Tøffen92
Litt godt kjent

Honnør: 0
Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« på: 03. Juni 2011, 00:17 » |
|
Hei, trenger litt hjelp med hvordan kosthold/deff/diett jeg skal kjøre disse 8 ukene. Starter førstkommende mandag, og skal fortsette 8 uker frem
Litt nødvendig informasjon: alder: 19 år vekt: 88kg høyde: 181cm Fettprosent: Usikker, skal prøve å få målt den på en eller annen måte.. aktivitetsnivå: Kommer til å ligge på 10-12 økter i uka! idrett: Fotballspiller (men trener jevnlig mye basis trening, som styrke) Kosthold per dags dato: ikke så veldig bra. Vært ganske dårlig de siste ukene. Derfor jeg vil prøve på en deff/diett i 8 uker.
Mål for perioden: - Gå ned 10 kilo - Bevare endel av styrken (Kan gå med på å miste noe) - Få frem en mer markert kropp (minske fettprosent) - Føle meg lettere!
Noen krav til det eventuelle kostholdet under perioden: - Må kunne være lettvint å lage maten - Rimelig (skal prøve å være litt økonomisk) - Skal kunne gå an å gå over til et normalt kosthold etter endte 8 uker uten å rase opp i vekt igjen. - Unngå sulthetsfølelse
Så det jeg da trenger hjelp til er følgende: - Hva slags type diett/kostholf/deff er å anbefale til meg? - Hvordan vil et dags kostplan se ut? - Er det nødvendig med kostilskudd? isåfall vilke? (vil helst bruke minst mulig av det)
Setter pris på kjapp hjelp!
|