Skrevet av Emne: Hvor gjemmer de trening/kostholds interesserte jentene seg?  (Lest 28594 ganger)

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Henger meg på her, hvor er alle de treningsintresserte og allrighte gutta da?? Wink

Jeg skal gi deg svaret.

De finnes på treningssentre. De trener i bukse og genser og er av den "stille" typen når de er på trening. De vil kun i ekstremtilfeller ta kontakt med ei jente når de trener, men vil bli veldig glade for å bli "forstyrret". De ser dog som regel ganske opptatt ut når de er på trening, men det er bare et skalkeskjul for å unngå at noen av "jegvilværevennmedallepåtrening-guttene" skal ta kontakt med de og forstyrre de gjennom hele økta. Disse guttene har nemlig et stort sosialt nettverk og har heller ikke behov for å briefe med sin kunnskap ovenfor disse slitsomme oversosiale guttene som man finner på hvert eneste senter.

De som trener i bukse og genser er som regel godt utdannet, godt over gjennomsnittelig oppdratt, de har lite markeringsbehov (derav bekledningen) og de har jevnt over godt over gjennomsnittelig treningsinteresse og de er mulig å føre en samtale med om temaer langt utenfor treningsfaglige temaer.

Det du skal unngå er selvfølgelig det motsatte. Jo mindre klær på en gutt på trening - jo mer skeptisk skal du være. Skygg unna tribaltatoveringer, singletter, høyrøsta fyrer, folk som på død og liv skal hjelpe andre som ikke har bedt om hjelp, folk som går med armene i unaturlige posisjoner og folk som må "slippe" vektene i gulvet for å vise alle at de har løftet "tungt".

Jeg har vel i min omgangskrets et tosifret antall gutter/menn med minimum mastergradsutdanning, som er blant de "større" på gymet, som samtidig er dopingfrie, som har få skjeletter i skapet, solid økonomi, som er stabile i humøret, har solide omgangskretser og bakgrunn fra "møblerte" hjem og er single. Felles for disse er deres bekledning og fremtoning på treningssenteret. Jeg sier ikke at det ikke finnes unntak, og det vil sikkert komme en haug med singlet-trenende gutter som nekter for at det jeg skriver er sant (og som senere vil nekte for mye annet rart også hvis du havner i forhold med de)....men de som kjenner meg her inne (og det er mange) vet at jeg i løpet av mine 15 år på helsestudio kjenner de fleste typer og er en særdeles god analytiker når det kommer til mennesketyper.

Så: Finn den litt store fyren som surrer for seg selv ved knebøystativet iført genser....det er sannsynligvis det beste valget du kan gjøre. Du finner de "over alt", men de er som regel på helt vanlige treningssentre....fordi det er her snakk om helt vanlige folk.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget GunnarP

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 208
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 208

Kårrekt. Som han sa bortsett fra at jeg har singlet av å til

Utlogget Ms Nutrition

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

Enig med Apaco! De som boler får den heller ikke opp!!!!
Ok. Owned.

Utlogget bigblock

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 33

Apaco: Synes selv det er intertessant å observere de forskjellige karakterene som frekventer mitt treningssenter. Jeg stiller meg bak dine observasjoner. En hver regel har sine unntak selvsagt, men jeg ser også en sammenheng i klesstil og framtidsutsiktene. De mest brautende singlet brukerne har somregel ingen kvaler med å påføre andre uønskede treningsråd, og de har somregel ingen utdanning og deres mål er utelukkende knyttet til kroppslige prestasjoner. Det hjelper fint lite å være konge de 2 timene man er på gymmen når man i 8 timer må jobbe på et lager eller i kassa på europris.

Jeg passer greit inn i din beskrivelse av omgangskrets( dog ikke den størst på gymmen). Mitt ønske og driv til å utvikle kroppen min er sidestilt med ønske om å utvikle meg karrieremessig og jeg har andre sesongbaserte hobbyer jeg gjerne ønsker å utvikle meg i. Jeg ville selvsagt vært mer veltrent hvis jeg fokuserte utelukkende på trening, men jeg vet jeg vil bli mer lykkelig av å balansere flere interesser.

Jeg har bare et lite spørsmål til denne vennegjengen din. Hvis alle disse er som du beskriver, hvordan har det seg at de ikke er i et forhold? Glemte du å nevne at de alle er så stygge at de fleste jenter ikke vil ta i de med ei pølseklype  Wink



Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Jeg har bare et lite spørsmål til denne vennegjengen din. Hvis alle disse er som du beskriver, hvordan har det seg at de ikke er i et forhold? Glemte du å nevne at de alle er så stygge at de fleste jenter ikke vil ta i de med ei pølseklype  Wink

Med slutningen du trekker her, sier du jo samtidig at jentene i tråden her også er så stygge at de fleste gutter ikke vil ta i de med en pølseklype? Wink Singelhet har nok pent lite med utseendet å gjøre....

Et gjennomgående trekk angående disse single jeg omtalte (de er selvfølgelig en liten del av min vennekrets) er at de har gode jobber som tar mye tid, de bruker mye av tiden sin på trening (hvor de ikke er supersosiale som beskrevet over) og resten av fritiden går med på å pleie tid med venner (som f.eks meg). "Desverre" for de er deres omgangskrets og de selv stort sett mellom 30 og 40 år...dvs at store deler av deres omgangskrets er etablert...det blir mer mat og kino med gutta enn ut på byen når vi først finner på noe osv..rett og slett få arenaer hvor de treffer single jenter som i tillegg skjønner at disse er single.  Samtlige har vært i forhold før og jeg kan ikke si at jeg er bekymret for noen av de.....jeg er sånn sett mer bekymret for en del av mine mer "eksentriske" kompiser som er i 3-4 forhold pr år og gjerne slenger på en forlovelse årlig også...har mindre tro på at den delen av mine kompiser er lykkelige om 10 år Smiley
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget bigblock

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 33

Ja det var teit av meg å trekke den inn utseende  Undecided. Det jeg ville frem til er at det somregel er andre faktorer som spiller inn på hvorfor disse ellers attraktive menneskene ikke finner seg noen. Og som du beskrev nå ser det ut til at deres problemer ser ut til å være at de prioriterer arbeid og tid med venner fremfor jakten på en partner. 


Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Med slutningen du trekker her, sier du jo samtidig at jentene i tråden her også er så stygge at de fleste gutter ikke vil ta i de med en pølseklype? Wink Singelhet har nok pent lite med utseendet å gjøre....

Et gjennomgående trekk angående disse single jeg omtalte (de er selvfølgelig en liten del av min vennekrets) er at de har gode jobber som tar mye tid, de bruker mye av tiden sin på trening (hvor de ikke er supersosiale som beskrevet over) og resten av fritiden går med på å pleie tid med venner (som f.eks meg). "Desverre" for de er deres omgangskrets og de selv stort sett mellom 30 og 40 år...dvs at store deler av deres omgangskrets er etablert...det blir mer mat og kino med gutta enn ut på byen når vi først finner på noe osv..rett og slett få arenaer hvor de treffer single jenter som i tillegg skjønner at disse er single.  Samtlige har vært i forhold før og jeg kan ikke si at jeg er bekymret for noen av de.....jeg er sånn sett mer bekymret for en del av mine mer "eksentriske" kompiser som er i 3-4 forhold pr år og gjerne slenger på en forlovelse årlig også...har mindre tro på at den delen av mine kompiser er lykkelige om 10 år Smiley

Du høres ut som en utrolig sympatisk fyr.

Ville bare si det. Du fortjener å høre det. Smiley

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Henger meg på her, hvor er alle de treningsintresserte og allrighte gutta da?? Wink

Hei  Kiss
Smiley

Utlogget GunnarP

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 208
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 208

Jeg har bare et lite spørsmål til denne vennegjengen din. Hvis alle disse er som du beskriver, hvordan har det seg at de ikke er i et forhold? Glemte du å nevne at de alle er så stygge at de fleste jenter ikke vil ta i de med ei pølseklype  Wink

Det er jo det Apaco sa: De har ikke hanekem, singlett eller tribale-tattoos!!! Så fjållette jentene skjønner ikke at de er noe bra.


Utlogget GunnarP

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 208
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 208

Du høres ut som en utrolig sympatisk fyr.

Ville bare si det. Du fortjener å høre det. Smiley

Mulig det, men Han dyttet meg så jeg datt på ræva av tbanen når jeg forsøkte å gå inn før dørene ble lukket. Så han om det!

Utlogget Lena25

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1


Utlogget nuf

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

De jeg kjenner er på gymmet i allefall, meg selv inkludert! :p

Utlogget Nordland

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6

Bara gå på gruppträning, de gömmer sig där och kör lite bodybalance, yoga och sådana saker, sen lyfter de skrot andra tider. Detta är vetenskapligt bevisat!

Utlogget emy2

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

De største horene fra norge er på  denne siden, registrer på http://waa.ai/sexchat om du vil knulle dem

Utlogget passionfitness

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Prøv lykken her www.treningsdate.com litt mer seriøs datingside en de fleste....

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!