Skrevet av Emne: Woodbears nye formbilder side 13  (Lest 58354 ganger)

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Woodbears avspekking 2012 Nye sol bilder side 10
« #150 : 07. april 2012, 17:30 »
tar alt mulig rart etter hovedøkta, stangcurls er en øvelse jeg sjelden tar, unntak en litt spesiell versjon med kun 20-30 reps 2-3cm i bånn av bevegelsen med bredt grep, men den er kun for å drepe all form for plager i muskelfester...ikke for vekst.

stangcurls er det ingen av de jeg kjenner med monsterarmer som tar lenger... men noen sverger til den...men ikke i min omgangskrets.. har du tatt mye av den, men har null vekst, kutt den.

Franskpress er også en øvelse som ikke funker med høy frekvens, da går albuene åt hel fort... 

legg merke til at de fleste med tjukke triceps trener smalbenk(skulderbredt, ikke kun 10cm mellom hendene), mens nesten alle med små, ikke tar den. Klart kongen av curls på gymmet, med armer som ser photoshoppet ut, tar ikke den, men han har veldig bra arm gener.
Ta den, man kjenner ikke så mye i starten, men etterhvert blir den konge. når du når over 100kg for reps i den, ser du forskjell... behandle den som benkpress..ikke som en puse øvelse med lite vekt og høyereps..

er fortsatt imponert av å se på Ole Martin ta lette medium-smalt grep benk med over 200kg lett som det.. Grin

Redstrek

  • Gjest
Sv: Woodbears avspekking 2012 Nye sol bilder side 10
« #151 : 07. april 2012, 17:38 »
Takk for svar! Får prøve meg litt frem og se hva som er best. Tar ikke smalbenk, men en annen variant. Blir benkpress med omvendt grep. Kjenner tegn til smerter i håndledd når jeg tar smalbenk. Ikke noe vondt, men vil forhindre evt. skade. Dog vet ikke hvor bra den fungerer i forhold til vanlig smalbenk

http://myrevolution.no/s/benkpress-med-omvendt-grep/

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Woodbears avspekking 2012 Nye sol bilder side 10
« #152 : 07. april 2012, 18:59 »
Benkpress omvendt grep i smithmaskin er bra, den dytter jeg 110x8... Så det er en øvelse som man får løfta mye i, så og si like bra. Anbefaler å ligge med rompa utenfor benken som doggcrapp anbefaler. Så man kommer litt opp i bro og unngår å bruke skuldre.

Ellers, noen responderer på null direkte armtrening, noen på middels, men de på gymmet jeg trener som har armer, trener dem faktisk snitt hver 3. dag.

Man må prøve seg frem, men for guds skyld, ikke ta 20-30 sett til failure ;-).  Jeg skyr failure som pesten selv, det funker dårlig med høy frekvens og moderat volum.  Men hender at noen sett går til positiv fail... Men ikke alle...
Det krever litt tilvenning, og prøving, og regn med å trene støle muskler en stund..samnt litt tilbakegang kan faktisk skje i starten, noe som typisk får folk til å tenke :" dæven, jeg overtrener, jeg krymper" og går tilbake til en gang i uka igjen...  Du rekker nemlig ikke altid å få fulle glycogen lagre i muskelene på kort tid, så i starten kan det gi en følelse av falsk krymp;-). Men det går over.  Jeg trener mage legger og armer ofte. Jeg varier reps og mendge etter hvordan det føles og om jeg skal ha noen hviledager etterpå...  Prøv og se, gi det 2 mndr..det var først da jeg oppdaget, jøss de har vokst jo

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Woodbears avspekking 2012 Nye sol bilder side 10
« #153 : 09. april 2012, 15:32 »
Idag ble det skuldre og triceps..
Knall styrke i skulderpress i smith,
1x20kg,40kg,
4x 10 70kg 30sec pauser
Kaffepause
1x8 80kg
1x1 90kg
4x 15-20 50kg

Omvendt fly maskin
4x10 52kg 30sec

Upright row
7x12. Fst7 30sec

Kaffepause

Triceps over hodet med v grep istedenfor tau
4x 10
4x 20
Over hodet, md omvendt grep
4x15

Kaffepause igjen, med snus... Forbanna sosialt på gymmet idag...
Hantelcurls
4x 10-15 reps per arm
Superset
Triceps rope pushdowns

Hammer curl mot bryst, en arm av gangen
3x 15-20 reps
Superset med
1arms kabel , kunholde i kula/kroken..
10-20 reps

Mye lett trening idag, mye mere enn vanlig, var en bra dag, maksa ut pumpen i høyre arm på44cm, nesten 45cm litt snill måling ;-)

Kongepump...

Tok noen litt ræva uskarpe iphone bilder, men viser pump som tok knekken på  all definisjon Smiley fikk noen interresante skygger fra tlf på magen som gjør at de ser helt herpa ut på noen av bildene... men var passe skjelven  etter 2 scoops jack3d før trening
solbildene tatt av kompis, ble vesentlig bedre, men pytt pytt Wink

Imorra blir det rygg, med tung biceps, hvis det lar seg gjøre, og litt lett triceps...får se ann formen, tok altfor mye idag egentlig....

Utlogget clands

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 207

  • Yohomie
Bra form, og noen solide armer du har Smiley

EmyR

  • Gjest
Satans triceps. Hvor lenge har du trent og hvordan er treningsfilosofien din? Smiley

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

smalbenk... learn to love it...
eller kan du lese mere av tråden om treningsfilosifier osv... min nye erfaring er at vil man vokse, så må man finne blansen mellom frekvens og intensitet... jeg trener lite til failure, og ofte.. større kroppsdeler får lengre hvile enn små, men somregel mere trening og hardere når de først taes.
Det man vil prioritere tar man ofte.  F.eks, en jeg kjenner på et annet forum, slet med dårlige lats, en sommer trente han dem litt hver dag, og de vokste ut av proposjon.. men slike stunts funker sjelden lenger enn en kort periode, for muskler som henger etter... når de er oppe på nivå med resten, bør man trene dem likt igjen. 
Har prøvd det meste, og kan trygt si at ideen med å kun trene baseløft og droppe all direkte armtrening, ikke funker for meg, men kjenner til folk det gjorde underverker med... så alle er forskjellige... man må rett og slett prøve.  Du må finne en metode som gjør at du blir sterkest fortest mulig, og hvis du blir sterkere fortere av å trene en muskler annehver dag kontra en gang i uka, så gjør du det så lenge det funker.
Ja, og mat betyr alt. Man må tåle å bli litt feit, skal man vokse uten "hjelpemidler"   ...klart det finnes unntak.. noen har  rett og slett fått utdelt seriøst bra gener Grin

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Nå skjer det mye med formen, hver eneste gram jeg går ned, ser jeg ny skarphet...mulig det blir noen nye morgen bilder over helga.. Området mellom pecs, mage har plutselig blitt skikkelig markert.
Mål med kaliper er nå: på kvelden.
Bryst 5mm
Triceps 4mm
Mage 10 mm
Suprailic 7mm
Lår 7mm
Biceps 3mm
Få magen ned til 5 mm hadde vært morro.

Ellers, fliscurlig blider er mottatt, og skal legges ut sammen med neste runde

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819



Ellers, fliscurlig blider er mottatt, og skal legges ut sammen med neste runde

 Grin Grin Grin

Utlogget Bro

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 519
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 519

  • No Gain -> No Brain
Kan ikke du skrive litt om utviklingen din når det gjelder vekta di og kcal de siste 5-8 ukene ? Smiley
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=120505.new

Bilder side 1, 5, 7 og 9.

Benk: 135 x 5

Knebøy: 150 X 5

Mark: 180 X 10

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

tja, kcal ligger jeg på ca 1500-1800 da dietten ikke er superstrict.   Ser ut som jeg kan spise opp mot 2000kcal så lenge jeg går over 1 time hver dag...

Vekta ligger på 68,5-72kg  (morgen-gymvekt ettermiddag)  før 77-82kg  svinger somregel 4-5kg

Jeg er fortsatt litt sjokka over hvor mange kg jeg må ned for å bli deffa. Jeg er av typen som lagrer fettet jevnt over kroppen, ikke bare på magen. 
Kjenner jo folk med bra med fett på magen, og likevel helt rippa armer  og lår
tiltross for god svær slapp bilring rundt livet..


Utlogget Bro

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 519
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 519

  • No Gain -> No Brain
tja, kcal ligger jeg på ca 1500-1800 da dietten ikke er superstrict.   Ser ut som jeg kan spise opp mot 2000kcal så lenge jeg går over 1 time hver dag...

Vekta ligger på 68,5-72kg  (morgen-gymvekt ettermiddag)  før 77-82kg  svinger somregel 4-5kg

Jeg er fortsatt litt sjokka over hvor mange kg jeg må ned for å bli deffa. Jeg er av typen som lagrer fettet jevnt over kroppen, ikke bare på magen. 
Kjenner jo folk med bra med fett på magen, og likevel helt rippa armer  og lår
tiltross for god svær slapp bilring rundt livet..



Det var da utrolig lavt med tanke på styrketrening og. Hvordan er formen da? føler du deg sliten og sulten hele tiden?
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=120505.new

Bilder side 1, 5, 7 og 9.

Benk: 135 x 5

Knebøy: 150 X 5

Mark: 180 X 10

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

knapt sulten.. ikke sliten. Klart mye trening reddes sikkert av preworkouts hehe

antar at jeg trenger 2500 for å legge på meg, litt over 2000 for vedlikehold, og 1700 for å ligge litt i minus.   Er jo ikke store karen egentlig..

Utlogget Bro

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 519
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 519

  • No Gain -> No Brain
knapt sulten.. ikke sliten. Klart mye trening reddes sikkert av preworkouts hehe

antar at jeg trenger 2500 for å legge på meg, litt over 2000 for vedlikehold, og 1700 for å ligge litt i minus.   Er jo ikke store karen egentlig..

PWO hjelper det altså. Kjører du noe spesielt opplegg? Eller sammensatt selv?
Var på diett i fjor og kjører diett i år og. Men i år har jeg vært veldig flink til å kjøre en del utholdenshettrening, noe jeg merker at forbrenningen min har økt betraktelig. Kan ligge noe der, fordi du er jo en stor biff sånn sett, så synes egentlig det var litt lavt bare. Kanskje nøkkelen er feks sprint, korte intervaller eller noe. Men nå vet ikke jeg om du driver med noe cardio Smiley
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=120505.new

Bilder side 1, 5, 7 og 9.

Benk: 135 x 5

Knebøy: 150 X 5

Mark: 180 X 10

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

går 1 time pluss turer hver bidige dag... det får holde.. løpe og sykle, hater jeg skikkelig...
Ikke noen spesiell diet, tenker ikke spes på protein mendgen en gang. En skikkelgi sammensatt diett, hadde sikkert sendt meg i mål fortere og bedre.  Skulle jeg stilt i bodybuilding i dvergspurv klassen, hadde jeg nok fått meg et kontrollert og mere planlagt opplegg. 
Treningen har jeg nevnt nok. Den er og blir litt random etter feelingen...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!