Kan forøvrig si litt om kostholdet mitt: Jeg har ikke noen fast diett plan eller noen ting, å kjører det meste etter feeling. Dette har fungert greit før, men er selvfølgelig ikke 100% optimalt.
Kjører en periode nå på ca 5-6uker med mye lavere karbo-inntak, høyere proteininntak, og litt mere sunt fett og mindre av ALT usunt. Kjører som regel en porsjon med trege gode karbs på starten av dagen og ny dose til middag. Til lunsj og kvelds kjører jeg som regel kun protein og fett. Kjører noen raske karbs rett etter trening dog.
Jeg spiser forholdsvis små porsjoner, men ganske mange, sikkert 6-7 med ett større måltid.
Protein kildene er som regel: skummet melk, egg, kylling, fisk, kjøtt. Helt klart mest egg, da dette er veldig lettvint!
Karbohydrater får jeg fra en grov frokostblanding med melk, og som regel LITT potet, og vill-ris til middag!
Fett: Fra sunne rapsoljer som jeg har i blandt annet eggerøre, og som regel på det meste.
Skal se nå fremover hvordan dette går ! kommer til å legge ut noen nye bilder ca hver uke for å se på en eventuelt fremgang.
Av supplementer bruker jeg kunn Musclepharm Assault som ett pre-workout middel og whey 100 protein. Prøver å begrense protein-pulver mest mulig, men føler det er nødvendig på dårlige mat dager.
Ønsker meg selv videre lykke til