Skrevet av Emne: Innvandrere hater Nordmenn?  (Lest 18297 ganger)

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Innvandrere hater Nordmenn?
« : 16. april 2011, 19:05 »
Jeg tenker hovedsaklig på arbeidsinnvandrere fra Vestlige land. USA, UK, Tyskland, Spania, etc. Har inntrykk at at mange av dem mener vi er ett jævla rasistisk, selvopptatt, inneslutta, kjedelig, illeluktende(!) lat, folkeslag. Noen som har noen erfaringer?
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Krabbatten

Sv: Innvandrere hater Nordmenn?
« #1 : 16. april 2011, 19:22 »
Hvorfor ikke negere og pakkisser? Skjønner ikke hvorfor vi skal ta hensyn til dem og slippe dem inn i landet og gi dem gratis sertifikat, gratis utdanning osv., mens når noen av oss kommer til deres land er det misshandling og rett i bur for resten av livet. Det er slik vi burde gjort med dem også!
Rasister? Hvem er det som er rasister? De værste rasistene er negrene og pakkissene selv, de kan ikke si en eneste positiv ting om oss! Mens vi får ikke lov til å kalle dem negre en gang. Hva faen skal vi da kalle dem? Apekatter?
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Innvandrere hater Nordmenn?
« #2 : 16. april 2011, 19:47 »
Hvorfor ikke negere og pakkisser?

De har heeelt ulik kultur fra oss, så at de ikke alltid passer inn i det norske samfunnet er ikke så rart. Men de landene jeg har nevnt har rimelig lik kultur som oss, men passer allikevel ikke særlig godt inn i det norske samfunnet. Ref. min første post.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Krabbatten

Sv: Innvandrere hater Nordmenn?
« #3 : 16. april 2011, 19:55 »
kjedelig
At de syns vi er kjedelige er ikke så rart... det er fordi alt som er moro er ulovlig i dette landet Wink
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget vitobito

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 650
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 650

Sv: Innvandrere hater Nordmenn?
« #4 : 16. april 2011, 19:55 »
Om de syns vi er rasister, er det ikke noe å tenke på. Rasistbegrepet vil få en litt annen mening her i fremtiden. Ikke bare i Norge, men i hele europa er det svært mange mennesker som ikke bare misliker, men faktisk hater utlendinger. Da tenker jeg spesielt på muslimer. Spør du meg er det vel fortjent, kjenner at jeg sitter med endel av det samme hatet selv. Hva andre utlendinger av vestlig herkomst angår, har jeg inntrykk av at de kanskje syns vi er litt naive og fulle av oss selv. Og det er vi jo.
Vitobito's Treningslogg!

OHP: 1x95 kg,4x80 kg
Bøy: 3x155 kg 1x160 kg
Benk m/stopp : 1x127,5 kg, 3x115 kg
Mark: 1x190 kg,1x3180 kg, 10x140 kg
Box bøy : 1x5 150 kg

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Innvandrere hater Nordmenn?
« #5 : 16. april 2011, 20:14 »
Da tenker jeg spesielt på muslimer.

Om du hater muslimer vil jeg ikke kalle deg en rasist. Jeg misliker all religion, men har flere venner som er gule i huden. Jeg er en "religionist", men ikke en rasist. Om jeg hater en utlending har det ingenting med den personens hudfarge og gjøre, men med personlighet, kultur, osv.

SOS Rasisme slenger rundt seg med begrepet, og setter det i bruk på alt og alle konflikter mellom kulturer, så hele begrepet rasist har blitt utvannet.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget vitobito

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 650
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 650

Sv: Innvandrere hater Nordmenn?
« #6 : 16. april 2011, 20:45 »
Sant, det er også viktig å huske på at svært mange svarte mennesker er ekstremt rasistiske mot oss hvite.
På den annen side, så lever jeg egentlig greit med å være litt rasistisk. Det er egentlig en helt naturlig følelse.
Det betyr likevel ikke at jeg hater alle som ikke er hvite. Jeg misliker afrikanere, fordi jeg aldri har hatt en eneste positiv opplevelse med en afrikaner, men svært mange negative. Det samme gjelder for arabere.
Motsatt gjelder det med f.eks vietnamesere, Japanere og Thaier, der har jeg utelukkende positive opplevelser.
Vitobito's Treningslogg!

OHP: 1x95 kg,4x80 kg
Bøy: 3x155 kg 1x160 kg
Benk m/stopp : 1x127,5 kg, 3x115 kg
Mark: 1x190 kg,1x3180 kg, 10x140 kg
Box bøy : 1x5 150 kg

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Innvandrere hater Nordmenn?
« #7 : 16. april 2011, 20:49 »
Sant, det er også viktig å huske på at svært mange svarte mennesker er ekstremt rasistiske mot oss hvite.
På den annen side, så lever jeg egentlig greit med å være litt rasistisk. Det er egentlig en helt naturlig følelse.
Det betyr likevel ikke at jeg hater alle som ikke er hvite. Jeg misliker afrikanere, fordi jeg aldri har hatt en eneste positiv opplevelse med en afrikaner, men svært mange negative. Det samme gjelder for arabere.
Motsatt gjelder det med f.eks vietnamesere, Japanere og Thaier, der har jeg utelukkende positive opplevelser.

Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Innvandrere hater Nordmenn?
« #8 : 16. april 2011, 20:50 »
At de syns vi er kjedelige er ikke så rart... det er fordi alt som er moro er ulovlig i dette landet Wink

Word Wink
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget clenclen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 96

Sv: Innvandrere hater Nordmenn?
« #9 : 18. april 2011, 12:40 »
du misliker afrikanere som er mange millioner folk pga du ikke har hatt en positiv opplevelse med en det er det dummeste jeg har hørt

Utlogget Krabbatten

Sv: Innvandrere hater Nordmenn?
« #10 : 18. april 2011, 12:50 »
du misliker afrikanere som er mange millioner folk pga du ikke har hatt en positiv opplevelse med en det er det dummeste jeg har hørt
Her har vi en afrikaner Grin negativ som vanlig...
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget Power8lethic

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 139

Sv: Innvandrere hater Nordmenn?
« #11 : 18. april 2011, 13:03 »
du misliker afrikanere som er mange millioner folk pga du ikke har hatt en positiv opplevelse med en det er det dummeste jeg har hørt
Ja, men prøv å sett det i perspektiv i forhold til andre etniske grupper da, så er gjerne antallet negative opplevelser større hos de svarte. Glem heller ei voldtektsstatistikken.
24 år
97 kg
1.92 m

BF : 14 %

Utlogget vitobito

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 650
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 650

Sv: Innvandrere hater Nordmenn?
« #12 : 18. april 2011, 13:12 »
du misliker afrikanere som er mange millioner folk pga du ikke har hatt en positiv opplevelse med en det er det dummeste jeg har hørt

Jeg har jobbet med innvandrere i flere år. Det handler ikke om negative opplevelser med en afrikaner eller en araber, det dreier seg om flere hundre negative opplevelser. Det dreier seg heller ikke om at de er svarte, jeg har mange bra opplevelser med tamiler, men de er ikke ubrukelige latsekker. De er en gruppe mennesker som er stolte av å arbeide. For meg virker det som om kombinasjonen av islam + lokal arabisk\afrikansk kultur, skaper verdens mest motbydelige og ubrukelige mennesker.
Vitobito's Treningslogg!

OHP: 1x95 kg,4x80 kg
Bøy: 3x155 kg 1x160 kg
Benk m/stopp : 1x127,5 kg, 3x115 kg
Mark: 1x190 kg,1x3180 kg, 10x140 kg
Box bøy : 1x5 150 kg

Utlogget clenclen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 96

Sv: Innvandrere hater Nordmenn?
« #13 : 18. april 2011, 15:04 »
_

Utlogget peinar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: Innvandrere hater Nordmenn?
« #14 : 26. april 2011, 14:52 »
Om du hater muslimer vil jeg ikke kalle deg en rasist. Jeg misliker all religion, men har flere venner som er gule i huden. Jeg er en "religionist", men ikke en rasist. Om jeg hater en utlending har det ingenting med den personens hudfarge og gjøre, men med personlighet, kultur, osv.

SOS Rasisme slenger rundt seg med begrepet, og setter det i bruk på alt og alle konflikter mellom kulturer, så hele begrepet rasist har blitt utvannet.


§ 135a i den norske straffeloven kalles for rasismeparagrafen. Paragrafen ble innført i 1970 og forbyr diskriminerende og hatefulle offentlige ytringer og symboler på grunn av hudfarge, etnisitet, nasjonalitet, religion eller seksuell legning.

Du er nok rasist. Ingen skam i det.
Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109186.0

Det å løfte for tunge vekter slik at ein skader seg beviser ingenting, utover at ein er jææævlig kul!!!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!