Skrevet av Emne: Er måltidserstattere noe å satse på ?  (Lest 1271 ganger)

Utlogget Ph0enix

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Er måltidserstattere noe å satse på ?
« : 18. oktober 2012, 22:43 »
Heisann.

Jeg har lenge vært negativ til disse "shakene". (http://www.nutrilett.no/products/shakes%20-%20vlcd/)

Jeg er av den oppfatning av at man går rett opp når man er ferdig på den, og at den bare vil gjøre vondt værre.

Men en jeg kjenner har startet på disse, og dette er bra saker, i følge han. (Han er dog ikke ferdig med 3-ukers som det står man skal bruke det på.)

Jeg for min del vil også få litt fortgang i slankingen, og lurer da på om jeg kanskje burde prøve meg på en 3-ukers med slikt jeg og?

Er det slik at man går rett opp når man er ferdig, grunnet 3 uker med veldig lav kcal inntak, eller er dette mulig å stabilisere?

Jeg vil helst høre fra dem som kan komme med litt mer enn "ikke gjør det." og lignende, støtt opp påstandene. Smiley
Og om noen skal komme med myter osv, så vil jeg helst ha meg frabedt dette også.



Takk.

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Er måltidserstattere noe å satse på ?
« #1 : 18. oktober 2012, 22:46 »
Ikke gjør det.

Utlogget Ph0enix

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: Er måltidserstattere noe å satse på ?
« #2 : 18. oktober 2012, 22:48 »
Kan du i så fall utdype din påstand? Smiley

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Er måltidserstattere noe å satse på ?
« #3 : 18. oktober 2012, 22:55 »
1.600,- for en tre-ukers diett? En diett som består av en næringsfattig shake? Jesus Christ monkeyballs, er du sprø?

Å gå ned i vekt er verdens letteste ting... du må bare gå i kaloriunderskudd. Altså, spis mindre eller beveg deg mer, gjerne begge deler på en gang. Det er gratis å løpe ute, og vannet i springen din koster ingenting.

Utlogget Ph0enix

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: Er måltidserstattere noe å satse på ?
« #4 : 18. oktober 2012, 23:02 »
Det er jeg fullstendig klar over, men mente for å få en fortgang i det. Smiley Men sant det du sier, og den prisen, den trudde jeg ikke var så høy, da jeg har sett disse i butikken til 200 spenn, men nå spørs det jo på hvor mye det i per pakke da..

Utlogget Tiwas

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 73

Sv: Er måltidserstattere noe å satse på ?
« #5 : 19. oktober 2012, 10:39 »
Joa, du får jo fortgang i det - men du må betale prisen i etterkant. For det første er det et veldig lavt inntak, som vil kødde med hormoner og dernest forbrenning. Det vil gjøre at du lettere går opp i vekt etterpå. I tillegg lærer du ikke noe om kosthold, så faren er stor for at du ikke spiser bedre når du er ferdig. For det tredje vil veldig lave kalorier gjøre det lettere - MYE LETTERE - å sprekke.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!