Skrevet av Emne: Trene bort vaskeballen og snus slutting.  (Lest 1710 ganger)

Utlogget Dietto

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

Trene bort vaskeballen og snus slutting.
« : 24. januar 2012, 23:21 »
Hei!

Veier nå altfor mye og jobber for å komme meg ned igjen til ett nivå jeg synes er greit, først litt basis info:

Mann 25
102 kg
1.86 høy
Trener annenhver dag

Som det står nesten over alt, så er det å trene kondisjon best for å gå ned i vekt. Men er det like greit å trene 50-50 med kondis og styrke mot å trene 100% kondis? Vil jo gjerne får bort fettet og få musklene fram, ikke bli en sånn super stor type, men for å få fram "linjene" på overkroppen.

Min andre ting, snuser daglig (ikke mye) men har lyst til å slutte. Leser også det at folk som slutter å snuser gjerne legger på seg, vil det være bedre da å slutte når jeg har kommet meg ned på det nivået som jeg vil?

Utlogget Andy_72

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

Sv: Trene bort vaskeballen og snus slutting.
« #1 : 25. januar 2012, 14:43 »
Jeg trener begge deler, kondisjon og styrke.
Kondisjon for rett og slett forbrenne mere, styrke for å få mere muskler så jeg forbrenner mere i det lange løp.
Skulle jeg valgt en så tror jeg styrke er tingen da man får mere muskler som krever mere energi.
Viktigste er uansett hva du spiser er min mening. Jeg begynte ikke å gå ned før jeg forandret på matvanene mine. Og da trener jeg 3 ganger i uken.

Ang snus, er vel det samme om du legger litt på deg før eller etter..
Ville tatt det før når du nå er motivert til det så er det ingen grunn til å utsette. Og det er vel ikke helt godt for kroppen. Prøver selv å slutte nå, jeg merker ikke noe til vekt oppgang da. Men det har vel kanskje og at jeg er mere strikt med maten enn jeg ville vært normalt. Man legger vel på seg fordi man finner mat som en erstatning for snusen....

Utlogget Dietto

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

Sv: Trene bort vaskeballen og snus slutting.
« #2 : 25. januar 2012, 20:55 »
Takk for svar, har lagt om matvanene ganske så drastisk nå så håper at alt går veien.

Har du merket at du er mere sulten eller noe i den dur ang. snusen? Gir jo en liten metthetsfølelse vil jeg si, men jeg er ikke helt avhengig av snus og jeg kan faktisk slutte når som helst. Snuser bare fordi det er godt, men går mange ganger over lengre perioder uten snus.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!