Skrevet av Emne: Max deffing, hjelp?  (Lest 1038 ganger)

Utlogget Weelie

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7

Max deffing, hjelp?
« : 01. oktober 2012, 20:53 »
Prologue: Hadde aldri trent, så begynte jeg med WoW (World of Warcraft) der det tyngste jeg gjorde var å gå opp trappene til PC'en der jeg satt og trøkka i meg brus/chips/usunne greier, dette varte i ca 5 år til jeg oppnådde en vekt på 105 (185cm), altså en BMI på 30.7.
Før jeg endelig skjønte hva jeg holdt på meg, å endret rundt på livet helt, ca 1år senere gikk jeg ned 25kg uten trening/løping, før jeg så begynte og trene
Nå har jeg trent i ca et halvt år, med en vekt på ca 87 med en høyde på 188cm. Dette er blitt hovedsakelig muskler nå.


Det jeg vil frem til er at jeg ikke klarer å kvitte meg med det ekstra laget med unødig vekt, pga at jeg lever litt for godt til tider Wink
Begynte å løpe jevnlig i ca 2 månder, men pga store skader måtte jeg slutte med dette.
Men nå har endelig foten blitt god igjen, så da er det vel på tide å begynne igjen!

Jeg trener 5-6 dager i uka (2-1-4/2-1-2-1-1), men merker at jeg godt kunne blitt mer markert
Jeg har masser av tid i hverdagen til evt løping, cardio, trening etc.

Det jeg ønsker er evt en diet det jeg får god fettreduksjon og et treningsprogram der det også vil hjelpe med fettreduksjon, kan godt ha vanlig styrketrening/løping på samme dag Smiley

Kosttilskudd jeg bruker: Whey Protein (1 shaker etter trening), Multivitaminer (morgen), Omega3 og ZMA (Kveld)

Tar imot alle tips/linker dere har, blir veldig glad for alle tilbakemeldinger Wink

Edit: Slik er matvanene mine den dag idag

Frokost 06.30: Ingenting, kanskje et eple eller noe raskt

Lunch 09.00: Langgang fra Bakeri

"JobbMiddag" 12.00: Ingenting

Middag Hjemme 15.30: Det jeg finner, somregel ikke noe "sunt"

Kveldsmat 20.00: en brødskive eller 2 med et random pålegg


Ser først nå hvor ille det faktisk er med hvordan jeg spiser, så her skal der endrings!
- Being defeated is often a temporary condition, giving up is what makes it permanent.

Utlogget Langrennsløpern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 460
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 460

Sv: Max deffing, hjelp?
« #1 : 01. oktober 2012, 21:01 »
Bare å holde på med aktivitet for å stramme opp. Spis litt mindre mengde mat om du vil gå ned. Altså mindre kcal inn enn ut, dropp gjerne zma. (zma er muskeløkning og du blir ikke slankere av å bruke det)
17 år
180 cm
78 kg

17 pullups * kroppsvekt
135kg * 4 REPS Mark
110kg * 4 REPRS Knebøy
Benkpress med hantler 85kg*2
70kg Militærpress med hantler * 4
70 Pushups - Helt ned & opp

Halvmarathon 1.20 time

Utlogget Weelie

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7

Sv: Max deffing, hjelp?
« #2 : 01. oktober 2012, 22:16 »
Bruker ZMA som en hjelpemiddel for bedre søvn, har problemer med å sove uten å våkne 1-4 ganger i løpet av natten hvis ikke jeg tar de, men føler ZMA hjelper med det (Godt hende det bare er psykisk det sitter)

Edit: Men satser på at det blir bra når jeg får satt opp en litt bedre diet så blir det bra Smiley
- Being defeated is often a temporary condition, giving up is what makes it permanent.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!