Skrevet av Emne: Mjølk  (Lest 1376 ganger)

Utlogget eyzteinn

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

  • Fysioterapeut som studerer styrkeløft
Mjølk
« : 09. oktober 2011, 18:53 »
Eg byrja på Mark Rippetoe sitt Starting Strength-program her i sumar, og det gjeng som eld i turt gras og varm kniv i smør det, men han snakkar jo óg i særs positive ordelag om kalorioverskot, og at ein må tørre å leggje på seg noko feitt når ein skal byggje muskelmasse. Det tør eg.

Han snakkar óg særs positivt om mjølk, og undrar høgt på om det kan ha noko med store mengder IGF-1 eller 2 i mjølk. Han meinar soleis at ein bør få i seg ein gallon mjølk pr dag, som vel er omlag 3,5 ltr.

Eg prøver å få i meg 1,5 ltr, men slit litt. Vert så ofseleg rar i magen av det! Eg har testa meg for allergi/intoleranse for både laktose og mjølkeprotein (blodprøve), med negativt resultat. Eg er altså ikkje sensitiv på det.

Er det noko anna ein må passe seg for i mjølk?

Kor mykje IGF er det i mjølk? Er det skilnad på skumma, heil, lett og ekstra lett mjølk i så måte?

Og er det andre som har erfaringar med stort inntak av mjølk, mtp auke i muskelmasse og mtp problem med mage og tarm?
All-time high: Bøy: 100 kg. Benk: 85 kg. Mark: 140 kg. Press: 60 kg

Pr dags dato: Mark: 3x5x135 Bøy: 3x5x 50 Styrkevending: 2x3x70 Benk: 3x5x70. Press: 3x5x47.5


Har som mål å verta Noregs Sterkaste 100-åring i 2082, i bøy, benk, mark og press. Driv no og byggjer opp styrken etter eit skulderproblem, og ein meniskskade.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!