Skrevet av Emne: Hva gjør jeg galt? (slanking)  (Lest 1766 ganger)

Utlogget Beirut

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Hva gjør jeg galt? (slanking)
« : 15. september 2012, 23:57 »
Jeg sliter litt med å nå målene mine med kosthold og trening og lurte på om noen av dere kanskje kunne gi meg en pekepinn på hva jeg gjør galt.

Jeg sykler 5-8 mil i uka (ute), i tillegg til kombinert styrke/utholdenhet 2-4 ganger i uka (treningssenter, timer i sal) i tillegg til at jeg står og springer rundt i butikk 8 timer fem dager i uka
En gjennomsnittlig dag med kosthold:
Frokost- To veldig veldig grove brødskiver (hjemmebakt ingers rugbrød) med makrell i salsa + agurk
Mellommåltid (2,5 time senere); gulrot
Lunsj; Blanding av cottage cheese, yoplait-yoghurt 0,0 %, frokostblaning (fire korn), mandler, litt sukrin, en neve mandler
Mellommåltid; Sukkererter
Middag; ca 150-200 g magert kjøtt med mye grønnsaker
Kvelds; ett par egg eller en skive ingers rugbrød.
Innimellom går det med mange kopper te, kakao (uten tilsatt sukker), litt melk og vann etc

Har målt hvileforbrenninga på Spenst treningssenter til 1400 kalorier. Hvis jeg plusser på med ca 800-1000 kalorier/dagen (trolig mer) ettersom hvileforbrenninga bare viser forbruk ved å være i ro en hel dag, går jeg i underskudd med energi på ca 800-1200 kcal. Dette er trolig litt mindre enn det som er lurt, men har ikke mangel på energi i hverdagen og tviler på at kroppen går på sparebluss. Overkroppen er jeg egentlig fornøyd med, men ettersom punkt-slanking ikke eksisterer, må jeg fokusere på hele kroppen for å kunne miste overflødig fett på lår/legger, men jeg føler selv det går veldig sakte med tanke på hvor sunt jeg spiser og hvor mye jeg trener/beveger meg. Klarer ikke å se helt hvor feilen ligger, ettersom jeg har full disiplin over hverdagen. Noen som kan bidra med litt hjelp? Huh



Utlogget Galaxe87

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 9

  • livsstils endring
Sv: Hva gjør jeg galt? (slanking)
« #1 : 16. september 2012, 23:29 »
husk att du bygger muskelmasse;) har du diskutert trening å kosthold med de på senteret ditt?
142.2 vs 132,8kg.

Utlogget MorePain

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 60
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 60

Sv: Hva gjør jeg galt? (slanking)
« #2 : 16. september 2012, 23:43 »
Husk at målebånd er lettere og følge framgang med enn ei vekt, ihvertfall hvis mann trener mye styrke. Og ting tar tid, kan gå 2-3 uker før ting virkelig får fart. Og en sakte vektnedgang er best hvis det er en trøst. Og kanskje litt mere kjøtt og mindre brød. Og å gå ned fort i vekt er det bare de som er bra overvektig som får til. Lite og ta av lite som forsvinner. Og bygge muskler og holde et godt kosthold er veldig riktig for og gå varig ned i vekt(og det er de som får smalere midje og lår mens de holder vekta:) Og lurte og spørre folk du kjenner som har peiling:)
Lykke til:)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!