Sider: 1 ... 13 14 15 [16]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: En profilert bygger tatt, men ingen artikkel?  (Lest 25340 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
aktiviteten
.: Aktivutøver :.

Honnør: 1121
Innlogget Innlogget

Kjønn: Mann

« Svar #225 på: 15. November 2010, 17:26 »

Og der skled det hele ut med idiotinnlegg igjen, sånn ender alle gode tråder opp.

Loggført

”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”
HHHH
.: Eliteutøver :.

Honnør: 359
Utlogget Utlogget

tjukk

« Svar #226 på: 15. November 2010, 17:30 »

Jeg syns nesten hele dopingdiskusjonen (den gjennomgående her på TF) har kommet feil ut.

Vi diskuterer lovlighet, paragrafer, virkning og bivirkning. Denne diskusjonsplattformen fører ikke til noen ting.

Ikke avskrekker det unge fra å dope seg og ikke omvender det folk som allerede har satt første stikket.

Hva hvis vi snur litt på det?

Diskutere det etiske, fokusere på at det er juks i idrett, men en privatsak hvis du ikke konkurrerer.

Det er lov å drikke en whiskey hver dag, men ikke hvis du samtidig kjører bil etter å ha drukket... Lovlig i den ene forstanden, ulovlig i den neste.

Doping er lovlig i den ene forstanden men ureglementert, uetisk og umoralsk i den andre...

Hvis man hadde kjørt kampanjene og debattene over på det ubestridelige der, så kanskje det hadde vært lettere å endre holdninger også...

man får ikke endret holdninger med å diskutere paragrafer og bivirkninger.

Enig med antikviteten, og signerer Egil sitt innlegg.

Hva med noen forslag:

- Artikkel på tf.no som diskuterer "baksiden av medaljen" i bygging gjennom intervju av rene utøvere (altså de som overveiende sannsynlig er rene, eks PG, Poo osv..). Dette blir jo da ikke noe uthengingsartikkel, og blir kun en positiv måte å belyse "problemet" på. Om det er nødvendig så kan det legges på en liten notis nederst med dopingsaker i bygging hvor det har vært testing (EM, VM) de siste årene..
Loggført

Baldre
Aktivt medlem

Honnør: 21
Utlogget Utlogget

« Svar #227 på: 15. November 2010, 17:36 »

dry
Loggført

180cm
103kg

Mål 2011:
113kg

Langsiktig mål:
hundreogmasse+

Gal glagutt! Smiley
Baldre
Aktivt medlem

Utlogget Utlogget

« Svar #228 på: 15. November 2010, 18:26 »

Er flott at det er så mange som er så engasjert i doping spm.. er jo tøft at det finnes noen i idretten som oppnår noe rent nå til dags. Men er det virkelig så intr når det gjelder kroppsbygging? Ren kroppsbygging er jo egentlig ikke ett tema lengre.

Men det hadde vært kult vist TF hadde gitt di byggera som man vet er rene mer oppmerksomhet. Sånn at folk hadde sett hva som er realistisk å oppnå rent. Vor lang tid det egentlig tar osv.. Smiley Jay, Dorian, Ronnie og andre i den kaliberen er jo selfølgelig ikke det.. Og for å være ærlig, så synes jeg ikke at folk skal tro det heller. Kunnskap er ikke noens fiende. Å jeg tror ikke at alle kroppsfikserte 14åringer i norge kommer til å trøkke i seg AAS bare fordi di vet at KB er en dopingsport. 

Det til side..
Vist man vil ha bukt med dopingproblemet blant ungdommen, så må man heller bruke mer energi og penger på forebyggende arbeid i skolen og ellers i samfundet. Skremselspropaganda fungerer ikke på fjortiser uansett. Ærlighet og opplysning er mye bedre enn mørkelegging og løgn.
Loggført

180cm
103kg

Mål 2011:
113kg

Langsiktig mål:
hundreogmasse+

Gal glagutt! Smiley
Ryū
Tungvekter

Honnør: 623
Utlogget Utlogget

Street Fighter

« Svar #229 på: 15. November 2010, 18:36 »

antikviteten

BURN!!!
Loggført

Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.
Pinna
Superavhengig

Honnør: 71
Utlogget Utlogget

« Svar #230 på: 15. November 2010, 18:52 »

Jeg syns nesten hele dopingdiskusjonen (den gjennomgående her på TF) har kommet feil ut.

Vi diskuterer lovlighet, paragrafer, virkning og bivirkning. Denne diskusjonsplattformen fører ikke til noen ting.

Ikke avskrekker det unge fra å dope seg og ikke omvender det folk som allerede har satt første stikket.

Hva hvis vi snur litt på det?

Diskutere det etiske, fokusere på at det er juks i idrett, men en privatsak hvis du ikke konkurrerer.

Det er lov å drikke en whiskey hver dag, men ikke hvis du samtidig kjører bil etter å ha drukket... Lovlig i den ene forstanden, ulovlig i den neste.

Doping er lovlig i den ene forstanden men ureglementert, uetisk og umoralsk i den andre...

Hvis man hadde kjørt kampanjene og debattene over på det ubestridelige der, så kanskje det hadde vært lettere å endre holdninger også...

man får ikke endret holdninger med å diskutere paragrafer og bivirkninger.

Jeg er enig med deg i sak, Egil.
Hvis det bare var så enkelt at en holdningskampanje og litt debatt hadde vært nok, men det er det desverre ikke.
Du ser jo hva grunnholdningen til f.eks. Marius og andre på forumet er: "Who cares!"
Jeg er pessimist når det gjelder denne generasjon ungdom. Lei for å si det.
Folk gir rett og slett blaffen, på samme måte som i en del andre etiske spørsmål i samfunnet vårt. Ens kropp, utseende, karriere og suksess betyr mye mer enn å handle moralsk riktig.
Vi er egoister og selvdyrkere mange av oss.

Jeg tror det er én løsning på problemet:
Og det er ikke å kriminalisere dopingbruk. Det vil ikke hjelpe. Vi så jo hvordan det gikk når Stortinget vedtok ny lov om å kriminalisere sex-kjøp i Norge. Det har nesten virket mot sin hensikt.
Løsningen er at de store strongman- og byggerprofilene i Norge står fram og tar avstand fra doping. De har en enorm makt og påvirkningskraft på alle som ser opp til dem. Det er det eneste som vil hjelpe tror jeg. Merkelig nok har vi en tendens til å gjøre nøyaktig det samme som idolene våre, enten det er Dietmar, Owe Rytter eller Arild Haugen.

Men at dette noen gang vil skje - det tviler jeg på.

Vi vil aldri klare å få bukt med dopingbruken generelt, men vi kan sanksjonere dopingtatte i oranisert idrett enda hardere enn nå. Gjerne med utestengelse på livstid.
Loggført
MAGOUOU
Aktivt medlem

Honnør: 10
Utlogget Utlogget

ARRRRRR

« Svar #231 på: 15. November 2010, 20:15 »

Skjønner egentlig ikke hvorfor vi bryr oss om folk doper seg eller ikke.. Dems kropp, dems liv, dems organer som går til helvette!! Hva har dere med å kriminalisere roids pga andres bruk?
Når det gjelder konkurranse sammenheng er jeg totalt imot det, men innenfor kroppsbygging kommer man ikke utenom. Der burde det jo heller blitt legalisert så alle stiller likt " litt ironi her også" Tongue

Men skal jeg tenke litt høyt her, så retter jeg mer imot jeg også.
Dette pga. jeg ikke har av interesse at enn eller annen gjøk skal herpe nyra si av alt dritten han putter i seg, for så å bruke skattepenga mine på å finne seg en ny en.

MEN, hadde vært kjedlig å se på Mr.Olympia uten freaksa.
 (Dette er ikke en oppfordring til doping, bare så det er sagt)!!
Loggført

aktiviteten

Innlogget Innlogget

« Svar #232 på: 15. November 2010, 21:07 »

BURN!!!
?

Det er jo bare tull og teste kroppsbyggerkonkurranser. Hva er poenget med det?
Bli kvitt dop i byggermiljøet??

Vi vil se freaks, så får vi bare godta hva de har i seg, kommer aldri i verden å bli anderledes uansett.  Tror "alle" innerst inne skjønner hva de bruker for å bli så stor om man er normalt oppegående.
Loggført

Baldre
Aktivt medlem

Utlogget Utlogget

« Svar #233 på: 15. November 2010, 21:21 »

?

Det er jo bare tull og teste kroppsbyggerkonkurranser. Hva er poenget med det?
Bli kvitt dop i byggermiljøet??

Vi vil se freaks, så får vi bare godta hva de har i seg, kommer aldri i verden å bli anderledes uansett.  Tror "alle" innerst inne skjønner hva de bruker for å bli så stor om man er normalt oppegående.

Dagens! Grin

Honnør!
Loggført

180cm
103kg

Mål 2011:
113kg

Langsiktig mål:
hundreogmasse+

Gal glagutt! Smiley
aktiviteten

Innlogget Innlogget

« Svar #234 på: 15. November 2010, 21:36 »

BURN!!!
Skal antikviteten brenne i helv....? Hva galt har jeg gjort påsan?
Loggført

Ryū
Tungvekter

Honnør: 623
Utlogget Utlogget

Street Fighter

« Svar #235 på: 16. November 2010, 08:03 »

Skal antikviteten brenne i helv....? Hva galt har jeg gjort påsan?

Aktiviteten-->Antikviteten. Det er burn på deg fra HHHH.

Burn: Noe man kan si når en person blir eid eller generelt driti ut, med passende morsomme ord og bevegelser. Eks: Du er stygg. BURN!!
Loggført

Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.
aktiviteten

Innlogget Innlogget

« Svar #236 på: 16. November 2010, 09:17 »

Antikviteten er passende på meg tydeligvis, da guttunger skal forklare meg hva ordet burn brukes til. hoho!
Loggført

Fleksnes
Skravlekopp

Honnør: 1484
Utlogget Utlogget

« Svar #237 på: 16. November 2010, 09:24 »

Og der skled det hele ut med idiotinnlegg igjen, sånn ender alle gode tråder opp.

Ja, og det er bare din feil alt sammen.
Loggført

Sitat treningsforum:
"hold kjeften din a jævla idiot. skaff deg fakta før du skriver masse random bullshit a. du ser ut som en jævla utsulta tulling på bildet ditt btw "

"Oi, du er skikkelig kul. Kan du si det en gang til, face 2 face?. Hvis jeg ser ut som en utsulta tulling, hva er du da, som både er høyere og lettere?. Du kan kunsten å drite deg sjøl i trynet.
Hva slags fakta skulle jeg ha skaffet meg forresten?. "
Sider: 1 ... 13 14 15 [16]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Mest lest i dag

Forsidejakten 2013
av Joachim Pedersen - 1 dag siden
Men`s Athletic Physique
av Rita Immerstein - 6 dager siden
Drømmen om sommerkroppen
av Yngvild Andrea Grip - 309 dager siden
Fiskepille gir økt muskelvekst
av Rita Immerstein - 336 dager siden

Bildeprofiler

Baliba
AndréM
Sigg1
Kurdi
lilo
AndréM
ECTOMORPH
Espenc
Du må være medlem for å kunne se bildene. Logg inn eller registrer deg.

Siste filmer

Siste innlegg

Lilo goes beef!
15 svar - trondx - 10 minutter siden
"TEAM BJERKE" - 5.plass Nordisk
157 svar - Kikki - 22 minutter siden
treningsplan
560 svar - Vikike - 1 time siden
Nytt treningsprogram - ser det bra ut?
3 svar - Sigg1 - 7 timer siden
Syk av trening
8 svar - Glucifer - 7 timer siden