Skrevet av Emne: André tilbake i loggingen 2013! s.25  (Lest 91665 ganger)

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Sv: Veien til IFBB Pro kortet
« #60 : 09. juli 2011, 09:42 »
Bein

08.07.11:

Leg Extension | Machine:
Set  Reps  Weight
1    20    20   
2    12    35   
3    10    60   
Comment: 2 forced negatives

Leg Press | Machine:
Set  Reps  Weight
1    15    80   
2    17    140 
Comment: Kjører lett siden jeg kjente det litt for godt i kneet forrige uke.

Hack Squat | Machine:
Set  Reps  Weight
1    30    20   
Comment: Lett og bare fokus på Flexing av lår

Lying Leg Curl | Machine:
Set  Reps  Weight
1    20    20   
2    10    30   
3    9     45   

Stiff Leg Deadlift | Barbell:

Set  Reps  Weight
1    12    40   
2    15    70   

Standing Calf Raise | Machine:

Set  Reps  Weight
1    12    30   
2    17    35   
3    15    35   
4    12    35   

Seated Calf Raise | Machine:
Set  Reps  Weight
1    15    30   
2    10    20   

Kjørte litt lettere denne økten enn forrige uke, prøvde å kjenne hvilke øvelser som ga mest stress på mitt høyre kne som jeg sliter litt med, føler meg mye bedre idag (søndag 09.07.11) enn forrige uke, kan nesten konkludere med at hack squat er øvelsen som lager mest stress på kneet.
“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Sv: Veien til IFBB Pro kortet
« #61 : 10. juli 2011, 16:25 »
For noen uker siden prøvde jeg Gripstar, et svensk produkt som jeg ble forelsket i med engang.

Så når har jeg fått mitt eget par! Gleder meg til å bruke de og kanskje de erstatter de gode gamle drareimene Wink

“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Burrek

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 157
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 157

  • Det SKAL svi !
Sv: Veien til IFBB Pro kortet
« #62 : 10. juli 2011, 18:01 »
For noen uker siden prøvde jeg Gripstar, et svensk produkt som jeg ble forelsket i med engang.

Så når har jeg fått mitt eget par! Gleder meg til å bruke de og kanskje de erstatter de gode gamle drareimene Wink



Har ett par Pads selv, og de funker som snus! Bare pass på å få trent grepet innimellom også Grin Gikk på en blemme der selv, og mistet MYE styrke i grepet :/

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Sv: Veien til IFBB Pro kortet
« #63 : 10. juli 2011, 18:04 »
Har ett par Pads selv, og de funker som snus! Bare pass på å få trent grepet innimellom også Grin Gikk på en blemme der selv, og mistet MYE styrke i grepet :/

Ja disse blir bare brukt på noen øvelser som lat pulldown, markløft osv. så grepet skal jeg passe på Wink
“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Sv: Veien til IFBB Pro kortet
« #64 : 11. juli 2011, 22:03 »
Ganske så bra start på uken, fikk en sikkelig knute øverst i trapezius på økten idag og er helt latterlig ond, må springe innom min kjære terapaut imorgen!

11.07.11 (Bryst og Biceps)

Bench Press | Smith-Machine:

Set  Reps  Weight
1    10    20   
2    8     40   
3    5     60 (oppvarming fortsatt)   
4    5     80 (10 sek. hvile ->) 
5    3     60 (10 sek. hvile ->) 
6    4     40

Chest Press | Machine:
Set  Reps  Weight
1    8     40   
2    6     82   drop->
3    4     42   

Incline Fly | Dumbbells:
Set  Reps  Weight
1    8     10   
2    14     15   

Crossover | Cables:
Set  Reps  Weight
1    12    35 drop-> 
2    10    25

Uni Preacher Curl | Machine:
Set  Reps  Weight
1    10    10   
2    7     30   

Curl | Barbell:
Set  Reps  Weight
1    8     30   
2    6     20   
3    6     10   

Uni Hammer Curl | Dumbbells:

Set  Reps  Weight
1    7     20   
2    7     7   

Håper uken går bra og vi alle kjører på!  Cool
“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Sv: Veien til IFBB Pro kortet
« #65 : 12. juli 2011, 21:38 »
God rygg dag! Cheesy Gripstar funker som fy på forskjellige rygg øvelser, nesten eliminerer aktiviteten i forarmene og kan fokusere 100% på ryggmusklatur.

12.07.11: Rygg

Stiff Arm Pulldown | Cables:
Set  Reps  Weight
1    15    35   
2    12    45   
3    13    55   

High Row | Machine:
Set  Reps  Weight
1    12    40   
2    10    60   
3    10    85   drop->
4    8     60   drop->
5    8     40   

Bent Over Row | Barbell:
Set  Reps  Weight
1    10    50   
2    12    70   drop->
3    12    50   

Alternating Low Row | Machine:

Set  Reps  Weight
1    8     40   
2    9     80   drop->
3    8     40   

Extension | Machine:
Set  Reps  Weight
1    10         
2    12    5   

Deadlift | Barbell:
Set  Reps  Weight
1    10    60   
2    12    100 
“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Burrek

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 157
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 157

  • Det SKAL svi !
Sv: Veien til IFBB Pro kortet
« #66 : 12. juli 2011, 22:40 »
Where is the deadlift ? Cheesy

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Sv: Veien til IFBB Pro kortet
« #67 : 13. juli 2011, 07:34 »
Where is the deadlift ? Cheesy

Den er der jo Wink kjørte litt lett Smiley henger fortsatt igjen litt ubehag etter jeg fikk rift i hoftefestet, så jobber meg oppover i vekt på markløft.
“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Hakon92

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

  • "If you can visualize it, you can achieve it!"
Sv: Veien til IFBB Pro kortet
« #68 : 14. juli 2011, 10:05 »
Veien til IFBB Pro kortet

“No dream is too big..The sky is the limit”


Logg om André Mikalsen, veien fra sofaen til scenen.

Litt om meg selv:
Jeg er 20 år, 181cm høy, 86kg. Har nå trent i 1 år og 4 måneder, for det meste styrke, og litt kondisjon. Begynte på 75kg den 10. November i 2009, helt siden da har jeg vært ”bitt av basillen”! Begynte å trene litt smått med styrke når jeg var 16 år gammel, men lærte fort at å være den tøffe karen som løftet tungt kunne det fort bli skader av og etter et alt for tungt skråbenk løft, har jeg hatt problemer med høyre skulder. Gjennom det siste året har jeg vært gjennom litt forskjellige dietter og treningsprogram,hva som fungerer for meg til å gå ned i mest mulig fett, og bygge mest muskler, men har på ingen måte funnet formelen, men det er bare å fortsette å prøve.

Sykdom og mål:
Har alltid vært plaget med å være mye syk, og aldri ha energi. Etter ett år med trening har det egentlig ikke endret seg, men er ikke alltid noe man kan gjøre noe med det! Har også en kronisk form for kvalme, noe som har plaget meg gjennom 3 år, ingen vet hva det er, så dette er noe jeg har lært meg å leve med, til tider kan det være hardt og bare komme seg gjennom en vanlig dag, men vil jeg oppnå målene mine, må jeg bare stå på!
Målet med treningen er at en dag skal jeg stå på scenen, og vise fram det jeg har skapt! Jeg gir meg ikke, før drømmene er oppfylt! Å føle seg vell og være i god form, er en bonus for meg.

Hvordan trener jeg nå?
Kroppen min blir fort overtrent med 5 dager styrketrening i uken, så holder meg til en god 4-dagers splitt med Dorian Yates/ Mike Mentzer HIT filosofi bak. Dette har funkert kjempegod for meg de siste månedene og har både vokst og blitt mer definert.

Mandag: Bryst/Biceps
Tirsdag: Rygg
Onsdag: Fri/kardio
Torsdag: Skuldre/triceps
Fredag: Fri/kardio
Lørdag: Bein
Søndag: Fri/kardio

Grunnen til at det står fri/kardio, har med hvordan form jeg er i den dagen. Trenger jeg å hvile en ekstra dag, så gjør jeg det. Men prøver å få inn 2-3 kardio dager selv på bulking.

Trener for dagen på Gym Diablo i Bodø!

Kosthold:


Bilder og framgang:
KLIKK HER for å komme til bildeloggen.

Spørsmål? ikke nøl!
Skal prøve å oppdatere alle dagene med treningsøktene, kosthold og alt annet Smiley

Mvh André Mikalsen (AnDy)


The mindset of a champion! Smiley Sant som du sier, ingen drøm er for stor. Stå på!

Btw, har samme mål som deg Wink
Ernæringsfysiologi-student.
Alder: 21
Vekt off: 120kg
Høyde: 178-179

Benkpress: 130kg x 1
Markløft: 180kg x 1
Knebøy: 160kg x 1
Roing med stang: 170kg x 3

Hjemmeside: http://teenbodybuilding.wordpress.com/


TRENINGSLOGG/BILDER:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100254.msg1661197;topicseen#new

Utlogget Burrhus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 362
  • Honnør: 184
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 362

Sv: Veien til IFBB Pro kortet
« #69 : 14. juli 2011, 11:05 »
Her kommer mine tanker. All ære til deg og målene dine, så du må ikke ta det for tungt om det oppfattes som kritisk. Det er ment å være konstruktiv kritikk. Jeg er ingen ekspert på dette, så du får ta det jeg skriver med en klype salt.

- Hvis du veier 86 kg offseason (?) så mener jeg at du er alt for lett til å jobbe konstruktivt mot IFBBkort. 96 kg er minimum hvis du er 181 cm og kanskje bør du ligge enda høyere i kroppsvekt for å tvinge musklene til å vokse. JEG tror ikke det er hensiktsmessig å konsentrere seg om deffing i det hele tatt før du har trent kjempehardt og ligget på 95 - 100 kg kroppsvekt en stund. Kanskje 1 til 2 år med noen smådietter innimellom. Målet ditt om å debutere på scenen bør ligge 2 -3 år frem i tid. Nå bør du fokusere på å bygge styrke og størrelse.

- Tror du bør holde deg til ett treningsprogram å fokusere på å bygge styrken din i baseøvelsene. Alle de beste kroppsbyggerne har vært/er svinsterke i knebøy, benkpress og markløft. Arnold løftet 300 (!) kg i markløft 1-2 år før han vant mr Olymipa første gang. Han hadde også nærmere 200 kg i benk. Og dette var lenge FØR drakter osv. Ronnie Coleman er også svinsterk! Personlig mener jeg du bør kjøre repper på godt over 200 i markløft 180 i knebøy og 140 - 150 i benk før du begynner å tenke på å deffe.

- Har du tatt en seriøs vurdering på hvor mye "varer" du må bruke og hvor stor del av livet ditt du må vie til trening, kosthold og søvn for å oppnå målet ditt? Bare lurer.

Les denne: http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/a_cold_slap_in_the_newbie_face_recover_more_grow_more

Utlogget Per Ø

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Sv: Veien til IFBB Pro kortet
« #70 : 14. juli 2011, 11:52 »
Først, kult å høre om målene dine, og å se fremgangen. Bra jobb hittil!

Men som posteren over sa; du må være realistisk med tanke på hvilken størrelse som faktisk kreves for å få et pro-kort. På din høyde (182?) bør du antagelig ha en scenevekt på rundt 110kg+ før du kan regne med å ha noe å gjøre på en internasjonal scene. Det er mye...

Jeg har egentlig samme mål, men innser at det antagelig er en 6-7 år med hard dedikasjon frem i tid før jeg er i nærheten. Og min vekt nå @5% bf ville vært rett i overkant av 90kg på 180 (jeg ligger på ca 105kg nå, har ikke planer om å sette fot på en scene i nærmeste fremtid). Å legge på seg 15-20kg lean mass tar tid og arbeid, og penger, uansett hva du har i deg.

Jeg mener ikke å virke negativ. Jeg synes det er bra at noen faktisk går for disse målene - det er altfor få av oss. Man må bare være realistisk med tanke på hva som faktisk kreves. Det er mer enn hva de fleste tror. Og jeg tror det er mange som faller av i det de innser det. Jeg håper du ikke er en av de :p

Lykke til, og ikke nøl med å kontakte folk som har gått veien før deg for råd. Min erfaring når jeg har spurt folk som Tommi Thorvildsen og Marius Graatrud er at de mer enn gjerne forteller om alt du måtte ønske å vite rundt sporten (trening, kosthold, motivasjon osv). De ønsker tross alt at flere skal bli interessert, og beste måten å oppnå dette på er å være velkommende og hjelpsom med de som er det. Jo flere gode inntrykk og assosiasjoner folk får rundt sporten, jo nærmere kommer vi å avkrefte mye av de idiotiske fordommene folk har. De fleste kroppsbyggere er "normale" folk med en sær lidenskap!

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Sv: Veien til IFBB Pro kortet
« #71 : 14. juli 2011, 19:29 »
The mindset of a champion! Smiley Sant som du sier, ingen drøm er for stor. Stå på!

Btw, har samme mål som deg Wink

The mind is my most powerful weapon! Takk og stå på selv, kanskje vi møtes på scenen om noen år! Smiley
“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Sv: Veien til IFBB Pro kortet
« #72 : 14. juli 2011, 19:39 »
Her kommer mine tanker. All ære til deg og målene dine, så du må ikke ta det for tungt om det oppfattes som kritisk. Det er ment å være konstruktiv kritikk. Jeg er ingen ekspert på dette, så du får ta det jeg skriver med en klype salt.

- Hvis du veier 86 kg offseason (?) så mener jeg at du er alt for lett til å jobbe konstruktivt mot IFBBkort. 96 kg er minimum hvis du er 181 cm og kanskje bør du ligge enda høyere i kroppsvekt for å tvinge musklene til å vokse. JEG tror ikke det er hensiktsmessig å konsentrere seg om deffing i det hele tatt før du har trent kjempehardt og ligget på 95 - 100 kg kroppsvekt en stund. Kanskje 1 til 2 år med noen smådietter innimellom. Målet ditt om å debutere på scenen bør ligge 2 -3 år frem i tid. Nå bør du fokusere på å bygge styrke og størrelse.

- Tror du bør holde deg til ett treningsprogram å fokusere på å bygge styrken din i baseøvelsene. Alle de beste kroppsbyggerne har vært/er svinsterke i knebøy, benkpress og markløft. Arnold løftet 300 (!) kg i markløft 1-2 år før han vant mr Olymipa første gang. Han hadde også nærmere 200 kg i benk. Og dette var lenge FØR drakter osv. Ronnie Coleman er også svinsterk! Personlig mener jeg du bør kjøre repper på godt over 200 i markløft 180 i knebøy og 140 - 150 i benk før du begynner å tenke på å deffe.

- Har du tatt en seriøs vurdering på hvor mye "varer" du må bruke og hvor stor del av livet ditt du må vie til trening, kosthold og søvn for å oppnå målet ditt? Bare lurer.

Les denne: http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/a_cold_slap_in_the_newbie_face_recover_more_grow_more

Tusen takk for at du er inne og titter på mine mål og logging! Jeg vet også selv nå at jeg er ganske lett (90kg offseason), grunnen til jeg deffet nå denne sommeren er litt pga. skader slik at jeg ikke fikk trent så hardt og prøver å fiske det før det utgjør noe varige men, men tanken var først å lære meg å kjenne kroppen litt mer, hvordan reagerer jeg på karbohydrater, hva får kroppen min til å gå ned i fettprosent mens jeg beholder mest mulig muskelmasse. Jeg lærte mye om hvordan jeg skal behandle kroppen min og hvordan jeg skal bygge videre, for nå har jeg satt i “bygge” modus.

Som du sier er veien lang og alt som må gå inn i sporten, for meg er det den eneste livsstilen jeg kunne tenkt meg, jeg våkner om morgenen for å spise selv om jeg har fri, jeg puster og lever kroppsbygging selv om jeg ikke har debutert enda, jeg føler at det er min rette livsstil selv om det tar 20 år før jeg er på scenen og får IFBB prokortet. “Varer” som du så fint kaller det ser jeg på som et kosttilskudd som er nødvendig for å nå mine mål, og blir satt inn i mitt daglige skjema når jeg føler meg klar, som forhåpentligvis bli i slutten av året når skader og plager ikke utgjør noe trussel for å hemme framgangen.

Flott artikkel du linken som jeg skal se igjennom når jeg spiser Wink
“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Sv: Veien til IFBB Pro kortet
« #73 : 14. juli 2011, 19:47 »
Først, kult å høre om målene dine, og å se fremgangen. Bra jobb hittil!

Men som posteren over sa; du må være realistisk med tanke på hvilken størrelse som faktisk kreves for å få et pro-kort. På din høyde (182?) bør du antagelig ha en scenevekt på rundt 110kg+ før du kan regne med å ha noe å gjøre på en internasjonal scene. Det er mye...

Jeg har egentlig samme mål, men innser at det antagelig er en 6-7 år med hard dedikasjon frem i tid før jeg er i nærheten. Og min vekt nå @5% bf ville vært rett i overkant av 90kg på 180 (jeg ligger på ca 105kg nå, har ikke planer om å sette fot på en scene i nærmeste fremtid). Å legge på seg 15-20kg lean mass tar tid og arbeid, og penger, uansett hva du har i deg.

Jeg mener ikke å virke negativ. Jeg synes det er bra at noen faktisk går for disse målene - det er altfor få av oss. Man må bare være realistisk med tanke på hva som faktisk kreves. Det er mer enn hva de fleste tror. Og jeg tror det er mange som faller av i det de innser det. Jeg håper du ikke er en av de :p

Lykke til, og ikke nøl med å kontakte folk som har gått veien før deg for råd. Min erfaring når jeg har spurt folk som Tommi Thorvildsen og Marius Graatrud er at de mer enn gjerne forteller om alt du måtte ønske å vite rundt sporten (trening, kosthold, motivasjon osv). De ønsker tross alt at flere skal bli interessert, og beste måten å oppnå dette på er å være velkommende og hjelpsom med de som er det. Jo flere gode inntrykk og assosiasjoner folk får rundt sporten, jo nærmere kommer vi å avkrefte mye av de idiotiske fordommene folk har. De fleste kroppsbyggere er "normale" folk med en sær lidenskap!
Først, takk for at du tar deg tid til litt kritikk og tanker rundt målene mine, har mange spørsmål rundt veien framover og hjelper meg masse når flotte mennesker kommer innom og slår av en prat! Smiley
Jeg forstår godt hva dere begge ser til og kan fort fortelle at jeg vet et prokort er ikke noe som ligger 5 år framover, men jeg har ikke hastverk. Har drevet på nå i bare 18 måneder, men har ikke en dag vært umotivert. Det er livsstilen som krever utrolig mye 24/7, men jeg vil ikke ha det på noen annen måte! Målet mitt skal jeg nå, uansett penger, tid og arbeid!
Har prøvd å kontakte Marius “metern” graatrud, men fikk beskjed på bloggen at han hadde ikke tid til å lese og svare på mail, så kanskje jeg kan prøve å kontakte Tommi Thorvildsen! Takk for tipset Smiley
“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Hakon92

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

  • "If you can visualize it, you can achieve it!"
Sv: Veien til IFBB Pro kortet
« #74 : 14. juli 2011, 20:58 »
Først, takk for at du tar deg tid til litt kritikk og tanker rundt målene mine, har mange spørsmål rundt veien framover og hjelper meg masse når flotte mennesker kommer innom og slår av en prat! Smiley
Jeg forstår godt hva dere begge ser til og kan fort fortelle at jeg vet et prokort er ikke noe som ligger 5 år framover, men jeg har ikke hastverk. Har drevet på nå i bare 18 måneder, men har ikke en dag vært umotivert. Det er livsstilen som krever utrolig mye 24/7, men jeg vil ikke ha det på noen annen måte! Målet mitt skal jeg nå, uansett penger, tid og arbeid!
Har prøvd å kontakte Marius “metern” graatrud, men fikk beskjed på bloggen at han hadde ikke tid til å lese og svare på mail, så kanskje jeg kan prøve å kontakte Tommi Thorvildsen! Takk for tipset Smiley


Riktig innstilling! Aldri gi opp!

Husk at alle IFBB Pro's startet et sted de og.

Har prata noe med marius på facebook, men har fått masse hjelp av Tommi Thorvildsen. Jeg skal stille for klubben hans (24Fitness) neste år og det siste året har jeg fått hjelp av han med både trening, diett og posering. Tommi er ekstremt hjelpsom og til tross for mye arbeid så virker det som om han alltid har tid til å hjelpe meg de gangene jeg er i Oslo. Anbefaler deg å ta kontakt med han, eller stikke innom 24Fitness i Karl Johan hvis du er i hovedstaden Wink
Ernæringsfysiologi-student.
Alder: 21
Vekt off: 120kg
Høyde: 178-179

Benkpress: 130kg x 1
Markløft: 180kg x 1
Knebøy: 160kg x 1
Roing med stang: 170kg x 3

Hjemmeside: http://teenbodybuilding.wordpress.com/


TRENINGSLOGG/BILDER:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100254.msg1661197;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!