Skrevet av Emne: Woodbears nye formbilder side 13  (Lest 58358 ganger)

Utlogget Bro

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 519
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 519

  • No Gain -> No Brain
Sv: Woodbears avspekking 2012 Nye bilder side 9
« #135 : 03. april 2012, 07:49 »
44 cm rundt armene er til å skryte av Wink
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=120505.new

Bilder side 1, 5, 7 og 9.

Benk: 135 x 5

Knebøy: 150 X 5

Mark: 180 X 10

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Woodbears avspekking 2012 Nye bilder side 9
« #136 : 03. april 2012, 09:44 »
viktig, det var   med MAX pump, ligger på rundt 42 til vanlig nå... men var midt i dietten på vei under det... så er glad de begynner å komme seg igjen

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Woodbears avspekking 2012 Nye bilder side 9
« #137 : 05. april 2012, 19:43 »
nye bilder, fra onsdagen i påsken... sol inn fra siden, ikke optimalt for definisjonen... men sammenlignet med bilden fra ifjor sommer, er jeg veldig fornøyd.  Men med enda mere deff, sommer sol ovenfra og mere farge, blir det nok seende enda bedre ut..

En svak pump i armene etter smale push ups og curls med ei pakke med skiferflis.. Man tar det man har for hånden. Kompis tok en haug med speilrefleks kamera og, blandt annet under fliscurling for blodåre visning... Får dem iløpet av uka..de er vesentlig bedre

Mini bodybuilder kan man vel kalle meg...ser vesentlig større alene enn  ved siden av noen.. 163 og knapt over 70kg nå.. bare gjette på hva jeg hadde veid hvis jeg var 180 høy...

hmm.. burde kanskje kastet ut snusen først Wink

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Woodbears avspekking 2012 Nye sol bilder side 10
« #138 : 05. april 2012, 21:27 »
blandt annet under fliscurling for blodåre visning...
  Grin

Formen kommer seg nå.. Smiley

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Woodbears avspekking 2012 Nye sol bilder side 10
« #139 : 05. april 2012, 23:45 »
Takker Smiley
Greit å få tatt noen bilder i direkte solys, greit å se formen i utflatende lys..
Ser at mitt fokus på armer har betalt seg litt. Skuldrene ser bra ut fra siden og, men sliter med dem forfra..

Utlogget OerikO

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 156

Sv: Woodbears avspekking 2012 Nye sol bilder side 10
« #140 : 06. april 2012, 00:15 »
Hvordan har du trent armene? Stooore  Cool

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Woodbears avspekking 2012 Nye sol bilder side 10
« #141 : 06. april 2012, 00:38 »
Det er kun en illusjon fordi jeg er dverg;-)  men klart, hadde man kunne bare skalert meg opp til 180cm, med samme propsjoner, hadde cm målet vært mye mere imponernd på papiret..

Seriøst, jeg ble selv litt forbauset over at de ser ganske store ut på bilder, fordi jeg er ikke spesielt fornøyd selv... Men kan ha noe med at det er noen andre skikkelig arm monstre på gymmet... Smiley men jeg får til tider kommentarer, så de har vel blitt relativt brukbare

har vel nevt det tidligere, men biceps eller triceps til slutt etter hver økt, så det blir ca annehver dag..
Armer tåler ikke mye trening, men henter seg fort inn pga det...så derfor høy frekvens..
Går sjelden til failure på annet enn de lette settene, alt for å unngå å bli støl. Har variert såpass mye at jeg aner ikke nøyaktig sett reps øvelser som funka best, annet enn  å trene dem litt og ofte er best for meg


Har vel gitt ca 3-4 cm økning på et par år  noe som slår mine tidligere 0cm pr år pga. 1 økt i uka..

Det kombinert med å la seg bli litt feit... For hver 2-3 kg. Jeg gikk opp i vekt, gikk jeg opp ca 1 cm rundt arma... Det positive er at det tok 8kg ned i vekt for å krympe 1cm... 3 steg fram, 1

Utlogget Bell

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 168
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 168

Sv: Woodbears avspekking 2012 Nye sol bilder side 10
« #142 : 06. april 2012, 02:15 »
Armene dine er veeeeldig bra. Jeg har rundt 49 Cm arm nå og mine ser ut som pinneved i forhold til dine. Sykt bra...
Power in the shower.

I`ll be back.

Loggen min som jeg sjeldent oppdaterer:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=103083.0

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Woodbears avspekking 2012 Nye sol bilder side 10
« #143 : 06. april 2012, 11:26 »
Bell, takker.. Hvor høy er du? 49cm er jo enormt!
Til vanlig tror jeg ikke du hadde reagert på at mine  er så bra, men jeg får dem skikkelig til å "poppe" ut hvis jeg poserer litt...spesielt triceps posen...  Noe som blir ytterligere forsterket nå som fettprosenten er lavere.

Klart jeg har tynnbeinbygning.. Men trener med to som er høyere enn meg, han ene ser du ikke for bare armene.. ( charlotte, du vet hvem jeg mener) De ser ut som de sitter på en proffbygger, men de er faktisk ikke større enn 46 med pump...men de ser ut som halvmeter pga strukturen og resten av fyren.

En annen jeg kjenner har lange tykke armer, men måler kanskje 1 cm mere enn meg, men han har albueledd og håndledd som er mye tynnere enn meg, og han er 180... Så de ser også veldig bra ut..

Struktur har mere å si for illusjonen enn cm mål..   Har sett armer på under 40cm på en fyr som var 170, sykt deffa, perfekt struktur...de så enorme ut . Dette var for flere år siden, en jeg jobba med, men husker tydelig hvor sykt store de så ut.. Han hadde sykt smale ledd...

Utlogget Bell

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 168
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 168

Sv: Woodbears avspekking 2012 Nye sol bilder side 10
« #144 : 06. april 2012, 12:04 »
Jeg er 1,70 høy. Ja er mange som faktisk har relativt små armer men som ser store ut, Fettprosent gjør mye med inntrykket, Men Skal siest at armer er det jeg sliter mest med å bygge, Brystet derimot gror bare jeg tenker på benkpress  Smiley Jeg får vel bare innse at jeg må øke cardio litt. Det bør hjelpe Smiley Hvor lenge har du trent? Har du hatt pauser eller trener du jevnt å trutt hele tiden?
Power in the shower.

I`ll be back.

Loggen min som jeg sjeldent oppdaterer:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=103083.0

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Woodbears avspekking 2012 Nye sol bilder side 10
« #145 : 06. april 2012, 14:21 »
trent ca 14-16år, (husker faktiskikke helt)skikkelig gira istarten, så bare holdt en grei trent form i årevis... de 2 siste årene fant jeg ut at jeg skulle prøve å komme meg opp i vekt..

170cm, steike! hvis du deffer ned og sitter igjen med 47cm armer, vil de nok se sykt bra ut...  d

mine ser vesentlig bedre ut nå som fett forsvinner... men på 8 av 10 bilder så ett eller annet med meg jævlig ut... så jeg er ikke  akkurat fornøyd enda..bilder er en fin reality check, ser jo 100x bedre ut i speilet enn på bilder...så det er fin måte å sjekke med.

problemet mitt er at jeg sliter med fett/løshud nederst på magen og under armene... hadde mye fett under armene/pecsa gitt. .. prosenten går ned, men ser liksom ikke så bra ut som jeg ønsker uansett...  var en del ting som faktisk så bedre ut smooth..

Utlogget Bell

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 168
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 168

Sv: Woodbears avspekking 2012 Nye sol bilder side 10
« #146 : 06. april 2012, 16:01 »
Tror du ikke den løse huden vil stramme seg inn når du får deffet enda litt? Føler det er ett problem mange har som deffer de første gangene. Virker nesten som en må ha ett par deffeforsøk før en blir skikkelig hard i kroppen.  Smiley Uansett så er du på rett vei. Er jo veldig bra resultat til nå.
Power in the shower.

I`ll be back.

Loggen min som jeg sjeldent oppdaterer:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=103083.0

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Woodbears avspekking 2012 Nye sol bilder side 10
« #147 : 07. april 2012, 10:34 »
Flere som sier det, får ta dette som en seig 6mndrs diett... Vært stuck på ca9% ei uke nå, mye gåturer, men litt for mye diett juks pga. Påskemiddager her og der. .. Dytta i meg et fullt påskeegg igår, trøkket på treninga idag tror jeg kommer til å bli konge...lada opp på sukker og dau hest( mesteparten av smågodt inneholder det hehe)
Tror 2 kg rent fett av vil ta det siste,  men vil ikke jobbe for mye for det...kanskje jeg når den magiske 6-7 % innen sommern...tror det meste vil bli relativt stramt da.. Ligger akkurat på grensen nå.

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Woodbears avspekking 2012 Nye sol bilder side 10
« #148 : 07. april 2012, 12:18 »
Jeg trener som sagt armene lite men ofte, nesten hver dag, tung biceps etter rygg, litt lett triceps for å få blod inn, hjelper veldig på recovery. Og etter bryst osv, tung triceps, litt lett biceps..

Idag trent jeg bein og mage, tok en ti min kaffepause, så middels tung biceps, og lett triceps.. Etter en stund oppdaget jeg at triceps, som jeg trente blytungt  igår, 100kg smalbenk bla.   Kjentes skikkelig sterke ut i en øvelse, så jeg drop og tok 12 reps  med mere vekt, en øvelse jeg vanligvis tok 8 reps med mindre... Go figure...
Må være den kg med smågodt jeg spiste igår..


Før når jeg trente dem sjeldnere, sleit jeg med mye verk i sene fester og stølhet, noe som gjorde selv bæring av selv handleposer som at biceps kunne ryke...nå kan jeg lett løfte alt fra poser til sementsekker uten problemr..armene kjennes aldri skada og svake ut lenger... Dette har ført til mye tyngre løft på bryst og rygg og. Grin

Redstrek

  • Gjest
Sv: Woodbears avspekking 2012 Nye sol bilder side 10
« #149 : 07. april 2012, 12:27 »
Den "metoden" din for armtrening må jeg prøve. Er det slik at du bare tar basic øvelser da etter økten?
F.eks. stangcurls 3x10 ? Eller har du noe spessielt opplegg med supersett osv?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!