Nå begynner jeg å våkne til litt. Hehe

Helgen var utrolig lærerik og morsom. Fikk lite søvn, mye trening, og kanskje for lite mat. Denne uken blir hovedfokus
stevne, på (onsdag). Kostholdet denne uken, kommer til å bli noe enkelt. Kommer ikke til å spise etter bio-rytmen, mye pga. jeg ikke har ork og motivasjon nok til det akkurat nå. Nå blir det bare å prøve å spise greit med mat, igjennom hele dagen. Kommer nok til å telle kalorier, men tar det nok ikke så seriøst. Planen er å spise seg litt oppover frem til onsdag, så skal ligge i overskudd.
Jeg skal ikke trene imorgen, siden vi trente endel både lørdag og idag. Derfor blir morgendagen brukt til søvn, mat og hvile. Kjenner jeg er litt sliten og trøtt i kroppen idag. Kan hende jeg drar ned en tur på tirsdag, og kjører veldig, veldig lett bøy, benk og mark, kun for å holde det litt gående.
Jeg er veldig usikker på hvordan dette stevnet kommer til å gå. Det teller ikke noe særlig uansett, er bare et lite seriestevne. Kanskje jeg kan klare noen perser. Det er iallefall målet for hver gang jeg konkurrerer. Jeg har troen på at jeg kan perse i bøy, men er litt skeptisk til mark og benk. Skulle så absolutt prøvd en markløft og knebøy drakt, tror jeg kunne fått endel mer da, men dette har jeg ikke tilgang til for øyeblikket.
Da er iallefall A-kurs gjennomført og bestått.