Skrevet av Emne: Hjelp med å opprettholde et normalt kosthold, pga vekttap av medisiner.  (Lest 1034 ganger)

Utlogget Anicolai

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2

Hei,
Dette er mitt første emne her på treningsforum.no
Kort fortalt som jeg skrev i tittelen, så gjelder det vekttap av medisin (add) medisin.
Jeg trenger ikke gå inn på hvilken medisin i denne omgang, men jeg kan si at jeg har gått ned en del i vekt, grunnet manglende matlyst.
Jeg kan prøve å spise men det er veldig lite om gangen og jeg blir da fort kvalm.
Jeg ga derfor litt opp treningen, da jeg har trent nå i 2 år. uten så utrolig mye fremgang, fordi jeg alltid har visst at det er viktig å få i seg så mye mat som mulig. 2000 kcal om dagen, mer om man trener veldig hardt. Har egentlig tatt litt lett på det, spist middagen min noen brødskiver litt frokost nesten ingenting, en Herbalife shake i ny og ne, eller whey one.
Nå som jeg har blitt så obs på at det er så utrolig viktig, særlig nå som jeg har gått ned i vekt.
 Så har jeg begynt å spise mer mat, og prøver å tvinge i meg mat selvom jeg ikke er sulten.
Håper noen der ute kan motivere meg og hjelpe meg, til å forsette med treningen og motivere meg til å spise nok. Utrolig trist da jeg har gått ned en del kilo og blitt veldig tynn.
Men jeg har aldri hatt noe problem med kroppen, alltid hatt en normal kroppsvekt og veid 75 kilo.
har også alltid verdt i bra fysisk form, da jeg har trent MMA i et år.
Så begynte jeg opp med styrketrening igjen og trener nå på elixia 3-4 ganger i uken.
gikk ned til 72 kilo, kanskje ikke det er så mye, men det synes på kroppen og jeg vil gjerne bygge tilbake musklene mine og jeg vil også øke en del i vekt.
Håper dere kan hjelpe meg med eventuelt sette opp et bra treningsprogram og hva jeg skal ha i meg av mat hver dag. Jeg er 16, blir 17 i september. 
Håper på mange fine svar, vet det er mange flinke folk her ute  Grin

Utlogget Boz

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 86
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 86

  • Light Weights!
Kan anbefale Mary Jane visst du sliter med matlysten Wink
Light Weights!

Utlogget Anicolai

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2

Tusen takk for er seriøst svar, du sikter vel ikke til Weed : )  Har ikke tilgang på det hver dag vet du og kan ikke være sløv hele tiden, neida

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!