Skrevet av Emne: Woodbears nye formbilder side 13  (Lest 58256 ganger)

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

nye bilder, kun de øverste magebildene er noen dager gamle, de andre er noen uker siden, og noen % mer i fett...

Fliscurling  biggrin

Jvan

  • Gjest
Flink du har vært a! Er jo smal rundt livet nå! Godt jobbet!
Godt gjort å beholde de enorme armene og likevel gå ned rundt livet!

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

takk, dette er vel egentlig en utmerket sommerform å holde... tror ikke jeg jobber så hardt form mye mere ned nå..
armene har gått ned litt de og... går vel ann å regne ut mm fett i forhold omkrets hvor mye man kan forvente.. Men mindre enn jeg trodde...bare de holder seg over 40,5 kalde hvis jeg går ned litt til er jeg fornøyd jeg... mulig triceps faktisk har økt litt..begynt å ta mye dips med vekt og korte pauser

leste et sted at Anorld gikk det ca 2,5(1") fra bulk til deff....








Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

nå skjønner jeg ingenting.. har begynt å spise mere, for å roe ned litt...
egentlig mest  flere shakes med gaspari myofusion nye probiotic series... ca 2 xtra shaker om dagen, pluss gjerne litt mere mat..
Gått ned ytterligere litt.. snart får jeg vel spise noen feite burgere... vent litt. imorra er det jo spisedag... og det skal spises...

satt meg ned å titta på sommerbildene fra ifjor, og bildene jeg har logget siden deffen startet... rimelig stor forskjell gitt..  greit å logge litt

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sånn, spiser mere, men . Hva pokker, jeg blir enda skarpere...go figure.

Klart tror jeg holder mindre vann nå, begynte forrige uke på nye kostilskudd...

Iforce intimidate og triazole.. Har en feeling triazolen gjør at jeg kvitter meg med vann gitt. Styrken øker igjen og.

Før trening bruker jeg nå enten craze eller vasotropin.  Under går det i xtend eller chain d out. Ellers det vanlige, olje,zma og litt prottis.

Begynt å rett og slett se tørrere ut... Problemet er at armene begynte å krympe litt mye, så derfor tenkte jeg å stoppe deffen... Men mulig det bare er at jeg har mindre vann i kroppen..


Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Spist massivt med drit i helga, enchiladas, kebab, amerikanske pannekaker med lønnesirup...noe alkohol..i et håp om å fylle på litt igjen..
Vekta gikk litt opp,men etter en roligere dag igår, med gåtur og mindre mat, har jev vel nådd det laveste jeg ønsker å gå ned. Spiser mere, og fortsetter ufriviilig ned... Satan..
67 kg,
Klypemål
Bryst 4mm
Mage 9mm ...hvis jeg er snillere på klypa, så er det bare 6-7mm...tar kanskje i litt mye, men bedre  enn å lure meg selv til å tro at jeg er mere deffa  enn jeg tror..
Supra. 5mm
Lår 5mm

Dette gjør vel at jeg ligger rundt 7%  et sted,.

Takler ikke mere armkrymp nå... Etter at stripene dukka skikkelig opp på triceps, så er jeg nede i knappe 40,5-41cm kald nå...  Pump sist var litt over 42.. fra makspump på 44 pluss før.
Så dietten på 11kg ned, har ført til 2cm nedgang på arma, 15cm på livet. Og 6-7 over bryst rygg..
Ikke tvil om at jeg mista mest fett... Men likevel...føler meg skrinn og bitter hehe

Positive er at v formen er veldig bra...





Utlogget Bro

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 519
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 519

  • No Gain -> No Brain
Bilder ?
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=120505.new

Bilder side 1, 5, 7 og 9.

Benk: 135 x 5

Knebøy: 150 X 5

Mark: 180 X 10

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Når jeg gidder:-) er gått litt lei . Ikke noen gigantisk forskjell... Må ha noen til å ta bra bilder i skikkelig lys, men jeg flekser for å se striper osv.. Klarer ikke det uten å skjelve som et aspeløv hvis jeg holder tlf selv..

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

7% ?? Ser mer ut som 12-15% på de magebildene der.
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Liker treningsfilosofien din! Jeg har også bra erfaring med hyppig trening av armene i perioder for å få fremgang. Du burde sette opp et 6-mnd armprogram for rene utøvere, tror mange ville hatt nytte av det, spesielt i disse tider det folk tror at bøy, benk og mark er optimalt for det meste, også bra armer Smiley
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Liker treningsfilosofien din! Jeg har også bra erfaring med hyppig trening av armene i perioder for å få fremgang. Du burde sette opp et 6-mnd armprogram for rene utøvere, tror mange ville hatt nytte av det, spesielt i disse tider det folk tror at bøy, benk og mark er optimalt for det meste, også bra armer Smiley

Hvem som tror at bøy, benk og mark er optimalt for armer?  Er vel mer at det er lite poeng styrkemessig for å bli bedre i de tre store.
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

wannabestrong,  edit fra tidligere... Ser mere ut som 12-13% enn 10% på de bildene... Men ifølge klypa så var det 10-11 på fliscurlig, og rundt 9 på de andre.  Det ser ut som det ser...ikke noe vits å argumentere mot..

Jeg målte ned i litt over 7% dehydrert etter litt fyll lørdag morgen, ligger på litt over 8% til vanlig nå
Dette har jeg ikke bilder av... Burde absolutt ha tatt.
Går ikke lenger ned, prøve å bygge litt forsiktig igjen men holde fettet rundt dette..


så til armtrening... nå er fokuset mitt og benk(i mitt tilfelle skulderbredt smalbenk) som master øvelse på triceps... alt annet blir fluff...
baseøvelser er viktigst for overall size.... men henger armene etter, så kan man prioritere dem
I mine øyne har jeg aldri fått noe særlig annet enn vonde skuldre av benkpress, dips med vekt funker vel så bra for puppeutvikling.
Markløft er kjekk å ta, men heller ikke et must.
Knebøy derimot. Det går rett og slett ikke ann å bygge lår  uten, men når man når en viss størrelse, kan man sikkert bytte til beinpress only.. Tar jeg ikke knebøy, tar jeg gjerne mark isteden, men tar dem kun under bulk..og lavreps, 2-4 reps.

Smalbenk er kongen for triceps... Franskpress fører kun til vonde albuer ...

Hørte akkkurat på interview med Don long på RXmuscle radio... han pleier å trene folk med svake muskelgrupper 4 sett hver dag men en øvelse.. og har endret manges svakheter på den måten.  F.eks... dårlige skuldre, uteom den vanlige skulder treninga, 4 sett med moderatvektede sidehev daglig...  om det funker, vet man ikke før man har prøvd..
touch up er det han kalte det. En ekstra daglig økt med kun4 sett på en muskelgruppe som henger etter. Gjerne tatt seinere på dagen, eller som han gjorde en gang, startet hver dag med  f.eks 4 sett hantel curls...
Så vanlig treningseinere på dagen. ...
Anbefaler folk uansett å høre på heavy muscle radio med dave palumbo og chris aceto på rxmuscle.com. Utrolig informativt...

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715



Smalbenk er kongen for triceps... Franskpress fører kun til vonde albuer ...




Kan ikke bli mer enig.


Når det gjelder vonde skuldrer av benk, samtlige jeg har sett som klager over dette trener med albuene mer eller mindre rett ut fra kroppen.
To av de jeg har trent med har lagt om til å kjøre med albuene mer eller mindre 45 grader ut fra kroppen, begge med resultat at skuldrene ble bedre/ikke fikk vondt av benk. Hvordan du trener benk vet jeg ikke noe om, bare ett tips.
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

trener benk sporadisk, aldri vært noen bra øvelse for meg, pga. egentlig smale skulderbygning ben messig, bare lagt på bra med "puter" for å skape en illusjon:-)
Tar benk som du sier, det er et must, men får fort verk i høyre skulder hvis jeg tar den hver uke..

EmyR

  • Gjest
Hvor lenge har du trent og har du alltid vært dopingfri? Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!