1simen1
Litt godt kjent

Honnør: 65
Utlogget
|
 |
« Svar #690 på: 29. Mars 2012, 21:23 » |
|
Ifølge den artikkelen står redaktøren bak  visst dere legger merke til at advokaten er Tore Angen, og at han har erkjent at han har solgt for over 100 000 kr veldig trist for en person med utrolig bredt kunnskap. Lurer på hva dommen blir for han, og hvordan ellers det blir som PT fremover. Btw, Gunnar Strand Jacobsen ble sluppet fri i går bare for å oppdatere dere andre. Alt i alt synes jeg dette er en trist sak for treningsmiljøet. Takk for meg  Hvorfor er det trist? En haug med kriminelle som har distrubiert sterke legemiddler (AAS) til mange mindreårige og unge voksne vil nå måtte ta en tur bak murene. Det er veldig bra at useriøse mennesker i bransjen blir luket bort. Spesielt personer i ansvarsposisjoner som Pt'er Pv'er og eiere av sentere.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Vrimmel
Litt godt kjent

Honnør: 13
Utlogget
|
 |
« Svar #691 på: 30. Mars 2012, 12:15 » |
|
Det er veldig bra at useriøse mennesker i bransjen blir luket bort. Spesielt personer i ansvarsposisjoner som Pt'er Pv'er og eiere av sentere.
Jeg vil påstå at dopmisbrukerne er blant de mest seriøse i bransjen. Dette er de som gjør hva som helst for å få en fordel i det de driver med.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Ayørn
Erfaren bruker

Honnør: 78
Innlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #692 på: 30. Mars 2012, 12:35 » |
|
Jeg vil påstå at dopmisbrukerne er blant de mest seriøse i bransjen. Dette er de som gjør hva som helst for å få en fordel i det de driver med.
Tyver er de mest seriøse innen næringslivet, siden de gjør hva som helst for å få en fordel.
|
|
|
|
|
Loggført
|
10% luck 2% skill 1% consentrated power of will 45% AAS 37% HGH 5% Insulin 0% Reason to remember the name
|
|
|
|
helgekriger
|
 |
« Svar #693 på: 30. Mars 2012, 12:52 » |
|

|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Mercenary
|
 |
« Svar #694 på: 30. Mars 2012, 13:24 » |
|
Heldig med den 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
095378
|
 |
« Svar #695 på: 30. Mars 2012, 15:02 » |
|
Tyver er de mest seriøse innen næringslivet, siden de gjør hva som helst for å få en fordel.
Haha, du har den beste signaturen jeg har sett her inne  Sleng på noe om janteloven, "Dream, believe, do", "the sky is the limit" så har du byggerne i et nøtteskall EDIT: Hvordan kunne jeg glemme det viktigste av alt..? "HATERS GONNA HATE"!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
SFV
|
 |
« Svar #696 på: 30. Mars 2012, 21:31 » |
|
Look at me, I'm a serious kind of guy. I'll sell my own mother for a quarter for a pepsi. I'm serious about my pepsi drinking. So serious about it that it commands respect. Looking for a pepsi guy who's for real ? I'm your man. I'm a serious case of .... something.
|
|
|
|
|
Loggført
|
The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide Together wendy we can live with the sadness I'll love you with all the madness in my soul Someday girl I don't know when we're gonna get to that place Where we really want to go and we'll walk in the sun But till then tramps like us baby we were born to run
Treningsforum's XL t-skjorte er noe trang rundt skuldrene på mine 85-90 kilo.
|
|
|
Vrimmel
Litt godt kjent

Honnør: 13
Utlogget
|
 |
« Svar #697 på: 30. Mars 2012, 23:22 » |
|
Look at me, I'm a serious kind of guy. I'll sell my own mother for a quarter for a pepsi. I'm serious about my pepsi drinking. So serious about it that it commands respect. Looking for a pepsi guy who's for real ? I'm your man. I'm a serious case of .... something.
Jeg trodde du forstod forskjellen på korrelasjon og kausalitet.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
SFV
|
 |
« Svar #698 på: 30. Mars 2012, 23:52 » |
|
But seriously !
Det er vel heller et spørsmål om betydningen av ordet "seriøs". På engelsk blir det enda mere krøll.
Dope in sports ? That's making things a bit too serious.
Eller kontekst, semantikk og nyanse. Hvis man skal la det Vrimle av seriøse begreper.
|
|
|
|
|
Loggført
|
The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide Together wendy we can live with the sadness I'll love you with all the madness in my soul Someday girl I don't know when we're gonna get to that place Where we really want to go and we'll walk in the sun But till then tramps like us baby we were born to run
|
|
|
|
SFV
|
 |
« Svar #699 på: 31. Mars 2012, 01:46 » |
|
Det skal litt omskrivning til her for å løse nyanseforvirringen : "Jeg vil påsta at dopmisbrukerne er de mest seriøse dopmisbukerne i bransjen. Dette er de som bruker dop for å få en fordel av dopbruken." Problem solved. (gjesp) 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
SFV
|
 |
« Svar #700 på: 31. Mars 2012, 12:00 » |
|
Jeg klarte ellers å finne meg en trippel facepalm men det blir kanskje litt overkill ? Har nok sett betydelig dummere kommentarer enn det der på nett før. Spesielt på slutten av nittitallet, i nettforumenes vill vest periode. Var på den tiden selv moderator på et forum der det var flere gærninger enn normale postere. Jeg husker for eksempel da en talsmann for NAMBLA (North American Man/Boy Love Association) dukket opp for å forsvare pedofili. Men det fins enda verre eksempler. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Styrketrenern
|
 |
« Svar #701 på: 31. Mars 2012, 12:21 » |
|
Spesielt på slutten av nittitallet, i nettforumenes vill vest periode. Var på den tiden selv moderator på et forum der det var flere gærninger enn normale postere. Jeg husker for eksempel da en talsmann for NAMBLA (North American Man/Boy Love Association) dukket opp for å forsvare pedofili. Men det fins enda verre eksempler.
Hva har det med denne tråden å gjøre? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..." 
|
|
|
|
SFV
|
 |
« Svar #702 på: 31. Mars 2012, 12:29 » |
|
Mye facepalms for ikke så veldig mye. Det var bare det.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Staggere
|
 |
« Svar #703 på: 11. April 2012, 11:57 » |
|
Så bra at moderatorene på Treningsforum ikke lar småbarn ødelegge trådene. Setter pris på det. Takk.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Smil med det smilet du har.
|
|
|
|