen og i tillegg få i deg en del proteiner,, så jeg gjør det nå ) smaker jævelig men jeg må vel gjøre det ...  men stemmer dette at du får testosteronet tilake + proteiner fra sædet?? må bare sikkerhets spørre i tillfelle dette ikke er sant og jeg fortsetter å gjøre dette uten nytte,.
20 år.  bp: 165  kb: 200  ml: 235

Utlogget liffy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 259
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 259

  • Mindbuilder
Sv: rnking skadelig for trening??
« #1 : 13. oktober 2010, 01:52 »
Haha,
Noe du kan prøve som bør få deg bra gira før trening er å runke til du er 5 sekunder fra å komme, for så å avbryte og gå på treningen.

Utlogget s0pr0

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 518
  • Honnør: 232
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 518

  • With the force of one thousand suns!
Sv: rnking skadelig for trening??
« #2 : 13. oktober 2010, 01:59 »
Tenkte på akkurat det samme for noen måneder siden, og gjorde i den forbindelse litt research;

*Runking, spesielt før trening, gjør at du bli svakere og dårligere i benk, akkurat som du sier. Dette vet nok de fleste.
*Som du helt korrekt antar; det hjelper å spise sæden din etterpå, det gir kroppen litt protein og testosteron tilbake.
MEN, det de fleste ikke vet er at sæden fungerer på samme måte som egg - den må varmebehandles for at kroppen skal klare å ta opp en større grad av næringsstoffene.
Derfor er det beste om du har varmet en panne f.eks, og lager en liten pre-workout "omelett" med sæden din. Du vil da få ca. 90% testosteron tilbake, og i tillegg nyttiggjøre mesteparten av proteinet.

Videre vil jeg råde deg til å fryse ned sæd dersom du runker på andre tidspunkt enn før trening, for så å innta det rett i forkant av tunge økter. Du vil da få en skikkelig testo-boost, studier har vist at effekten nesten er på linje med aas.

EN hake er selvfølgelig smaken, men slapp av, jeg har løsningen.
http://www.cookingwithcum.com/ - bestill denne og du har en rekke spennende oppskrifter å velge mellom, kan anbefales på det sterkeste!

Utlogget gel

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 24

Sv: rnking skadelig for trening??
« #3 : 13. oktober 2010, 02:59 »
Hørt at runking gjør at testosteronet ditt synker slik du ikke tar like mye i benk som du gjør viss du ikke runker ... det er verst før trening har jeg blitt fortalt...

jeg som runker hele tiden har problemer med dette... jeg prøver holde runkinga borte før treningstid men det går ikke.. jeg må runke : (   men har hørt at du kan spsie sædet ditt etterpå å få tilbake testosteronnivået ditt igjen og i tillegg få i deg en del proteiner,, så jeg gjør det nå ) smaker jævelig men jeg må vel gjøre det ...  men stemmer dette at du får testosteronet tilake + proteiner fra sædet?? må bare sikkerhets spørre i tillfelle dette ikke er sant og jeg fortsetter å gjøre dette uten nytte,.

Jeg har hatt samme problemet. Jeg løste det ved å heller ronke mens jeg trener, mellom hvert sett. Når jeg er ferdig med å trene kommer jeg på hånda og spiser en håndfull sæd.

Utlogget zuppah

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 123
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 123

Sv: rnking skadelig for trening??
« #4 : 13. oktober 2010, 15:33 »
Tenkte på akkurat det samme for noen måneder siden, og gjorde i den forbindelse litt research;

*Runking, spesielt før trening, gjør at du bli svakere og dårligere i benk, akkurat som du sier. Dette vet nok de fleste.
*Som du helt korrekt antar; det hjelper å spise sæden din etterpå, det gir kroppen litt protein og testosteron tilbake.
MEN, det de fleste ikke vet er at sæden fungerer på samme måte som egg - den må varmebehandles for at kroppen skal klare å ta opp en større grad av næringsstoffene.
Derfor er det beste om du har varmet en panne f.eks, og lager en liten pre-workout "omelett" med sæden din. Du vil da få ca. 90% testosteron tilbake, og i tillegg nyttiggjøre mesteparten av proteinet.

Videre vil jeg råde deg til å fryse ned sæd dersom du runker på andre tidspunkt enn før trening, for så å innta det rett i forkant av tunge økter. Du vil da få en skikkelig testo-boost, studier har vist at effekten nesten er på linje med aas.

EN hake er selvfølgelig smaken, men slapp av, jeg har løsningen.
http://www.cookingwithcum.com/ - bestill denne og du har en rekke spennende oppskrifter å velge mellom, kan anbefales på det sterkeste!

strååålende svar Smiley) dette gav meg mye kunnskap og veiledning..  honnør til deg Smiley)   men lurer litt på hvor lenge tar sædet før det tiner viss jeg fryser det ned??

- tenke også littt på det at det nesten er like effektivt som aas,,, da kan jeg vel runke som faen i en del uker / måner å lage en kur ut av det til slutt å høyne dosene og ta sæd shakers med f.eks 1 dl sæd 3 ganger om dagen i 4-12 uker eller noe?? vil ikke det funke fett??

20 år.  bp: 165  kb: 200  ml: 235

Utlogget zuppah

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 123
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 123

Sv: rnking skadelig for trening??
« #5 : 13. oktober 2010, 15:34 »
Jeg har hatt samme problemet. Jeg løste det ved å heller ronke mens jeg trener, mellom hvert sett. Når jeg er ferdig med å trene kommer jeg på hånda og spiser en håndfull sæd.

åå???   blir ltit vanskelig det da .. men funker det å springe fort inn på dass der å runke fort mellom hvert sett??

ps-- ikke runke til du kommer??
20 år.  bp: 165  kb: 200  ml: 235

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: rnking skadelig for trening??
« #6 : 13. oktober 2010, 15:40 »
JEG får advarsler og blir ansett som useriøs, mens han her slipper unna?Huh??
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget gel

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 24

Sv: rnking skadelig for trening??
« #7 : 13. oktober 2010, 17:27 »
åå???   blir ltit vanskelig det da .. men funker det å springe fort inn på dass der å runke fort mellom hvert sett??

ps-- ikke runke til du kommer??

For min del så funker det helt greit å ronke akkurat der jeg trener; altså ved benkpressen. Hvis jeg er alene så kan jeg slippe ned klærne litt, men hvis det er mange der så passer jeg på å være litt mer diskré (putter bare hånda nedi buksa).

Ronker uten å komme, ja. Det er bare å komme før, og under trening, som kan være negativt, ikke etter trening. Det er vitenskapelig bevist.

Utlogget zuppah

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 123
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 123

Sv: rnking skadelig for trening??
« #8 : 13. oktober 2010, 19:13 »
For min del så funker det helt greit å ronke akkurat der jeg trener; altså ved benkpressen. Hvis jeg er alene så kan jeg slippe ned klærne litt, men hvis det er mange der så passer jeg på å være litt mer diskré (putter bare hånda nedi buksa).

Ronker uten å komme, ja. Det er bare å komme før, og under trening, som kan være negativt, ikke etter trening. Det er vitenskapelig bevist.

aaah  kult:))  men merker ikke folk at jeg runker da viss jeg hr hånden nedi buksa?? eller er folk som har peiling på trening rundt der klar over hvorfor jeg gjør det?? treneer alle seriøse slik??
20 år.  bp: 165  kb: 200  ml: 235

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: rnking skadelig for trening??
« #9 : 13. oktober 2010, 19:26 »
aaah  kult:))  men merker ikke folk at jeg runker da viss jeg hr hånden nedi buksa?? eller er folk som har peiling på trening rundt der klar over hvorfor jeg gjør det?? treneer alle seriøse slik??

Hvorfor bry seg om hva alle andre syns? Du vet jo at å spise sæd gjør deg mye sterkere enn de som gir deg rare blikk Wink Evt. Kan du la være å ronke mellom settene og forbli en tynn jævel som ser rart på de store gutta som spruter seg i kjeften mellom hvert sett.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget zuppah

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 123
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 123

Sv: rnking skadelig for trening??
« #10 : 13. oktober 2010, 19:28 »
Hvorfor bry seg om hva alle andre syns? Du vet jo at å spise sæd gjør deg mye sterkere enn de som gir deg rare blikk Wink Evt. Kan du la være å ronke mellom settene og forbli en tynn jævel som ser rart på de store gutta som spruter seg i kjeften mellom hvert sett.

du sier noe der... honnør til deg

men lurer på det der som han  andre sa med lagring av sæd i fryseren osv.. spare på det... han sa også at  sæd var nesten like effektivt som aas.... kan jeg spare opp fryseren med sæd og til slutt lage en kur av det med høye doser funker det vel like bra som veksthormoner og steroider?
20 år.  bp: 165  kb: 200  ml: 235

ultralars

  • Gjest
Sv: rnking skadelig for trening??
« #11 : 13. oktober 2010, 19:28 »
Tenkte på akkurat det samme for noen måneder siden, og gjorde i den forbindelse litt research;

*Runking, spesielt før trening, gjør at du bli svakere og dårligere i benk, akkurat som du sier. Dette vet nok de fleste.
*Som du helt korrekt antar; det hjelper å spise sæden din etterpå, det gir kroppen litt protein og testosteron tilbake.
MEN, det de fleste ikke vet er at sæden fungerer på samme måte som egg - den må varmebehandles for at kroppen skal klare å ta opp en større grad av næringsstoffene.
Derfor er det beste om du har varmet en panne f.eks, og lager en liten pre-workout "omelett" med sæden din. Du vil da få ca. 90% testosteron tilbake, og i tillegg nyttiggjøre mesteparten av proteinet.

Videre vil jeg råde deg til å fryse ned sæd dersom du runker på andre tidspunkt enn før trening, for så å innta det rett i forkant av tunge økter. Du vil da få en skikkelig testo-boost, studier har vist at effekten nesten er på linje med aas.

EN hake er selvfølgelig smaken, men slapp av, jeg har løsningen.
http://www.cookingwithcum.com/ - bestill denne og du har en rekke spennende oppskrifter å velge mellom, kan anbefales på det sterkeste!
 det eineste som er inni sæd er sæd og kansje litt androgen. jeg kjønner at denne posten er en spøk men ville bare nevne det.

rediger: det er vel en spøk ikke sant?? for hvis ikke er det noe av det sykeste ideen noen sinne, sæd konsumering vil på noen merkbar måte gjør deg sterkere eller hjelpe deg noe med treninga whatsoever

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: rnking skadelig for trening??
« #12 : 13. oktober 2010, 19:35 »
Dama hans trener nok vekter.

http://www.lommelegen.no/328278/saed
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: rnking skadelig for trening??
« #13 : 13. oktober 2010, 19:38 »
 rediger: det er vel en spøk ikke sant?? for hvis ikke er det noe av det sykeste ideen noen sinne, sæd konsumering vil på noen merkbar måte gjør deg sterkere eller hjelpe deg noe med treninga whatsoever

Hvis du ikke forstår hvor seriøs denne tråden er, må du nok prøve å konsumere litt sæd. Du kommer til å bli forskrekket over de insane gainsa du får av det! Helt sykt!

Etter at jeg fant ut hvor bra sød egentlig er for veksten, har jeg slutta å trøkke bol. Nå bestiller jeg sæd fra Uganda, det skal visstnok være den beste sæden for muskelvekst.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget gel

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 24

Sv: rnking skadelig for trening??
« #14 : 13. oktober 2010, 22:39 »
aaah  kult:))  men merker ikke folk at jeg runker da viss jeg hr hånden nedi buksa?? eller er folk som har peiling på trening rundt der klar over hvorfor jeg gjør det?? treneer alle seriøse slik??

Når du er på trening så burde du opplyse andre om dette så mye som mulig, både for å få andre til å forstå, og for at de selv vil få muligheten til å oppleve samme fremgang i benkpress. Så gå fra person til person og fortell om ronking... mens du ronker.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!