Har fått litt mer fokus på rygg og nakke de siste månedene, da det absolutt er rom for utvikling der

Forresten, en ting jeg lurer på.. Jeg er ikke veldig interessert i å drive med en bulk/deff-ordning, og undrer da på om jeg vil ha progress om jeg trener styrke og løper så og si hver dag, samtidig som jeg ikke spiser nevneverdig mer enn dagsbehovet ift aktivitetsnivået?
I hodet mitt ser jeg da for meg en viss muskelvekst, samt lavere fettprosent. Noe som også er målet mitt med treningen.
Ble kanskje rotete dette, men håper noen her forstår hva jeg vil frem til

Ja det blir nok med en "viss" muskelvekst, samt kanskje noe lavere fettprosent om du løper hver dag, og spiser vedlikehold - selvfølgelig vil dette verken bli optimalt for å bygge muskler eller ha liten fettprosent. En trenger ikke å bli styggfeit for å bulke, men et par kilo ekstra fett må en regne med, men om en klarer å legge på seg eks 8kg, der 5kg fett, 1.5kg muskler, resten vann og glykogen, så vil ikke fettprosenten gå opp noe nevneverdig, men man vil bli seende mer muskuløs ut samt øke i styrke. Det er selvfølgelig mulig å øke ganske brukbart i muskelmasse selv om man ikke legger på seg en haug med fett