Skrevet av Emne: Razzia i Trondheim  (Lest 365204 ganger)

Utlogget Ayørn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Sv: Razzia i Trondheim
« #480 : 24. februar 2012, 16:27 »
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_trondelag/1.8003641

Pass på hva dere skriver på forumet folkens Tongue
10% luck
2% skill
1% consentrated power of will
45% AAS
37% HGH
5% Insulin
0% Reason to remember the name

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Razzia i Trondheim
« #481 : 24. februar 2012, 16:57 »
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_trondelag/1.8003641

Pass på hva dere skriver på forumet folkens Tongue

Hvorfor? Man står jo for det man mener(skriver).
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget 1simen1

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 55

Sv: Razzia i Trondheim
« #482 : 24. februar 2012, 19:10 »
Hvorfor? Man står jo for det man mener(skriver).

Nei det gjør ikke de fleste dopere. De står for det annonymt her inne, men ikke utad.
Annonyme dopere er feige.

Og de verste er dopere i posisjoner. Det vil si PT'er, idrettsutøvere, byggere, treningstudioeiere o.l

Folk som tjener penger på å selge tilskudd, programmer og gjerne litt kose bol etterhvert.

Utad, tren som meg, spis som meg, følg mine programmer og du kan få denne kroppen. Bare bullshit. Legg ut full apotekliste sammen med diett og programmer. Faen meg på tide at det blir litt ærlighet i denne bransjen.

Men det tør dere jo ikke..... En gjeng med kyllinger hele bunten og jeg håper så mange som mulig i slike posisjoner jeg snakker om blir bura inne løpet av denne aksjonen. Forhåpentligvis vil færre unge starte med russisk roulet med kroppen sin som følge av disse politiaksjonene.

Utlogget peinar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: Razzia i Trondheim
« #483 : 24. februar 2012, 19:20 »
Hvorfor? Man står jo for det man mener(skriver).

Sa den anonyme....

Kjipt for han Thomas at den han skriver her skal gjer at han blir framstillt som en løgner i media.
Vi seier vel alle ting privat som vi ikkje har lyst til at skal komme i media? Særlig i disse dager der alt er googlbart for evig tid.
Ser på uttalelsane til Thomas som "politiske" svar. Kan jo ikkje akkurat svare: "Ja, det er en masse unaturlig sterke karer her på Kaliber og vi driter i det"

Så ja... pass på ka ein skriver på forum under fullt navn.
Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109186.0

Det å løfte for tunge vekter slik at ein skader seg beviser ingenting, utover at ein er jææævlig kul!!!

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Razzia i Trondheim
« #484 : 24. februar 2012, 21:12 »
Og de verste er dopere i posisjoner. Det vil si PT'er, idrettsutøvere, byggere, treningstudioeiere o.l

Folk som tjener penger på å selge tilskudd, programmer og gjerne litt kose bol etterhvert.

Utad, tren som meg, spis som meg, følg mine programmer og du kan få denne kroppen. Bare bullshit. Legg ut full apotekliste sammen med diett og programmer. Faen meg på tide at det blir litt ærlighet i denne bransjen.

I en "ideell" verden hadde dette muligens vært 100% avskrekkende, men er det ikke en viss fare for at det å legge ut de detaljene det åpne rom kunne virket litt i motsatt retning av det du ønsker også? En skal ikke se bort fra at folk flest er så enkle i hodet at de blir mer fristet enn det motsatte når de ser oppskriften på det de oppfatter som suksess.

Jeg satt for et par timer siden og så på den "dokumentaren" Doping Forever (mulig jeg husker navnet feil).
Veldig bra sak, som burde få noen og enhver til å tenke seg om mer enn to ganger, men jeg er slett ikke så sikker på at alle gjør det når de samtidig ser den vanvittige eksteriøre endringen den karen hadde på kort tid. Jeg satt faktisk og tenkte at det joggu var godt han ikke gikk i detalj mht hva han brukte for å nå målet. Det hadde ikke tjent til noe godt uansett slik jeg ser det. Det hadde vært feil uansett, men han brukte åpenbart saker som skader mer enn det meste på kort tid. Hadde det blitt detaljert ut, så tror jeg filmen hadde resultert i en og annen leversvikt der ute... Jeg tror som sagt dessverre folk ofte er litt enkle i del slike sammenhenger - særlig dersom de blir vist svart på hvitt hvor lite som skal til.

Å få fram sannheten synes jeg er bra, men detaljene bør skjules så godt som råd synes nå jeg - det må finnes bedre måter å få folk fra å hoppe på den karusellen! Av samme grunn synes jeg den norske nettsiden som i praksis gir oppskrifter på hvordan folk skal gå fram for å dope seg er helt på trynet. Formålet er vistnok at den skal begrense skadevirkningene på de som alikevel velger å bruke doping, men jeg kan ikke forstå annet enn at den hjelper enda flere til å bruke det isteden...og veilederen er i tillegg en person som er milevis fra å ha noen faglig bakgrunn mht å veilede...

..jepp, og der skar jeg ut...igjen...sorry!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Razzia i Trondheim
« #485 : 24. februar 2012, 21:19 »
Han skriver det at vi skal passe på hva man skriver på forumer. Men man er vel såpass oppegående at man skjønner det man skriver vil leses av andre, og er søkbart.

Det man skriver kan vinkles og tolkes akkurat slik en leser vil, bare viljen og kreativiteten er der. Er vel en grunn til at ingen har sitt fulle navn i nicket mener nå jeg...
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: Razzia i Trondheim
« #486 : 24. februar 2012, 22:12 »
Haha, tankegangen din lukter 70 tallet da alle var like og alle kunne nå samme mål. La meg fortelle deg en ting som bør få deg til å skjønne at gener er alt, om du er lei av å høre om det så får du bare tåle å høre det til du skjønnr at det er sant.

Det finnes en kar som heter Kevin Levrone, han har i hele sin karriere hatt et nok så avslappet forhold til trening unntatt noen måneder før Mr O og likevell så var han helt fantastisk når han stilte. Kanskje en av de mest genetisk begavede som har stilt. Greit nok, han brukte, men kom i form på en utrolig kort tid.

På den andre siden har du alle de som kjører i seg styggstore doser med aas(det er mange mange store forum der brukere legger ut både bilder, diett og bruk) og aldri blir særlig store eller pene. De bruker steroider i lengre strekk enn Levrone i løpet av et år, men likevell er de smågutter? Hva skjer med det?
Akkurat de samme stoffene er tilgjenngelig for begge, de kan spise og trene like mye som pro gutta men når ikke opp til anklene deres engang. Hva er det eneste vi sitter igjen med annet enn gener? Store doser er det ihvertfall ikke, det finnes det nok av bevis for.

Selv holder jeg en anstendig masse reint, men samtidig ser jeg en hel haug på senteret mitt som er skamtynne og aldri vil kunne klare det jeg har oppnådd pga gener og struktur. Selvfølgelig ser jeg ikke på meg selv som en helt, det mange som ser større og bedre ut enn meg, dop eller ikke. Poenget er at man må være stokk dum for å ikke se sammenhengen(ja, det er deg det).


Hvis du skumleser innlegget en gang til så ser du kanskje hvem som er lei av å høre om gener. Har aldri nevnt det jeg.

Vi er alle forskjellige med forskjellige gener. Men den historien der er ikke vanntett.

Du har blitt skapt med en kropp med samme forutsetninger som alle andre. Det er tusenvis av faktorer som kommer i rekka før du skal begynne å skylde på gener.
Men nå dreier dette seg om å kompensere med steroider for å nå genetikken til andre, noe som er ren svada! Det er faktisk litt patetisk spør du meg.
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Utlogget 1simen1

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 55

Sv: Razzia i Trondheim
« #487 : 24. februar 2012, 22:13 »
I en "ideell" verden hadde dette muligens vært 100% avskrekkende, men er det ikke en viss fare for at det å legge ut de detaljene det åpne rom kunne virket litt i motsatt retning av det du ønsker også? En skal ikke se bort fra at folk flest er så enkle i hodet at de blir mer fristet enn det motsatte når de ser oppskriften på det de oppfatter som suksess.

Jeg satt for et par timer siden og så på den "dokumentaren" Doping Forever (mulig jeg husker navnet feil).
Veldig bra sak, som burde få noen og enhver til å tenke seg om mer enn to ganger, men jeg er slett ikke så sikker på at alle gjør det når de samtidig ser den vanvittige eksteriøre endringen den karen hadde på kort tid. Jeg satt faktisk og tenkte at det joggu var godt han ikke gikk i detalj mht hva han brukte for å nå målet. Det hadde ikke tjent til noe godt uansett slik jeg ser det. Det hadde vært feil uansett, men han brukte åpenbart saker som skader mer enn det meste på kort tid. Hadde det blitt detaljert ut, så tror jeg filmen hadde resultert i en og annen leversvikt der ute... Jeg tror som sagt dessverre folk ofte er litt enkle i del slike sammenhenger - særlig dersom de blir vist svart på hvitt hvor lite som skal til.

Å få fram sannheten synes jeg er bra, men detaljene bør skjules så godt som råd synes nå jeg - det må finnes bedre måter å få folk fra å hoppe på den karusellen! Av samme grunn synes jeg den norske nettsiden som i praksis gir oppskrifter på hvordan folk skal gå fram for å dope seg er helt på trynet. Formålet er vistnok at den skal begrense skadevirkningene på de som alikevel velger å bruke doping, men jeg kan ikke forstå annet enn at den hjelper enda flere til å bruke det isteden...og veilederen er i tillegg en person som er milevis fra å ha noen faglig bakgrunn mht å veilede...

..jepp, og der skar jeg ut...igjen...sorry!

Silverfox:
He he silverfox, skjær ivei du:-)
Jeg følger argumentasjonen din og er enig. Når jeg skriver at de bør legge frem apoteklista si mener jeg ikke at de skal gå i detalj om doser og hvordan det brukes. Det kan, som du sier, virke mot sin hensikt.

Jeg ønsker bare at de skal tone flagg og fortelle det som det er. Det vil si at de har brukt dop for å oppnå sine resultater.

De burde også si litt om hva man risikerer ved å velge samme vei som dem med tanke på små og store bivirkninger der noen av disse kan være fatale (depresjoner, hjerte kar)
Mange av doperene er forbilder for unge gutter (og noen jenter) helt ned i 14 års alder. Disse ungdommene fortjener hele historien og ikke bare glansbilde utgaven av den.

Det er flere grunner til at dopere i autoritative posisjoner (pt, trener, studio eier, kostholds produsenter e.l) ikke er ærlige.

Den vanligste er den mest forkastelige av dem alle. Ungdommen er potensielle kunder de kan selge dop til. Dette er ren kynisme og det er kun penger som teller. Hvordan det går med de unge senere i livet er ikke noe de tenker mye på. De som misbruker sin stilling som f.eks pt og selger dop er kriminelle og kan ikke være ærlige uten å havne i fengsel.

En annen kommersiell grunn er at mange gjennomdopa utøvere profileres av kosttilskudds produsenter eller lager sine egne kosttilskudd. Da er det ikke god markedsføring å bli offentlig forbundet med doping. Ikke all ungdom skjønner hvordan ting egentlig henger sammen før de har blitt litt eldre.

Den siste er feighet og stigmatisering, de vil ikke forbindes med doping offentlig pga hvordan storsammfunnet eller deres nærmeste ville reagere på deres doping misbruk.

Silverfox, du har baller nok til å stå frem med hva du har gjort. Jeg skulle ønske alle i dette miljøet (bygging, fitness, strongman, samt annen styrke idrett) hadde like store baller som deg.

Slik åpenhet ville gjort underverker i anti doping arbeidet og gjøre det langt vanskeligere for pushere å rekruttere ny ungdom inn i dopingmisbruk.

Utlogget Mr.Marko

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 78
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 78

Sv: Razzia i Trondheim
« #488 : 25. februar 2012, 12:04 »
Nå er vel så og si samtlige classic-bb og byggere fulle av varer. (Ja tilogmed en god del BF-jenter og noen AF gutter) Har tilogmed hørt konkurrende byggere uttale noe ala: " Hvem klasse har du råd til og være med i iår"  :Smiley  Og dette var på et Elixia-gym av alle steder...

 Per  dags dato, tror jeg det er lenge til noen innrømmer noe i all åpenhet, desverre. (med unntak av Silverfox)






Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Razzia i Trondheim
« #489 : 25. februar 2012, 16:05 »
Nå er vel så og si samtlige classic-bb og byggere fulle av varer. (Ja tilogmed en god del BF-jenter og noen AF gutter) Har tilogmed hørt konkurrende byggere uttale noe ala: " Hvem klasse har du råd til og være med i iår"  :Smiley  Og dette var på et Elixia-gym av alle steder...

Litt OT dette, men...jeg må forsvare AF-gutta!
Jeg kjenner mange, og har hjulpet en del reine CBB og AF-gutter, så de finnes da de. Det er vel ikke til å legge skjul på at det skal litt til for at de skal vinne i CBB i en god klasse, men i AF er det selvfølgelig en helt annen sak. Var nok en del verre i AF før de innførte CBB også, men det har blitt mye bedre der slik jeg vurderer det - ikke skal de ha noe særlig muskler og ikke skal de være skikkelig deffa, så da er det fullt mulig å nå helt til topps uten noe tull om en har OK forutsetninger.

Mht å ikke ha råd, så er jo det en av mange utfordringer mht dette da. Ting som blir mekka i en kjeller av en albaner i besittelse av 10-årig grunnskole (kanskje), litt unevnelig pulver, planteolje fra tilbudshylla, noen hetteglass, ei mikrogrammsvekt og en primus, blir jo ikke nødvendigvis voldsomt dyrt.... Dessverre kan man vel si, men det er nok dessverre realiteten.
Såfremt en ser bort fra de gutta som går helt bananas med vekst og slikt, så koster det tross alt ikke mer enn et par hundrelapper i uka når de er på off-season, og kanskje i størrelsesorden 7-800,- pr uke i et par måneder for et relativt heftig "pre-contest"opplegg.....selv for byggere.
Det går imidlertid rykter om folk som har brukt type 100.000 kroner i løpet av et år...og endt rundt 4-5-plass på konkurranser...så spennet er stort - rett skal være rett! Det siste er jo mest av alt skremmende, men for de skadefro av oss så er det jo litt festlig på et litt syk måte også.....


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget 1simen1

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 55

Sv: Razzia i Trondheim
« #490 : 25. februar 2012, 17:19 »
Litt OT dette, men...jeg må forsvare AF-gutta!
Jeg kjenner mange, og har hjulpet en del reine CBB og AF-gutter, så de finnes da de. Det er vel ikke til å legge skjul på at det skal litt til for at de skal vinne i CBB i en god klasse, men i AF er det selvfølgelig en helt annen sak. Var nok en del verre i AF før de innførte CBB også, men det har blitt mye bedre der slik jeg vurderer det - ikke skal de ha noe særlig muskler og ikke skal de være skikkelig deffa, så da er det fullt mulig å nå helt til topps uten noe tull om en har OK forutsetninger.

Mht å ikke ha råd, så er jo det en av mange utfordringer mht dette da. Ting som blir mekka i en kjeller av en albaner i besittelse av 10-årig grunnskole (kanskje), litt unevnelig pulver, planteolje fra tilbudshylla, noen hetteglass, ei mikrogrammsvekt og en primus, blir jo ikke nødvendigvis voldsomt dyrt.... Dessverre kan man vel si, men det er nok dessverre realiteten.
Såfremt en ser bort fra de gutta som går helt bananas med vekst og slikt, så koster det tross alt ikke mer enn et par hundrelapper i uka når de er på off-season, og kanskje i størrelsesorden 7-800,- pr uke i et par måneder for et relativt heftig "pre-contest"opplegg.....selv for byggere.
Det går imidlertid rykter om folk som har brukt type 100.000 kroner i løpet av et år...og endt rundt 4-5-plass på konkurranser...så spennet er stort - rett skal være rett! Det siste er jo mest av alt skremmende, men for de skadefro av oss så er det jo litt festlig på et litt syk måte også.....

Silverfox:

Du sier at du har hjulpet en del rene CCB eller AF gutter.
Mener du rene i den forstand at de aldri har dopet seg, eller at de var/er rene når du hjalp dem men at de har tatt en kur eller to for noen år siden.

Betydningen av det kan du se her:
http://www.forskning.no/artikler/2010/september/260475

Og her: http://www.pnas.org/content/107/34/15111.full

Ergo har man dopet seg en gang drar man med seg fordelen av det resten av livet.
Man kan derfor ikke dope seg fra man er 18 -  20 år gammel og konkurrere "rent" resten av livet fordi man sluttet med bol som 20 åring.

I forhold til konkurrenter som har trent rent hele livet er man fortsatt skitten.
De er de harde fakta.

Ekstrem eksemplet er Arild Haugen og hans bokse karriere. At Arild Haugen fikk bokse lisens var en skam for bokse sporten. Det hjelper ikke at han muligens var "ren" da han bokset. Han hadde en enorm fordel av sin kunstig oppnådde fysikk i forhold til sine konkurrenter.

Dette er også noe man bør ta med i sine betraktninger før man stikker spøyta i rompa som 18 åring. En gang jukser = alltid jukser så sant vi snakker om bol.


Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Razzia i Trondheim
« #491 : 25. februar 2012, 17:41 »
At Arild Haugen fikk bokse lisens var en skam for bokse sporten.

Hvor dan skal man vurdere om han skal få bokse lisens på grunn lag av størrelsen hans? Det er muligens en skam, om det er på vist at han doper seg. Ja, jeg vet det er rimelig inn lysende, men man kan ikke holde ham ute av sporten på grunn lag av noe man synes.

Eller man kan, men burde man?
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Razzia i Trondheim
« #492 : 25. februar 2012, 17:50 »

Ekstrem eksemplet er Arild Haugen og hans bokse karriere. At Arild Haugen fikk bokse lisens var en skam for bokse sporten.

Men så er det også veldig mange utøvere innen boksing som også har tatt medikamenter. Om ikke nødvendigvis for styrken og størrelsen sin del.

Men så fort det er en som har tatt ting for størrelse og styrken sin del så skal han være en skam for bokse-sporten, men ikke alle andre som har tatt diverse ting? Mårndu.
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Mandodiao

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 140

Sv: Razzia i Trondheim
« #493 : 25. februar 2012, 18:11 »
Bredskuldrede personer ser mye mindre ut på et sånt bilde men 116 kg er mye. Arnold var nesten like høy og veide mindre.

Hyggelig å bli sammenlignet med Arnold, til tross for at jeg er flere cm høyere og endel høyere fett prosent enn han,  takk Smiley

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Razzia i Trondheim
« #494 : 25. februar 2012, 18:19 »
Silverfox:

Du sier at du har hjulpet en del rene CCB eller AF gutter.
Mener du rene i den forstand at de aldri har dopet seg, eller at de var/er rene når du hjalp dem men at de har tatt en kur eller to for noen år siden.

Betydningen av det kan du se her:
http://www.forskning.no/artikler/2010/september/260475

Og her: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/2071

Ergo har man dopet seg en gang drar man med seg fordelen av det resten av livet.
Man kan derfor ikke dope seg fra man er 18 -  20 år gammel og konkurrere "rent" resten av livet fordi man sluttet med bol som 20 åring.

I forhold til konkurrenter som har trent rent hele livet er man fortsatt skitten.
De er de harde fakta.

Ekstrem eksemplet er Arild Haugen og hans bokse karriere. At Arild Haugen fikk bokse lisens var en skam for bokse sporten. Det hjelper ikke at han muligens var "ren" da han bokset. Han hadde en enorm fordel av sin kunstig oppnådde fysikk i forhold til sine konkurrenter.

Dette er også noe man bør ta med i sine betraktninger før man stikker spøyta i rompa som 18 åring. En gang jukser = alltid jukser så sant vi snakker om bol.



Som i alltid reine, og jeg har ingen grunn til å tro noe annet. Det har forsåvidt i all hovedsak vært unge utøvere/debutanter.

Har du egentlig lest den forskningsrapporten du linker til, eller har du bare lest fremstillingen på Forskning.no? Den andre linken gikk til et abstract for et paper om spedbarnstransport...
Den i Forskning.no sier egentlig ikke stort mer enn det oversriften antyder: "Styrketrening gir varig effekt".
At en kan anta at en kan få en ekstra effekt ved å bli overnaturlig stor, er ikke nødvendigvis feil, men det finnes vel egentlig ikke god forskning til å backe det opp....sikkert pga etikk og moral innen forskningen og slikt....

Dersom du imidlertid tror dette betyr at du ved å ha vært borti doping en kort periode i ungdommen vil ha vesentlige fordeler av det resten av livet, så tror jeg faktisk du vil bli veldig skuffet....dopselgerne derimot ville fått nok et salgsargument dersom det ble gitt mer evidens for det....
Så for en god tid siden en enkel svensk undersøkelse der jeg mener at de hadde undersøkt styrkeløftere som hadde vært henholddsvis dopede og udopede tidligere, og der var det vel noen indiser som pekte i retning av en langvarig effekt, men det var vel heller ikke av de beste undersøkelsene som er gjort.

Jeg synes uansett du er vel rask til å dømme andre her. Jeg håper virkelig at du aldri har tråkket feil i noe henseende, og aldri kommer til å gjøre det.......i motsatt fall håper jeg imidlertid du er like streng mot deg selv som du er mot andre som har gjort noe du åpenbart mener er verdt livet ut med fordømmelse og nedlatende omtale.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!