Skrevet av Emne: André tilbake i loggingen 2013! s.25  (Lest 91656 ganger)

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Sv: Veien til IFBB Pro kortet
« #30 : 21. februar 2011, 20:22 »
Kjære mandag å du er fin  Cool Bryst og biceps, med en twist! Satt opp nye øvelser igår, og fungere kjempeflott på bryst idag, biceps var ikke det optimale, blir å bytte litt på rekkefølgen neste gang. Grunnen til at jeg bytter litt på øvelsen nå, er at jeg har kjørt 6 uker på forrige program, og trenger litt variasjon Smiley

Kom gjerne med forslag og kritikk til hvordan det er satt opp  >Cheesy

21/02-11:Bryst og Biceps

5 minutter oppvarming på ellipse-maskin
General oppvarming for ledd og scener
12 x 2x5 - Rotor Cuffs

Incline Bench Press (Manualer)
10  x 17.5kg
8 x 25
9 x 35

Bench Press
8 x 60
5 x 95 (10 sekunder pause til neste sett)
1 x 95 (10 sekunder pause til neste sett)
5 x 80 (failure and beyond  Tongue )

Incline Fly (med kabler)
7 x 15
8 x 30

Concentration Curl
10 x 10
10 x 10
8 x 22.5 (høyre hånd)
8 x 22.5 (venstre hånd)

Curl m/olympia stang
9 x 40 (10 sekunder pause til neste sett)
5 x 40 (10 sekunder pause til neste sett)
6 x 30 (drop-sett)

Overhead Cable Curl
10 x 15
12 x 25 (drop til ->)
7 x 15

Ble ikke helt det jeg ville ha med å ha overhead cable curl på slutten, tenker at jeg starter med den neste gang å ser hvordan det blir da.

Spiser mye mat og vokser bra føler jeg Smiley 88.5kg idag når jeg veide meg.

“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Sv: Veien til IFBB Pro kortet
« #31 : 22. februar 2011, 21:58 »
Må litt justering på denne 4 ukers programmet, men er litt prøving og feiling  Smile

22/02-11: Rygg

Ikke helt den treningen på lats som jeg hadde tenkt, blir å gjøre noen endringer neste uke Smiley

Er forøvrig helt elendig i chins, så må jobbes med! Føler jeg har utviklet en god rygg, men når jeg skal bruke nesten hele muskulaturen på en øvelse ligger det litt svakhet!

5 minutter oppvarming på ellipse-maskin
Generel oppvarming for ledd og sener

Chins:
7 x kroppsvekt
5 x kroppsvekt
11 x kroppsvekt (til failure)
7 x kroppsvekt (til failure)

Stiff Arm Pulldown m/tau
10 x 20
7 x 30

Bent over row (underhåndsgrep):
10 x 40
10 x 70 dropsett til ->
7 x 50

Seated Close Row
10 x 40
10 x 50
8 x 60

Extension
10 x kroppsvekt
10 x 5kg (dropsett ->)
2 x kroppsvekt

Shrug
(for å treffe lavere trapezius)
14 x 27.5
10 x 22.5

“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Sv: Veien til IFBB Pro kortet
« #32 : 23. februar 2011, 20:51 »
Noen ganger føler man seg litt utstøtt bare fordi man har valgt en livsstil som ikke er som alle andre. Jeg har ingen interesse å drikke flere ganger i uken, ikke bry meg om min helse og hvordan jeg føler meg om dagene. Mange har problemer med å respektere valgene andre mennesker gjør! Når jeg går rundt med en bag med masse mat for å få alle måltidene får jeg mange rare blikk, og selv på gymmen når man er en av de som trener hardest får man ofte noen som kikker over skulderen.

Når noen flirer og spør hva jeg skal bli, andre dømmer bare med å se på en person, men jeg ser bare tilbake på et menneske som ikke har funnet den sanne veien i livet, og jeg tenker "jeg skal bli en person som kan se tilbake på livet å si at jeg har oppnådd noe, og hjulpet mennesker"

Kanskje tilogmed her på forumet, noen ser tittel "Veien til IFBB Pro kortet", trykker på linken og kommer inn og flirer. Veien til pro kortet er en drøm, og veien har akkurat startet!

“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Veien til IFBB Pro kortet
« #33 : 23. februar 2011, 21:03 »
Noen ganger føler man seg litt utstøtt bare fordi man har valgt en livsstil som ikke er som alle andre. Jeg har ingen interesse å drikke flere ganger i uken, ikke bry meg om min helse og hvordan jeg føler meg om dagene. Mange har problemer med å respektere valgene andre mennesker gjør! Når jeg går rundt med en bag med masse mat for å få alle måltidene får jeg mange rare blikk, og selv på gymmen når man er en av de som trener hardest får man ofte noen som kikker over skulderen.

Når noen flirer og spør hva jeg skal bli, andre dømmer bare med å se på en person, men jeg ser bare tilbake på et menneske som ikke har funnet den sanne veien i livet, og jeg tenker "jeg skal bli en person som kan se tilbake på livet å si at jeg har oppnådd noe, og hjulpet mennesker"

Kanskje tilogmed her på forumet, noen ser tittel "Veien til IFBB Pro kortet", trykker på linken og kommer inn og flirer. Veien til pro kortet er en drøm, og veien har akkurat startet!



Kjenner meg godt igjen, er ganske irriterende når venner, gode venner ikke respekterer valget man har tatt. De trenger ikke skjønne det, bare respektere det.
Mange ganger er det ren misunnelse, for fåtall av folk som skjønner hvor mye arbeid man legger i den lidenskapen man har. Alt man krever er litt respekt og en smule forståelse.
Stå på Wink

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Sv: Veien til IFBB Pro kortet
« #34 : 24. februar 2011, 20:02 »
Har prøvd å tatt det rolig i hele dag, føler meg nesten overtrent selv til å nettopp hatt helt fri en hel UKE! Kjenner at jeg begynner å bli litt aggressiv og sint, pleier å bli det når jeg ikke får trent som jeg vil.

SÅ.. idag skal jeg vurdere litt hva som skjer de neste ukene, skal jeg legge om helt til mer volum trening og ikke trene forced failure, skal jeg ha trenings fri 2 uker, en uke med kardio og se hvordan formen er?... står 1 cm unna en murvegg og vet ikke om jeg skal bruke dynamitt eller hammer.

Innspill?  Huh

Idag ble det trent Skuldre og triceps ihvertfall, nye måter å ta øvelser litt variasjon og følte det gikk helt greit.

24/02-11: Skuldre og triceps


Military Press in smith machine (seated):
10 x 20
5 x 40
5 x 50

Lateral Raise (standing):
12 x 10
10 x 17.5

Front Raise:
10 x 10
12 x 17 drop->
4 x 12

Rear Delt Row with cables:
10 x 5
7 x 15 drop->
4 x 10

Shrug:
8 x 80
10 x 40
10 x 20 (30 sekunder pause)
6 x 20

Cable Pushdown:
12 x 20
12 x 30
8 x 35

Bench Dip:
10 x 20
7 x 0 (1 minutt pause)
7 x 20
6 x 0

Overhead Extension:
10 x 40
12 x 60

Nå er det bare å spise masse mat og ta det med ro, tilbud på karbonadedeig (15kr) så nå skal det stekes ;P
“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Sv: Veien til IFBB Pro kortet
« #35 : 25. februar 2011, 20:14 »
Idag ble det

40 minutter med variert kardio
tøying av hele kropp
og mage øvelser

litt dårlig loggføring idag pga dårlig tid Tongue
“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Sv: Veien til IFBB Pro kortet
« #36 : 27. februar 2011, 10:58 »
26/02-11: Bein

Har begynt deload, som skal vare i 3 uker nå. Mer reps og lengre pauser imellom sett.

Alle settene ligger på 12-15 reps.

Leg Extensions:
15 x 20
12 x 30
12 x 70

Squat:
12 x 40
15 x 70
15 x 90

Walking Lunges:
15 x 35 (stang på ryggen)
15 x kroppsvekt

Lying Leg curl:

12 x 35
12 x 45

Standing Calf Raise:
15 x 25
15 x 60
15 x 60
12 x 60

Seated Calf raise:

12 x 40 drop ->
9 x 30 drop ->
10 x 20

Kommentar: Skal bli greit å kjøre litt mer reps og ta det litt med ro, kroppen har ikke klart å hentet seg inn i det hele tatt.
“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Sv: Veien til IFBB Pro kortet
« #37 : 28. februar 2011, 19:59 »
Jeg er aldri den som lager unnskyldninger for å ikke trene, men nå er det treningsfri uke for å komme seg. Er helt utkjørt, overtrening er noe dritt egentlig..

Noen som har meninger om å ta 2-3 kardio økter når man har fri? Og hvordan moderat kardio trening har innflytelse på restitusjonen, som er problemet nå.
“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

Utlogget lokey

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 635
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 635

  • Hey Crabman!
Sv: Veien til IFBB Pro kortet
« #38 : 28. februar 2011, 20:00 »
Jeg er aldri den som lager unnskyldninger for å ikke trene, men nå er det treningsfri uke for å komme seg. Er helt utkjørt, overtrening er noe dritt egentlig..

Noen som har meninger om å ta 2-3 kardio økter når man har fri? Og hvordan moderat kardio trening har innflytelse på restitusjonen, som er problemet nå.
Har ikke noen kilder på det her. Men vil tro et par rolige kardio økter bare er bra, dersom du ikke sliter deg ut. Kroppen skal jo få tid til å hente seg helt inn denne uka Smiley Stå på videre!
Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99719.new

Status:
2x160 - 150 - 200
Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123729.msg1831570;topicseen#new

Mål:
Holde meg fri for skader, vokse godt, kose meg på trening!

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Sv: Veien til IFBB Pro kortet
« #39 : 28. februar 2011, 20:05 »
Har ikke noen kilder på det her. Men vil tro et par rolige kardio økter bare er bra, dersom du ikke sliter deg ut. Kroppen skal jo få tid til å hente seg helt inn denne uka Smiley Stå på videre!
Ja det er det jeg også tror, bare for å holde formen litt gående, spiser fortsatt like mye som når jeg ville ha trent. Har aldri hatt så dårlig form som nå, kjennes ut som jeg skal sovne hvert øyeblikk..
“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Sv: Veien til IFBB Pro kortet
« #40 : 09. mars 2011, 14:13 »
Da har det vært litt dårlig logging! Så får bare ta meg i nakken å skrive Smiley

Friuken som var fra 28/02 til 06/03 var kjedelig og slitsom, formen var dårlig og trøtt! Men virker som kroppen fikk hentet seg ekstra inn. Hadde kun 30 minutter kardio med lav intensitet den 4/03, noe som virket positivt på korsryggen.

Denne uken er en liten oppbygningsfase med mye reps og mer pauser.

Skal prøve å loggføre litt annerledes, så prøver denne uken! Gi respons på hvordan dere synes det fungerer kontra slik alle gjør det Wink
“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Sv: Veien til IFBB Pro kortet
« #41 : 09. mars 2011, 15:11 »
Da prøver vi å loggføre Bryst og biceps treningen fra Mandag 07-03-2011

Bruker programmet Fitnessbuilder på iphone til å loggføre alt av trening, har også rettigheter til å poste loggene ved hjelp av programmet.

Ser ut til å funke kjempe, bare trykk på bildet så kommer det forstørret med bilde av øvelsene med repetisjoner og vekt Smiley

“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Sv: Veien til IFBB Pro kortet
« #42 : 09. mars 2011, 15:43 »
Da prøver vi å loggføre Bryst og biceps treningen fra Mandag 07-03-2011

Bruker programmet Fitnessbuilder på iphone til å loggføre alt av trening, har også rettigheter til å poste loggene ved hjelp av programmet.

Ser ut til å funke kjempe, bare trykk på bildet så kommer det forstørret med bilde av øvelsene med repetisjoner og vekt Smiley


Nice, tror jeg må ha denne appen selv !

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Sv: Veien til IFBB Pro kortet
« #43 : 09. mars 2011, 15:54 »
Nice, tror jeg må ha denne appen selv !

Er den beste appen på min iphone Wink eneste den mangler er litt loggføring av mat, men dette skal komme. Du blir ikke å angre om du bruker litt ekstra penger på å bli Plus kunde! Du finner informasjon på http://www.pumpone.com/ipump.html
“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Sv: Veien til IFBB Pro kortet
« #44 : 09. mars 2011, 15:55 »
Er den beste appen på min iphone Wink eneste den mangler er litt loggføring av mat, men dette skal komme. Du blir ikke å angre om du bruker litt ekstra penger på å bli Plus kunde! Du finner informasjon på http://www.pumpone.com/ipump.html
takker for infoen! Cheesy
Btw; Utrolig bra form på deg!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!