Skrevet av Emne: Beste kcal kalkulator for du som skal ned i vekt!  (Lest 10152 ganger)

Utlogget outsidern

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 67
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 67

Beste kcal kalkulator for du som skal ned i vekt!
« : 31. oktober 2012, 12:40 »
har vært veldig dårlig på kosthold når jeg trener... spiste egentlig bare hele tiden når jeg var sulten, og har hørt på en dårlig myte som sier at du kan hive i deg masse mat når du trener.. men det er feil, med mindre du er en av de som har fettforbrenning som er 16 år gammel gutt.

-Besøk  www.myfitnesspal.com

-den er på engelsk, men de har skrivd inn alt av norske matvarer.. der regner de kcal, proteiner, fett, karbo. 

-litt usikker på proteinregneren der. med tanke på at det står at jeg bare trenger 98 proteiner om dagen når jeg trener 4 dager i uka for å bygge muskler, men alt annet er til å stole på !

-Enjoy :-)

Utlogget Bjorheim93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 571
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 571

Sv: Beste kcal kalkulator for du som skal ned i vekt!
« #1 : 31. oktober 2012, 13:47 »
har vært veldig dårlig på kosthold når jeg trener... spiste egentlig bare hele tiden når jeg var sulten, og har hørt på en dårlig myte som sier at du kan hive i deg masse mat når du trener.. men det er feil, med mindre du er en av de som har fettforbrenning som er 16 år gammel gutt.

-Besøk  www.myfitnesspal.com

-den er på engelsk, men de har skrivd inn alt av norske matvarer.. der regner de kcal, proteiner, fett, karbo. 

-litt usikker på proteinregneren der. med tanke på at det står at jeg bare trenger 98 proteiner om dagen når jeg trener 4 dager i uka for å bygge muskler, men alt annet er til å stole på !

-Enjoy :-)

Eller http://www.diett.no/ for den "norske versjonen".
Gymmen Treningssenter, Nærbø

Knebøy:          220kg (29.10.14)
Benkpress:      145kg (06.11.14)
Markløft:         320kg (09.10.22)

Treningslogg:
www.minlogg.cow.no
Youtube konto:
http://www.youtube.com/user/bjorheim1993/videos

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!