|
Carl P.
|
 |
« Svar #960 på: 04. Juni 2012, 23:13 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Terje Johansen
|
 |
« Svar #961 på: 04. Juni 2012, 23:20 » |
|
Steike før ei løfting! Sterkt! Bøyen var litt snodig i bunnen, men når du kjem opp betyr det ingenting 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Baliba
Global Moderator

Honnør: 626
Innlogget
Kjønn: 
Sponset av www.Norkost.no
|
 |
« Svar #962 på: 04. Juni 2012, 23:25 » |
|
Gratulerer med vel gjennomført og takk for sist, hyggelig å hilse på :-)
|
|
|
|
|
Loggført
|
Les forumreglene her - Personlig Trener - AFPT - 3. Plass Junior NM 2008: Film Konkurranser: NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW - Logg Sponset av www.Norkost.no
|
|
|
|
Rulatoren
|
 |
« Svar #963 på: 04. Juni 2012, 23:29 » |
|
Gratulerer så mye. 677.5 kg utstyrsfritt er skikkelig imponerende. Takk også for flott referat og fine filmklipp! Honnør er avgitt.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet. Løpt to og en halv maraton. Syklet Trondheim-Oslo en gang. Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011. Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com
|
|
|
|
Carl P.
|
 |
« Svar #964 på: 04. Juni 2012, 23:30 » |
|
Steike før ei løfting! Sterkt! Bøyen var litt snodig i bunnen, men når du kjem opp betyr det ingenting  kom en smule frempå i bunnen så måtte finjustere litt før jeg kunne gi alt oppover
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Carl P.
|
 |
« Svar #965 på: 04. Juni 2012, 23:31 » |
|
Gratulerer så mye. 677.5 kg utstyrsfritt er skikkelig imponerende. Takk også for flott referat og fine filmklipp! Honnør er avgitt.
Takker...  Hyggelig å høre! Gratulerer med vel gjennomført og takk for sist, hyggelig å hilse på :-)
Takk det samme til deg! Skikkelig hyggelig!  Stå på videre! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
The Weise-Guy
|
 |
« Svar #966 på: 05. Juni 2012, 06:02 » |
|
Bra jobba CarlP!
700 innenfor rekkevidde!
Både du og Terje har slått totalen min nå så her er det tydelig at jeg må henge i!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Carl P.
|
 |
« Svar #967 på: 05. Juni 2012, 09:14 » |
|
Bra jobba CarlP!
700 innenfor rekkevidde!
Både du og Terje har slått totalen min nå så her er det tydelig at jeg må henge i!
Det er på Nidarø det skjer vettu  Kommer du til Trondheim i sommer?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Carl P.
|
 |
« Svar #968 på: 05. Juni 2012, 18:24 » |
|
Denne uken har jeg bestemt meg for å ta en rekreasjonsuke med bare tulletrening... Mye restitusjons aktiviteter og velfortjent hvile etter Eksamensperioden og NM.... I går var jeg nede å tok litt superlette baseøvelser... I dag har jeg kjørt en geriljakardio på ellipsmaskin 12min en haug med tøying og 10 min i massasjestol  Nå skal det krones med digg middag og total avslapning!  LIVET ER HÆRLIG! til uka begynner jeg med frekvensprosjektet... Det kan bli spennede..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
The Weise-Guy
|
 |
« Svar #969 på: 05. Juni 2012, 20:14 » |
|
Blir desverre ikke å komme hjem denne sommeren, da pga jobb osv.
Ser du skal starte frekvensprosjektet.
Hvordan har du tenkt å legge det opp? Skal du trene alle 13 ukene? Hvilke tall skal du sette inn i målcellene? Skal du bruke tungdagene som kommer på excell arket etter at du har satt inn mål? Eller blir du å beregne tungdagene selv?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Carl P.
|
 |
« Svar #970 på: 05. Juni 2012, 21:38 » |
|
Blir desverre ikke å komme hjem denne sommeren, da pga jobb osv.
Ser du skal starte frekvensprosjektet.
Hvordan har du tenkt å legge det opp? Skal du trene alle 13 ukene? Hvilke tall skal du sette inn i målcellene? Skal du bruke tungdagene som kommer på excell arket etter at du har satt inn mål? Eller blir du å beregne tungdagene selv?
Det blir nok å følge programmet slavisk. Eller i hvertfall så slavisk jeg klarer. Hadde du trent med oss på Nidarø så hadde du skjønt hva jeg mente med den  .. Gidder ikke finne opp kruttet på ny  Tror de magiske tallene blir 235 - 185 - 285 ..... Må se hva jeg gjør på slutten... det er ganske nære midt norsk... Så det blir vel å forlenge programmet frem til da...Eller mekke til en mini oppkjøring... Så langt frem orker jeg ikke tenke enda... Tar en uke av gangen...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Mr.LT
|
 |
« Svar #971 på: 07. Juni 2012, 12:17 » |
|
Veldig bra resultat der. Morro å se for oss som trener og trener men såvidt rikker oss av flekken at det faktisk er mulig, og at vi bare må skylde på oss selv for manglende fremgang. Respektabelt at du må justere bunnposisjonen i bøy men alikevel bare trykker den opp. Det var rått å se på!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Carl P.
|
 |
« Svar #972 på: 07. Juni 2012, 13:42 » |
|
Veldig bra resultat der. Morro å se for oss som trener og trener men såvidt rikker oss av flekken at det faktisk er mulig, og at vi bare må skylde på oss selv for manglende fremgang. Respektabelt at du må justere bunnposisjonen i bøy men alikevel bare trykker den opp. Det var rått å se på!
Takk takk  måtte litt justeringer til ellers hadde jeg stupt fremover på vei opp  er meget glad for at sisteløftet i bøy gikk opp til tross for rotete løfteteknikk....
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Slux
|
 |
« Svar #973 på: 08. Juni 2012, 13:32 » |
|
Det blir nok å følge programmet slavisk. Eller i hvertfall så slavisk jeg klarer. Hadde du trent med oss på Nidarø så hadde du skjønt hva jeg mente med den  .. Gidder ikke finne opp kruttet på ny  Tror de magiske tallene blir 235 - 185 - 285 ..... Må se hva jeg gjør på slutten... det er ganske nære midt norsk... Så det blir vel å forlenge programmet frem til da...Eller mekke til en mini oppkjøring... Så langt frem orker jeg ikke tenke enda... Tar en uke av gangen... Er innlagt en oppkjøring inni programmet, så du er i perseform etter endt program. Gled deg, og gru deg litt  Anbefaler ikke så mye sprell utenom programmet da det er tungt nok fra før 
|
|
|
|
|
Loggført
|
 Svak, bitter og dopingfri
|
|
|
|
Rulatoren
|
 |
« Svar #974 på: 08. Juni 2012, 13:51 » |
|
Er det programmet som er knyttet til frenkvensprosjektet, tilgjengelig offentlig? Jeg er interessert i en kikk på det.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet. Løpt to og en halv maraton. Syklet Trondheim-Oslo en gang. Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011. Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com
|
|
|
|