Da er jeg back in business. Det er fint å være på ferie, for all del. Men det er jaggu godt å komme hjem også.
Vi dro hjemover idag istedet for i morgen tidlig, for jentungen var sjuk, og jeg og husbonden var ikke helt i form vi heller, men det var derimot 3åringen. Og med en sjuk unge, to sjuke foreldre og en hyper treåring er det ikke stas å være i et lite sommerhus i Danmark mens det er smått dårlig vær ute og man ikke har med tilstrekkelig med inneleker.
Men vi hadde supre dager for all del!Været var ikke alt for ille på dagtid, men det regna nok på kveldene til at jeg lot være å jogge. Og bra var det. For akillessen min som har vært vond mer eller mindre siden februar er på bedringens vei nå. Ja jeg kjenner den, men ikke hele tida. Så jeg vet jeg bør droppe jogging, men er ikke sikker på om jeg får det til.
Plan videre nå er kcalbalanse frem til skolestart, ikke opp og ikke ned. Grei form nå, ikke den ultimate sommerformen, men grei bikiniform. Og selv om jeg har spist litt for mye is på ferie så har jeg ikke ødelagt så mye. Litt vann, ja, men jeg veier det samme som da jeg dro.
Til skolestart og høsten får jeg spise bittelitt mer tenker jeg, men har ikke tenkt å legge på meg for mye fett. Får vel også prøve å få hjelp til et treningsprogram med fokus på bredde på rygg og skuldre, for det er der jeg skal ha fokuset fremover tenker jeg...
Enn så lenge gleder jeg meg til å sove i egen seng i natt, samt å dra på Elixia når det åpner i morgen tidlig