Skrevet av Emne: Woodbears nye formbilder side 13  (Lest 58263 ganger)

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Woodbears fremgangs bilder
« #120 : 29. mars 2012, 14:38 »
prøvde å emaile iphonebildene til mail, selv med bra settings, så ble fargeovergangene helt grelle...
får laste over hjemme med kabel, eller ta nye

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Woodbears fremgangs bilder
« #121 : 29. mars 2012, 23:56 »
pokker, fikk en som kunne bruke fettklypa til å måle meg skikkelig... dra litt hardere i spekket..

det var noe som ikke stemte ja... fikk en reality check, ligger nå mellom 9-10% gitt... ca 10% nå ikveld..klart dette var på kvelden, ender sikkert opp med litt under imorra...

så nå har jeg lært å bruke den skikkelig... 

helvetes nedtur, Angry men samtidig, jeg syns ikke % stemte med speilet.. rett og slett. Ny måling imorra tidlig-

Så til playwithnature... på bildene ligger jeg nok rundt 11-12%... neppe så ille som 14-15% siden de bildene er elendige og gir et litt dårlig bilde...

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Woodbears fremgangs bilder
« #122 : 30. mars 2012, 08:42 »
 Har fått en liten obsession for dette...

dagens mm:

bryst 7
abdominal 12
suprailiac 9
lår 8
triceps 5-6

klype, en tech nutrition selger... stor solid sak

Jackson/pollock 3 punkt, 9,5%
4 punkt 10%

Får ikke testet den 7 punkt alene., men erfaring viser den sikker omtrent det samme som 7 rn.

men jeg syns hele tiden at selv når jeg målte litt for snilt... at "hm jeg ser ut som 10% nå"  så hadde jeg rett i hodet.  Faktisk greit å få  målingene til å matche..

Vel, da skal jeg bli fornøyd med under 9% for real... det krever nedgang på 2kg fett til, da vil jeg ligge på 8-9%


Vil takke Playbynature for å faktisk  indriekte tuppe meg i ræva så jeg fikk gjort dette skikkelig..



Utlogget Bro

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 519
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 519

  • No Gain -> No Brain
Sv: Woodbears fremgangs bilder
« #123 : 30. mars 2012, 09:30 »
Venter på bilder Smiley
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=120505.new

Bilder side 1, 5, 7 og 9.

Benk: 135 x 5

Knebøy: 150 X 5

Mark: 180 X 10

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Woodbears fremgangs bilder
« #124 : 30. mars 2012, 09:43 »
du må vente litt... jeg må få tatt noen som er bra, :-) De jeg hadde tenkt å legge ut så bra ut på tlf, men uskarpe "shakycam" når jeg fikk dem over på pc`n...


Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Woodbears fremgangs bilder
« #125 : 31. mars 2012, 13:01 »
Spor..

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Woodbears avspekking 2012 nye bilder!
« #126 : 31. mars 2012, 17:13 »
bilder.. fått en del brunfarge av å grille i sola, så den er ikke fake, bare litt forsterket av innelys.
De mørkeste er til venstre er 7 dager siden, de til høyre er fra idag, rett etter trening, av bein , og litt skuldre.. De under er 2 timer etter treninga... men med litt sololje  Tongue

Men viser framgang... man ser at magen er hakket skarpere på dagens kontra den 7 dager siden, ikke mye, men litt...

 egentlig duger formen for vanlig tilværelse helt fint nå... men kanskje jeg går litt til ned.



Jvan

  • Gjest
Sv: Woodbears avspekking 2012 Nye bilder side 9
« #127 : 31. mars 2012, 19:01 »
Tydelig at du gjør mye riktig ja! Begynner å bli veldig bra detta! Arma dine er jo helt rå Cheesy

Utlogget Bro

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 519
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 519

  • No Gain -> No Brain
Sv: Woodbears avspekking 2012 Nye bilder side 9
« #128 : 01. april 2012, 10:16 »
Drit bra mister, dette blir bra!
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=120505.new

Bilder side 1, 5, 7 og 9.

Benk: 135 x 5

Knebøy: 150 X 5

Mark: 180 X 10

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Sv: Woodbears avspekking 2012 Nye bilder side 9
« #129 : 01. april 2012, 20:26 »
Jævelsk bra! Skal følge med her Smiley
“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Woodbears avspekking 2012 Nye bilder side 9
« #130 : 01. april 2012, 20:42 »
Takker:-)
Var på fylla igår, har holdt meg til noen whisky og vin til spisedagene i helga hittil, dette var årets fest, så måtte more meg litt. Ble utrolig nok ikke full etter to øl , holdt ut i 9 timer med sakte og jevn tilførsel av alkohol, og gikk hjem kun tyngre brisen.

våkna opp i grei form, blodårer som gikk som greiner her og der og tørr som sand...trente bra på ettermiddagen, sugde til meg vann som en tørr svamp, så burde vel ha tatt noen bilder om morgenen...tydelig at jeg holder ganske mye vann til vanlig.

Noen gode råd for å holde seg tørrere til vanlig? Sånn i forhold til kost? Utover det at salte ting har en magisk vannholdene effekt:-)

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: Woodbears avspekking 2012 Nye bilder side 9
« #131 : 01. april 2012, 21:14 »
bilder.. fått en del brunfarge av å grille i sola, så den er ikke fake, bare litt forsterket av innelys.
De mørkeste er til venstre er 7 dager siden, de til høyre er fra idag, rett etter trening, av bein , og litt skuldre.. De under er 2 timer etter treninga... men med litt sololje  Tongue

Men viser framgang... man ser at magen er hakket skarpere på dagens kontra den 7 dager siden, ikke mye, men litt...

 egentlig duger formen for vanlig tilværelse helt fint nå... men kanskje jeg går litt til ned.




Ikke noe galt med "fake" brunfarge, sprayer meg hele tiden jeg, så ser man jo fresh ut med litt "tan"  Smiley
Uansett, bildene ser veldig bra ut, du er kjempeflink! Masse lykke til videre Smiley

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Woodbears avspekking 2012 Nye bilder side 9
« #132 : 02. april 2012, 10:01 »
Å hvem holdt "årets" fest på lørdag? Trodde festlighetene hadde blitt lagt på hylla jeg nå, siden sistemann i gutteklubben også har fått seg dame?  Tongue

Nå kommer jo ikke mesteparten av saltinntaket vårt fra det vi tilfører maten, men fra halvfabrikerte varer, så rein mat er vel ingen dum ting..

Ellers så har jo tørre havregryn en god evne til å suge opp væske...  Grin

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Woodbears avspekking 2012 Nye bilder side 9
« #133 : 02. april 2012, 11:00 »
En annen venn, i en annen vennekrets, som hadde vel mere variasjon i folket som kom, noe som fører til litt mere spennede festligheter...:-) Samt innkjøpt av mat og alkohol i tilegg til det medbrakte fører til at festen kan fortsette til langt inn i neste dag... jeg dro i 4 tiden, men de holdt på til sola stod opp hehe
Sistemann i gutteklubben, avstod i frykt for å ødelegge snekkerplanene for helga :-)

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Woodbears avspekking 2012 Nye bilder side 9
« #134 : 02. april 2012, 23:25 »
Har testa litt 4x trening i det siste, merker litt framgang med dette...

Vanligvis har jeg likt varme opp til 1-2 sett med 2-5 reps, så etterfulgt av 2-3 med 10 reps, og så 1-2 20-30 reppere til slutt. Beste fra alle verdener.
Tar fortsatt noen lavreppere i ny og ne for å sjekke styrken, men faset dem litt ut i det siste

Tar gjerne på armer 4sett da med 10 reps, med 35 sekunders pause mellom og mellom settene holder jeg dem over hjertehøyde for å  "sulte" dem for blod. Dette gir en helt syk pump.

Merket at armene har økt  og det betyr vekst på diett, og det er jo helt køning... Fikk dem opp i rekorden på 44cm med pump her omdagen, noen jeg ikke har sett siden jeg veide 8 kg mere. Good shait for  en dverg som meg ;-)

Tok noen økter før jeg virkelig fikk sansen.

På noen øvelser, som feks smal benk, som jeg syns funker best med lave reps, er 5 reps med 10 sekunders pauser bra. Det er en metode polquin fronter .


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!