Skrevet av Emne: Fowler logger mot AF - Nye bilder side 10.  (Lest 41023 ganger)

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Fowler logger mot AF (Bilder side1)
« #90 : 14. mars 2012, 07:57 »
Hvis du på noen måte har tolket det jeg har skrevet fornærmende eller noe, så beklager jeg det. Det var absolutt ikke meningen! Men når man sier at man spiser 1400 kcal med din (knallgode) form, så blir man jo nysgjerrig på hvordan inni huleste du skal klare det uten å forsvinne ut i intet. Videre ble jeg vel litt småprovosert av å få " Smiley " til svar på en rekke spørsmål.. Du er vel åpen for litt spørsmål og diskusjon i loggen din!?
Jeg er bare nysgjerrig på det de to under her har skrevet så greit Wink :

PS. Du sier du prøvde romaskin og dips for første gang nå nylig - hvordan gikk det?

Det kan være lurt å formulere seg noe annerledes (Les: ydmykt) om man ønsker svar på spørsmål.

"Og alt folk prater om her inne om å ligge så lavt på kcal blir bare piss, sorry folkens. Her er det en feilkilde ett eller annet sted, punktum." Synes du selv dette er en setning som stimulerer til god kommunikasjon? Uten å dra det enda lenger så ville svaret mitt vært klart nei. Du sier du blir småprovosert av å få "Smiley" som svar, noe som kan være lurt å ha i bakhode ved eventuelle senere diskusjoner.


On Topic:


Utvilsomt en bra overkropp som jeg vil tro gjør seg bra på scenen. Beina er jeg som resten nysgjerrig på naturlig nok Smiley

Hvordan spiser du i helgene?
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Fowler logger mot AF (Bilder side1)
« #91 : 14. mars 2012, 08:55 »
Jeg synes det er morsomt at du later som om du har peiling på hva science kan fortelle oss om dette, når det åpenbart er en god del forskning som har gått deg hus forbi Smiley
Jeg har ikke tenkt å begynne å krangle på dette i loggen din, men alt jeg har sagt til nå har vel blitt bevist gang på gang, mens det meste du har sagt kan vel heller kalles "broscience" ettersom du ikke kan bevise noe av det. Har du forresten en link til denne forskningen som har gått meg hus forbi?

Bare for å si det slik; når du kommer med veldig kontroversielle påstander om noe, må du forvente at folk reagerer. Når du påstår at alle kan spise 1000-2000 mindre kalorier til dagen uten å være redd for å miste muskler, kan du ikke forvente at ingen skal reagere. Jeg kan være enige i at enkelte folk kan ligge i store underskudd uten å miste muskler, men når du er svært godt trent (noe jeg mener du er) er det ikke tilfelle.


Utlogget fowler

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Sv: Fowler logger mot AF (Bilder side1)
« #92 : 14. mars 2012, 09:40 »
Jeg har ikke tenkt å begynne å krangle på dette i loggen din, men alt jeg har sagt til nå har vel blitt bevist gang på gang, mens det meste du har sagt kan vel heller kalles "broscience" ettersom du ikke kan bevise noe av det. Har du forresten en link til denne forskningen som har gått meg hus forbi?

Bare for å si det slik; når du kommer med veldig kontroversielle påstander om noe, må du forvente at folk reagerer. Når du påstår at alle kan spise 1000-2000 mindre kalorier til dagen uten å være redd for å miste muskler, kan du ikke forvente at ingen skal reagere. Jeg kan være enige i at enkelte folk kan ligge i store underskudd uten å miste muskler, men når du er svært godt trent (noe jeg mener du er) er det ikke tilfelle.



Jeg synes du skal lete etter overnevnte studier på egen hånd. Du tar ikke skade av et dykk ned i ett par journaler.

Side note: Whenever en person sier at noe er "bevist" i en vitenskapelig kontekst, kan man være rimelig sikker på at personen ikke vet hva han snakker om. Man må skille mellom "proof" og "evidence". Folk som forstår vitenskap, snakker ikke om proof, med mindre man diskuterer ytterst "hard sciences" som kjemi.


Utlogget fowler

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Sv: Fowler logger mot AF (Bilder side1)
« #93 : 14. mars 2012, 09:45 »
Det kan være lurt å formulere seg noe annerledes (Les: ydmykt) om man ønsker svar på spørsmål.

"Og alt folk prater om her inne om å ligge så lavt på kcal blir bare piss, sorry folkens. Her er det en feilkilde ett eller annet sted, punktum." Synes du selv dette er en setning som stimulerer til god kommunikasjon? Uten å dra det enda lenger så ville svaret mitt vært klart nei. Du sier du blir småprovosert av å få "Smiley" som svar, noe som kan være lurt å ha i bakhode ved eventuelle senere diskusjoner.


On Topic:


Utvilsomt en bra overkropp som jeg vil tro gjør seg bra på scenen. Beina er jeg som resten nysgjerrig på naturlig nok Smiley

Hvordan spiser du i helgene?

Baliba fra FP? Hyggelig Cheesy

Jeg har hatt noen saftige cheats i helgene, men nå holder jeg det til et minimum fremover.

Utlogget Rørviken

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 185
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 185

Sv: Fowler logger mot AF (Bilder side1)
« #94 : 14. mars 2012, 10:27 »
Spor!
Mål: Bli i sick form!
Stats:
20år (13.04.93)
1.84 meter høg

Stats:
(Oppdatering etter hvert)
Knebøy:   1x150kg (23.05.13)
Benkpress:  1x120kg (16.10.13)
Markløft: 1x185kg (04.12.12)
Beinpress: 1x275kg (24.05.13)


Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=116092.msg1787157;topicseen#new

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Fowler logger mot AF (Bilder side1)
« #95 : 14. mars 2012, 13:14 »
Betyr at jeg legger igjen et "spor" (kommentar i dette tilfellet) for å kunne følge med i loggen din, for du har rå fysikk!! Smiley

Noen har allerede svart på dette!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Fowler logger mot AF (Bilder side1)
« #96 : 14. mars 2012, 13:18 »
Jeg har ikke tenkt å begynne å krangle på dette i loggen din, men alt jeg har sagt til nå har vel blitt bevist gang på gang, mens det meste du har sagt kan vel heller kalles "broscience" ettersom du ikke kan bevise noe av det. Har du forresten en link til denne forskningen som har gått meg hus forbi?

Bare for å si det slik; når du kommer med veldig kontroversielle påstander om noe, må du forvente at folk reagerer. Når du påstår at alle kan spise 1000-2000 mindre kalorier til dagen uten å være redd for å miste muskler, kan du ikke forvente at ingen skal reagere. Jeg kan være enige i at enkelte folk kan ligge i store underskudd uten å miste muskler, men når du er svært godt trent (noe jeg mener du er) er det ikke tilfelle.

Kan du ikke heller bare si det du egentlig tenker, at du tror han bruker vanndrivende midler for å oppnå den fysikken han har?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Fowler logger mot AF (Bilder side1)
« #97 : 14. mars 2012, 13:39 »
Klart diggeste kroppen på treningsforum. Helt sjuk

Utlogget Kresstina

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 139

Sv: Fowler logger mot AF (Bilder side1)
« #98 : 14. mars 2012, 13:42 »
Hei.
Vurderer å prøve meg i AF i år. Sandefjord først, og gjerne flere konkurranser etterpå.
Vekta ligger på 83kg, ganske carb depleted. Høyde 188cm. Spretter fort opp til 88kg dersom jeg spiser mye ett par dager.

Trener 5-7 dager i uken. 5-6 styrkeøkter. Cardioøkter omtrent hver dag.

Spiser LITE om dagen Cheesy Egentlig bare kyllingfilet, grønnsaker og innimellom dansk rugbrød eller spelt rundstykke.

Legger ved ett par bilder. Tatt for 2-3 dager siden.

Noe av det beste (og vakreste) jeg har sett Smiley

Du kommer laaaangt! stå på, og lykke til videre Smiley

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Fowler logger mot AF (Bilder side1)
« #99 : 14. mars 2012, 14:25 »
Klart diggeste kroppen på treningsforum. Helt sjuk


Auda.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Shugheart

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Fowler logger mot AF (Bilder side1)
« #100 : 14. mars 2012, 19:46 »
Ser ut som du har jobbet hardt  Wink lykke til! spor
Mark: 100 kg
Benk: 110 kg
Hangups: 17 rep

Utlogget jente1990

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 332
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 332

Sv: Fowler logger mot AF (Bilder side1)
« #101 : 14. mars 2012, 20:30 »
Spooor! Helt sinnsykt form på deg! Cheesy

Kommer det noe om hvordan du trener og hva du spiser hver dag? Hadde vært kjempe gøy å lest litt om det og kanskje lært litt  Wink
BP: 47,5kg
KB: 60kg
ML: 70kg

Dips: 17
Pull-ups: 2
Roing 1 minutt: 245 m

Link til min logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=116097.msg1756628;topicseen#new

(Bilde og video, s. 1, 4, 7, 8, 12, 14, 16, 17, 19, 20 og 24)

Utlogget GunZa

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 47

Sv: Fowler logger mot AF (Bilder side1)
« #102 : 14. mars 2012, 20:40 »
Allmenn argumentasjonsetikette sier jo at bevisbyrden bør ligge hos debattanten med den mest radikale påstanden. Hvorvidt man velger å følge dette, er en annen sak.

Jeg skjønner godt at fowler ikke gidder å anstrenge seg for å bevise noe som helst, han fører jo bare en logg. Likevel sier fysikeren i meg at energilovene antakeligvis gjelder for ham også.

Jævlig bra form, forresten. Smiley Perfekt kropp, etter min mening.
Common sense is not that common...

Utlogget Linc

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1

Sv: Fowler logger mot AF (Bilder side1)
« #103 : 14. mars 2012, 21:54 »
Sykt bra form på deg Fowler, blir spennende å følge deg Smiley Spor!!!

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: Fowler logger mot AF (Bilder side1)
« #104 : 14. mars 2012, 23:12 »
Sitat
1400 kalorier meg her og 1400 kalorier meg der

La nå stakkaren være i fred, han har sikkert struma.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!