|
lolvik
|
 |
« Svar #120 på: 21. Mars 2011, 23:38 » |
|
Hei
Tenkte jeg skulle informere om at Eirik Sandvik har tatt meg under armen som testperson på et nytt treningskonsept han har laget, så i tretten uker skal jeg følge hans diett og treningsopplegg.
Om jeg blir å logge noe særlig vet jeg ikke, vet ikke hvor "hemmelig" det egentlig er.
Men jeg kan vel hvertfall oppdatere om hvordan det står til.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Mowo
Litt godt kjent

Honnør: 2
Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #121 på: 22. Mars 2011, 13:28 » |
|
Hei
Tenkte jeg skulle informere om at Eirik Sandvik har tatt meg under armen som testperson på et nytt treningskonsept han har laget, så i tretten uker skal jeg følge hans diett og treningsopplegg.
Om jeg blir å logge noe særlig vet jeg ikke, vet ikke hvor "hemmelig" det egentlig er.
Men jeg kan vel hvertfall oppdatere om hvordan det står til.
Det hørtes bra ut  Lykke til!
|
|
|
|
|
Loggført
|
..
|
|
|
|
lolvik
|
 |
« Svar #122 på: 22. Mars 2011, 15:51 » |
|
Tviler på at jeg faktisk klarer å gjennomføre det, men har lyst, hvertfall.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Citius-altus-fortius
|
 |
« Svar #123 på: 22. Mars 2011, 15:58 » |
|
Gi gass! ! og lykke til, dette blir bra 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Holten
|
 |
« Svar #124 på: 22. Mars 2011, 17:23 » |
|
Man klarer ikke noe med den innstillingen hvertfall  Du _skal_ klare det! Går det galt med kosten/treningen en dag så er det bare å legge det bak seg  Hugs at du er en av få testpersoner 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tricker
Litt godt kjent

Honnør: 2
Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #125 på: 22. Mars 2011, 22:55 » |
|
Heisann. Var det du jeg så på friskhuset i dag? du hjalp meg å ta på skiver på knebøystanga!  Synes jeg hadde sett deg på forumet her en gang.sykt bra at du trener deg opp igjen fra vekta du lå på før! Btw, vis du vil ha noen å trene med eller noen til å hjelpe med treningen så si ifra! Trener så å si hver dag på fauske:)
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
lolvik
|
 |
« Svar #126 på: 23. Mars 2011, 11:31 » |
|
Oh shi-- Hah, joa, var meg. c: Med 100kg på stanga, så kunne jeg da bidra litt! : D
Vet ikke om jeg skal skjemmes eller ikke, hadde ikke egentlig tenkt tanken at noen ble å kjenne meg igjen. :c
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Batistuta
Aktivt medlem

Honnør: 18
Utlogget
|
 |
« Svar #127 på: 24. Mars 2011, 02:05 » |
|
Hei,Lolvik  Har du startet på opplegget til Sandvik?Hvordan er formen? Sitter faktisk med frysninger i hele kroppen nå, for jeg satt og reflekterte litt. Jeg tenkte et par år fram i tid, så for meg deg som den guruen her inne, med en knall fysikk  Med den historien du har å se tilbake på, så kan jeg bare tenke meg hvor styrket du kommer ut av dette. Jeg har veldig troa på deg, kjør på 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
lolvik
|
 |
« Svar #128 på: 24. Mars 2011, 13:53 » |
|
Klart det, beefcake kan bare gå og legge seg!  Jeg har bare hatt èi økt da, skal vel ha en til i dag. - Mildt sagt øøøødelagt eetter Tabata. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Holten
|
 |
« Svar #129 på: 24. Mars 2011, 17:53 » |
|
Klart det, beefcake kan bare gå og legge seg!  Beefcake never sleep... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
lolvik
|
 |
« Svar #130 på: 24. Mars 2011, 19:36 » |
|
For opptatt med pubmed I guess. :c
Anyhow. Økt 2 i dag!
Herregud, kommer ikke over hvor forbanna hardt Tabata suger. - Men er godt etterpå da. : D
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
lolvik
|
 |
« Svar #131 på: 26. Mars 2011, 20:12 » |
|
Nå er det lenge siden jeg faktisk har logget noe, jeg men jeg føler at denne økta må ut til verden. ^___^
De siste månedene faktisk, har jeg knotet rundt med 50kg knebøy og bare 40-45ish på markløft. - I dag gikk det fremover!
I dag reppet jeg med 60kg knebøy og 75kg markløft, samt makset på 80kg markløft! Kunne sikkert klart enda litt mer på begge, men jeg valgte å gi meg mens leken var god.
Herregud det var gøy! ;__;
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Blackday
|
 |
« Svar #132 på: 27. Mars 2011, 21:58 » |
|
Ikke noe som er mer gøyalt enn når man holder på med en vekt leeeenge, Og plutselig så begynner man å merke: Heeeey jeg klarer mer enn det her så slår man til og imponerer seg selv. Grattis med ny mark pers da!:D
mvh Høyjævel
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
satell
Gjest
|
 |
« Svar #133 på: 18. April 2011, 22:43 » |
|
Hvordan går det med treningen Øystein?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BF/AF-2013
Erfaren bruker

Honnør: 300
Utlogget
Kjønn: 
Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
|
 |
« Svar #134 på: 07. Juni 2011, 02:55 » |
|
Hvordan går det med treningen Øystein? What she said!  Hvordan er ståa? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|