Skrevet av Emne: Muscle Pharm - Assault  (Lest 17461 ganger)

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Muscle Pharm - Assault
« : 10. november 2012, 18:38 »
Assault av Muscle Pharm

Etter å ha vært uten pre-workout tilskudd lenge, så tenkte jeg det var på tide å prøve noe nytt. På powerbody.co.uk fant jeg Assault til under 200kr. Jeg slo til etter å ha sett flere positive anmeldelser og erfaringer.
Følgende er erfaring etter å ha prøvd produktet for første gang.

Smak:
Orange mango smak. Hvor mye mango det smaker kan jo diskuteres. Selv spiser jeg en del av den frukten, og dette minnet lite om den. Det smakte veldig søtt. Under søtsmaken lå det noe som var veldig likt disse smågodt-ferskenene. Selv synes jeg den var for søt, men slik er det jo med de fleste amerikanske produkter uansett.

Konsistens:
Blandes lett ut. Null stress her.

Fordøyelighet:
Småtullete i magen 10-20 minutter etter inntak, men ingenting verdt å klage over.

Fokus, pump og prestasjon:
Grunnen til at man tar pre-workout tilskudd er gjerne for å bedre fokus, pump og generell prestasjon. Dette produktet gav meg ingenting av noen av disse. Absolutt null! Jeg tror grunnen til dette er at de prestasjonsfremmende stoffene som er i Assault er slike som jeg allerede tar. Jeg tenker da på beta alanin, kreatin og koffein. Vanligvis drikker jeg en kopp kaffe før trening, og jeg merket ingen forskjell fra den rutinen til dette produktet.

Konklusjon
Vil jeg anbefale det? Nei, på ingen måte! Penger ut vinduet.
Det kan dog hende for folk som ikke tar kreatin og beta alanin og ikke drikker en kaffe før trening, at Assault funker fjell. En kan jo ikke krangle med effektiviteten av disse tre!
Neste trening skal jeg gi et forsøk på to scoops, selv om disse scoopene er ganske store, som en kan se på bildet. Vil legge til en liten kommentar etter det.







Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Muscle Pharm - Assault
« #1 : 12. november 2012, 20:34 »
Andre økt med Assault er gjennomført. 2 scoops og effekten er småkvalm mage og koffeinrus. Som pre-workout er dette produktet like bra som kaffe, gitt at pre-workouts skal gi fokus og driv. Fra nå av kommer jeg til å bruke Assault som intra-workout pga BCAA'en i det.
Som nevnt tidligere finnes det gode ingredienser i Assault. Jeg tenker spesifikt på kreatin monohydrat, beta alanin, L-glutamin, elektrolytter og BCAA. Disse er fine å ha i seg, men for noen som allerede har et godt tilskuddsregime er mange av disse allerede dekt. Derfor vil jeg ikke anbefale å bruke penger på Assault. Ta heller en kaffe før trening, og bruk beta alanin og kreatin til vanlig. Litt BCAA imens man trener er også kjekt. For personer som ikke har dekt dette kan nok en viss effekt sees.
Forresten fikk jeg også en heftig krasj etter trening. Bare lyst å legge meg nedpå. Null matlyst. Trenger ikke si at det er mindre enn fordelsmessig!
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!