Skrevet av Emne: Treningsprogram basert på egenvekt  (Lest 8653 ganger)

Utlogget thode

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 100
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 100

Treningsprogram basert på egenvekt
« : 08. juli 2011, 11:21 »
Hei,
jeg trener vanligvis Stronglifts 5x5 om dagen, men i ferien har jeg ikke tilgang på det utstyret jeg trenger, så jeg ser etter et styrkeprogram der jeg kan trene tungt med bare min egen kroppsvekt, som er satt litt mer i system enn en typisk random sirkeltreningsøkt som man hadde i gymmen på skolen. Har mulighet for å ta dips og hangups med dippingbelte, men har ikke vektstang eller manualer. Det jeg er ute etter er altså et program som består av "tunge" øvelser som kan utføres uten dette utstyret, men hittil har jeg bare funnet typiske 40årskriseprogrammer for damer fra vg osv.



Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Treningsprogram basert på egenvekt
« #1 : 08. juli 2011, 11:56 »
Hei,
jeg trener vanligvis Stronglifts 5x5 om dagen, men i ferien har jeg ikke tilgang på det utstyret jeg trenger, så jeg ser etter et styrkeprogram der jeg kan trene tungt med bare min egen kroppsvekt, som er satt litt mer i system enn en typisk random sirkeltreningsøkt som man hadde i gymmen på skolen. Har mulighet for å ta dips og hangups med dippingbelte, men har ikke vektstang eller manualer. Det jeg er ute etter er altså et program som består av "tunge" øvelser som kan utføres uten dette utstyret, men hittil har jeg bare funnet typiske 40årskriseprogrammer for damer fra vg osv.




Her har du litt inspirasjon iallefall. Se gjerne på Tutorials for litt forskjellige varianter du kan bruke.

http://www.beastskills.com/

Utlogget thode

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 100
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 100

Sv: Treningsprogram basert på egenvekt
« #2 : 08. juli 2011, 17:40 »
Takk skal du ha! Noen av øvelsene blir det kanskje litt vel ambisiøst å prøve på, men blant annet skulderpress og knebøy er jo greie.

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!