Skrevet av Emne: Tenkte å prøve lavkarbo diett.  (Lest 1852 ganger)

Utlogget strongman111

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 102
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 102

Tenkte å prøve lavkarbo diett.
« : 10. april 2012, 00:43 »
Tenkte å prøve lavkarbodiett no i noken mnd å sjå om det er so effektivt som folk sier, men trenger hjelp til kostplan. Så hadde vert fint om noken hadde komt med eksempel på en diett. Trener styrke i tillegg så er avhengig av og drikke protein, vil det gå ut over dietten?

Utlogget chillitessa

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Tenkte å prøve lavkarbo diett.
« #1 : 11. april 2012, 13:28 »
Tenkte å prøve lavkarbodiett no i noken mnd å sjå om det er so effektivt som folk sier, men trenger hjelp til kostplan. Så hadde vert fint om noken hadde komt med eksempel på en diett. Trener styrke i tillegg så er avhengig av og drikke protein, vil det gå ut over dietten?
 

Lavkarbodietten består av Maks 20 gram karbohydrater/dag
75 % fett
20 % proteiner
5 % karbohydrater

Så da kan du jo drikke proteinshaker med lite karbo . Jeg pleier å lese bloggen http://lenabeatrice.net/ for å få tips om hva jeg skal spise . Der står alt. Og på lavkarbo.no står alt du trenger å vite og Cheesy Gikk ned 10 kilo på 6 uker så det funker

Utlogget Cloudiz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 103
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 103

Sv: Tenkte å prøve lavkarbo diett.
« #2 : 11. april 2012, 13:58 »
 

Lavkarbodietten består av Maks 20 gram karbohydrater/dag
75 % fett
20 % proteiner
5 % karbohydrater

Så da kan du jo drikke proteinshaker med lite karbo . Jeg pleier å lese bloggen http://lenabeatrice.net/ for å få tips om hva jeg skal spise . Der står alt. Og på lavkarbo.no står alt du trenger å vite og Cheesy Gikk ned 10 kilo på 6 uker så det funker

Er ikke det ketose? lavkarbo er ikke ketose.

Utlogget Gærneheia

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

Sv: Tenkte å prøve lavkarbo diett.
« #3 : 11. april 2012, 14:17 »
Lavkarbo det er en fin måte å gå ned, du skal ikke ha mye fett der. Da er det ketose dietten. Det er bare å prøve, men det er bedre hvis du bare holder deg i kalori underskudd. Da kan du spise karb og likevel gå ned i vekt, men det velger du selv. Spørs jo hvor mye du trener også på hva som er best...

Utlogget Sakt

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 105

Sv: Tenkte å prøve lavkarbo diett.
« #4 : 05. august 2012, 15:48 »
Eg skal begynne med lavkarbo kompinert med trening nå etter diett. Og bestilte denne boken for å få info om nettopp det å legge opp dietter, vanlig kosthold sammen med trening. Det står om de forskjellige lavkarbovariantene og hvordan det blir sammen med kondisjonstrening,styrketrening og idretter. Er ikke helt ferdig med boken ennå, men kan sterkt anbefale den. Står mye forståelig info.

Den står på svensk då, men det er enkelt nok å lese:)

http://cdon.no/b%C3%B8ker/bergqvist,_jonas/lchf_%26_tr%C3%A4ning_%3A_b%C3%A4ttre_tr%C3%A4ningsresultat_med_l%C3%A5gkolhydratkost-17001897

Vekt: 64
Høyde: 168

1RM
KB: 90Kg
BP: 57,5Kg-->65Kg
ML:100Kg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!