Skrevet av Emne: Joss drar 190kg i klossmark! Video  (Lest 59988 ganger)

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: EVERYTHING IS EAZZY IN JOSS' TOWN
« #255 : 14. september 2011, 23:11 »
Kjørte økten i gymtimen påskolen i dag. Fortsatt ikke goodfeel i marken, men virker som det er ok styrke. Smiley
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: EVERYTHING IS EAZZY IN JOSS' TOWN
« #256 : 19. september 2011, 00:44 »
Folkelich var innom senteret for noen dager siden, og måtte selvsagt prate 4-5 timer med meg Tongue

Fikk blant annet vite dette;

*Muskler vokser raskere enn sener tåler, så man bør ikke kjøre for mye bygging
*Hvis man bare spiser dritt og drikker øl i 1-2mnd vil jeg bli sterkere enn jeg noensinne har vært
*Etter 140-150kg i benk er det fysisk umulig å øke. Så da bør man ikke gidde å trene mer
*Han hadde lest 1del på nettet om bodybuildere og hvordan de trente, så nå var det 3 30min økter i uka istende for 1 økt på 2 timer i uka..
*Hvis jeg vil bli råsterk i benk, bør jeg egentlig bare trene drittungt på triceps, og masse tuunge dips. Trenger ikke trene benk, fordi det er triceps som skyver.

Artig kar altså. Han hadde vist nok lest masse på nettet nå da. Han er jo hyggelig og det pleier egentlig ligge et eller annet i det han forteller, meeen vet ikke helt om jeg skal følge rådene hans Tongue
Og økten min som skulle være 2 timer ble til 3 timer med masse supersett Tongue

Ellers så synes jeg bøyøktene om dagen går utrolig lett Smiley Marken er også grei, men super settene er slitsomme..
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: EVERYTHING IS EAZZY IN JOSS' TOWN
« #257 : 19. september 2011, 00:45 »
Hahah!
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget s0pr0

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 518
  • Honnør: 232
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 518

  • With the force of one thousand suns!
Sv: EVERYTHING IS EAZZY IN JOSS' TOWN
« #258 : 19. september 2011, 02:00 »
Folkelig er kongen. Fra 15 sett legger hver økt til dette; priceless.
Hadde vel også en biceps-periode som endte med belastningsskade om jeg ikke husker feil, sikkert der punkt 1 stammer fra.
Husker da han kjørte maxintervaller på mølle, men allikevel insisterte på å snakke videre i hver 30 sek pause selv om pulsen nærmet seg 200.

Hva hadde han i benk nå btw?

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: EVERYTHING IS EAZZY IN JOSS' TOWN
« #259 : 19. september 2011, 13:15 »
Han hadde nedtrekkøkt og roing  Men han er svakere nå. Har ikke trent på en stund. Men han gjør seff det med vilje da, så det skal bli gøy å trene igjen, nåpr han har blitt svak Smiley
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: EVERYTHING IS EAZZY IN JOSS' TOWN
« #260 : 19. september 2011, 22:28 »
Bøy økten i dag hadde maange sett. Kjørte opp til 2x100, 2x105 og så skulle det vært et til på 2x105, men ble 3x105 Wink

Synes at 2x100 gikk lett, mens det det første på 105 var litt tyngre. Så siste sett sprengte jeg på topp^^
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: EVERYTHING IS EAZZY IN JOSS' TOWN
« #262 : 21. september 2011, 21:20 »
Hmm..

Hadde to sett med tre repp på 125kg i mark i dag. Uten belte vell og merke da..

Selv om det ikke er tungt, er det liksom ikke den godfølelsen jeg pleier å få i mark på oppkjøring. Utrolig demotiverende Sad

Ellers så hadde Vegard og Co sine meninger om hva som burde spises og ikke. Vegard sa vell egentlig ikke noe dumt, men vennene hans mente blant annet at Reker var den uoppdagete super-maten for trening. Så de skulle spise masse reker hele tiden.

Og så ble det enighet om at det er når man kjører bare random, men presser seg heelt ut i alle sett at man øker mest. Ikke i vekt eller styrke, men i volum seff. Det ble også kommentert at det var ikke noe viktig hvor mye man løftet, bare man så sterk ut, fordi du ikke kunne gå med en t-skjorte hvor det liksom stod hvor mye du hadde i de forskjellige øvelsene, mens hvis du var schvær og rippa, så ser folk det.

HELDIG vis kom da Vegard med det innspillet at "Det er fler veier til Roma", altså at han kanskje ikke var helt enig det som ble sagt. Takk gud:P
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: EVERYTHING IS EAZZY IN JOSS' TOWN
« #263 : 22. september 2011, 08:48 »
Fikk også en strekk nederst i ryggen når jeg kjørte nakkebøy med stopp i går pga sammenslåing av sett, og kanskje litt rask kjøring Tongue

Men er bedre i dag, så sikkert ikke noe big deal.
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: EVERYTHING IS EAZZY IN JOSS' TOWN
« #264 : 24. september 2011, 00:39 »
Skal på ferie i 7 dager i høstferien... Skal jeg ta pause fra treningen eller prøve å få inn noen økter da Coach?
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: EVERYTHING IS EAZZY IN JOSS' TOWN
« #265 : 26. september 2011, 23:16 »
Fin økt i dag,

Lett bøy på 80x2, lett benk mellombredt grep 45kgx3 3 sett.
Og grovlett strakmark.



Dagens quote må nesten være den ene artige PT'en på senteret.. Synes egentlig alle der er ganske flinke, bortsett fra han.. -_-. I dag sa han til en på min alder at han burde kjøre flies med hantler, og at hantlene skulle møtes over navelen.. Fordi jo lengre ned de møttes, " jo bedre føles det".

Makes sense.
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: EVERYTHING IS EAZZY IN JOSS' TOWN
« #267 : 28. september 2011, 22:55 »
Jævla møkkatrykk faen helvette..

Kjørte første "tunge" mark økt i dag.. to sett på 135x2.

Igjen kan jeg liksom ikke si at det er veldig tungt, men mangler liksom den eksplosive, gode følelsen..

Sånn som jeg føler meg nå tror jeg nok ikke at noe mer enn 170 går på slutten av prgm..

Gode nyheten er vell at 55x2 to sett i benk gikk grovlett Smiley Kaaaanskje det skjer noe i benken nå..? Smiley



Ellers skjedde det ikke så mye gøy, bortsett fra en komisk samtale mellom to 50-ish åringer i garderoben.
Han ene forklarte han andre at han hadde vært på 4 spinningstimer i uka de siste 10 årene, og nå hadde gått over til 1 spinningstime og en eller to "tøye-timer" isteden for å få litt variasjon. . . ...

Når han stod der i bokseren i garderoben kunne jeg nesten ikke la være å tenke " Fy faen, det var 10 bortkastete år.." ettersom det heller så ut som om han hadde sittet i en sofa i 10 år. Meen hvertfall bra at man prøver da. Noen trives sikkert med å trene uten å få resultater, bare for å trene.
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: EVERYTHING IS EAZZY IN JOSS' TOWN
« #268 : 30. september 2011, 23:21 »
Kjørte en "lett" økt i dag.

Mark fra kloss opp til 132,5kgx2 2 sett. Fikk tilbake litt håp i marken, da dette kjentes ut som luft.

Har økt bra i dips siden prgm.start også, så kanskje det hjelper litt på benken.

Smiley

"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: EVERYTHING IS EAZZY IN JOSS' TOWN
« #269 : 03. oktober 2011, 23:12 »
Småtung bøy i dag, 100x2, 105x2, 107x2, 112,5x2.

100kg settet var lett, 105 også. Men så var det ikek mye krat igjen, så måtte jobbe en del på siste sett. Men gikk såpass greit at jeg ikke følte jeg trengte spotter.
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!