Skrevet av Emne: Jeg har høyt fettforbrenning i kroppen bør jeg unngå cardio trening da?  (Lest 18058 ganger)

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Jeg har høyt fettforbrenning i kroppen fra før.

Spørsmålet mitt er : Hvis jeg tar med cardio trening og siden jeg allerede har høyt fettforbrenning i kroppen vil ikke det bli forbrent for mye fett og calorier da?  Vil f.eks musklene bli lite synlig?


Eller bør jeg ta med cardio trening selv om jeg har høyt fettforbrenning i kroppen min og hvis jeg bør hvorfor?

Takk, for alle svar.

PS : Jeg har bare trent i 3 måneder og det er derfor jeg vet så lite om slike ting.
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget Toreto

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 342

Vekt + mål med trening.

Utlogget PlayWithNature

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 240

Du har IKKE høy forbrenning, du er bare en pingle i å spise.

Utlogget Toreto

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 342

Hvordan vet du det?

Utlogget PlayWithNature

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 240

Med mindre h*n veier 160kg har h*n ikke noen høy fettforbrenning. Så enkel er den saken. Trådstarter: si oss hva du har spist i dag da. Kan banne på at nå når du skriver opp kostholdet kommer følgende til å skje:

1. Du skriver opp kostholdet ditt, og finner nå ut at det består av max ca en frokost for meg
2. Du lyver.

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Jeg har SPIST MER de siste tre månedene.

Og da jeg var et barn så sa legen til faren min at jeg har høyt fettforbrenning.  (det er jo ikke grunnen til at jeg var så tynn før det er fordi jeg spiste lite, men jeg har fortsatt høyt fettforbrennign for det. Om jeg så blir biff eller feit i fremtiden så vil jeg alltid ha høyt fettforbrenning i kroppen min.)

Og nei jeg lyver ikke. Om jeg så har høyt fettforbrenning eller ikke så var grunnen til at jeg var tynn at jeg spiste lite.

Jeg har spist mer frokost, spist mer middag og spist mer kveldsmat siden jeg begynte å trene.

Takk for svaret RageOlimp. Flere som folk som kan gi meg et ordentlig svar?
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget PlayWithNature

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 240

Du har spist mer? Haha, jeg ler. Hva veier du? Du har ikke noen høy forbrenning... du må bare lære deg å spise som en mann, og ikke som en kvinne.

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

Hvordan kan dere vite om han har høy forbrenning eller ikke?

Det finnes noe som heter hypertyreose, hvordan kan dere vite at han ikke har det? Der er en av syptomene såkalt ''høy forbrenning'' (dvs vektstagnasjon på tross av høyt matinntak, eller vekttap selvom man spiser myye)

Slutt å oppfør dere som en gjeng mindre intelligente vesener, og svar eller på en skikkelig måte.


Utlogget Toreto

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 342

Hvordan kan dere vite om han har høy forbrenning eller ikke?

Det finnes noe som heter hypertyreose, hvordan kan dere vite at han ikke har det? Der er en av syptomene såkalt ''høy forbrenning'' (dvs vektstagnasjon på tross av høyt matinntak, eller vekttap selvom man spiser myye)

Slutt å oppfør dere som en gjeng mindre intelligente vesener, og svar eller på en skikkelig måte.



Dere? Som jeg ser er det PlayWithNature som ikke klarer å oppføre seg på en skikkelig måte.

Utlogget PlayWithNature

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 240

fordi dette har ikke han. blir bare for dumt. dummeste unnskyldingen jeg hører er "jeg har høy forbrenning" si hva du spiser en dag da , trådstarter - uten å lyve.

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

Dere? Som jeg ser er det PlayWithNature som ikke klarer å oppføre seg på en skikkelig måte.

Hvis han har prblemer med å oppføre seg kan han heller få utfolde deg i 'tråden for trangsynte menn'' 

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=115613.msg1755602;topicseen#new

Utlogget Toreto

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 342

fordi dette har ikke han. blir bare for dumt. dummeste unnskyldingen jeg hører er "jeg har høy forbrenning" si hva du spiser en dag da , trådstarter - uten å lyve.

Noen må ha spist hjernen. Han skriver ikke at han ikke klarer å øke i vekt, han lurer på om han trenger cardio ved siden av treningen sin. DU KAN UMULIG VITE OM HAN HAR HØY FORBRENNING ELLER EI.

Utlogget PlayWithNature

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 240

JO FOR DET ER DEN DUMMESTE UNNSKYLDNINGEN SOM FOLK SOM SPISER SOM PINGLER KOMMER MED. og slutt å send meg dritt på pm, grunn til dysleksi er pga dysleksi. jeg kan ikke no for skrive feil.

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

JO FOR DET ER DEN DUMMESTE UNNSKYLDNINGEN SOM FOLK SOM SPISER SOM PINGLER KOMMER MED. og slutt å send meg dritt på pm, grunn til dysleksi er pga dysleksi. jeg kan ikke no for skrive feil.

Hva så? Tenk om han faktisk er en av de som har diagnosen hypertyreose, det kan du umulig vite!
Slutt å oppfør deg som en knøl.



Utlogget Toreto

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 342

JO FOR DET ER DEN DUMMESTE UNNSKYLDNINGEN SOM FOLK SOM SPISER SOM PINGLER KOMMER MED. og slutt å send meg dritt på pm, grunn til dysleksi er pga dysleksi. jeg kan ikke no for skrive feil.

"Hei. Ser nå at det var du som sa jeg bare hadde det i kjeften. Vil du møtes? Hvor bor du? utifra avataren din ser du ut som en 12 åring..."

- PlayWithNature

Du snakker om pingler som kommer med unskyldninger og klandrer på at du selv har dysleksi?

Voks opp skal jeg si deg, vedder venstre ballestein på at du ikke er gammel nok for TF.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!