Skrevet av Emne: Ned i vekt med shake  (Lest 7545 ganger)

Utlogget Sailormoon

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Ned i vekt med shake
« : 13. september 2012, 07:34 »
Hei!

Jeg vil ned 10 kg i vekt for å føle meg sunnere.

Jeg prøver å trene 4 ganger i uken , og spise 3 sunne måltider bestående av kun salat og rent kjøtt eller fisk.
Men jeg oppnår ikke den hurtige vektreduksjonen som jeg ønsker! Derfor begynnte jeg idag på en shake diett fra Nutrilett, der jeg spiser ( drikker ) 4 poser shake per dag og litt druer til frokost.
Noen tips på om dette er ok for hurtig vektreduksjon ? evt. noen andre tips? Jeg har ikke peiling på dietter, så litt desperat! Tongue


høyde: Jeg er 174 cm høy.
Nåværende vekt: 58 kg
 Mål vekt: 48 kg

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Ned i vekt med shake
« #1 : 13. september 2012, 07:47 »
Ja, hvis du veier 58kg på 174cm, er det nok minimum 10kg som må vekk. Ikke tenkt på å gå ned så mye som 20 eller 25kg da? Tror nok du må så mye ned for å se ok ut.

Videre høres det dritlurt ut å basere kostholdet sitt på shaker fra nutrilett. Alt av vitaminer og mineraler kroppen trenger, får du fra druene, så ikke tro at du gjør noe feil

Utlogget Sailormoon

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Sv: Ned i vekt med shake
« #2 : 13. september 2012, 10:03 »
Ja, hvis du veier 58kg på 174cm, er det nok minimum 10kg som må vekk. Ikke tenkt på å gå ned så mye som 20 eller 25kg da? Tror nok du må så mye ned for å se ok ut.

Videre høres det dritlurt ut å basere kostholdet sitt på shaker fra nutrilett. Alt av vitaminer og mineraler kroppen trenger, får du fra druene, så ikke tro at du gjør noe feil

Tenkte å legge til at jeg er en jente på 20 år!

Utlogget Blackday

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 657
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 657

Sv: Ned i vekt med shake
« #3 : 13. september 2012, 10:15 »
Skal gi deg deg et litt mer særiøst svar enn vår venn Mercenary her.

NEI!... nutrilett er ingen god løsning på ditt problem Smiley

hurtig vekt reduksjon i seg selv er ikke veldig lurt, ok 10 kg tiL!? 58 på 174cm er vel slankt allerede? men anyways.

sett deg heller inn i hva kroppen DIN trenger i løpet av en dag fra bunn til topp, lag deg en diett ut derifra, så kan du heller spørre her på forumet om tips til oppsett av diett fra den vinkelen, Smiley


Sånn ca med den info'n du har gitt nå så skal du ha i deg 2030 kcal i løpet av en dag for å holde din vekt, du kan enten finne eller lage deg en diett som består av ca 1600kcal.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Ned i vekt med shake
« #4 : 13. september 2012, 10:35 »
Tenkte å legge til at jeg er en jente på 20 år!

Jepp, men du er uansett 174cm høy med en vekt som tilsier en meget slank ung kvinne.
48 kilo fordelt på 174cm derimot; er en lite fornuftig målsetning både mht å se bra ut og mht din egen helse!
Du er kvinne; men prøv uansett å se for deg en mann på 187cm som veier 55-56kg. Ikke akkurat noen idealkropp vil jeg tro? Smiley

Pulverdietter kan selvfølgelig gjøre at en mister vekt, men det er uansett som å pisse i buksa for å holde varmen om vinteren - kortvarig "glede".

Din målsetning høres i grunn ikke ut som gledelig om du oppnår den heller, jeg vil heller si at den høres nokså farlig ut....og definitivt ikke sunn.
Sats derfor ikke på å gå ned i vekt, men sats selvfølgelig gjerne på å få et sunt og godt kosthold som kanskje også vil bidra til at den trening du eventuelt bedriver gir bedre resultater - også gir selvfølgelig et godt kosthold mer kroppslig velvære i seg selv.

Antar at det hjelper fint lite at jeg skreiv dette, men synes i grunn det var greit å indikere at jeg mener at målsetningen høres "noe" uklok ut!



Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!