Skrevet av Emne: Omega 3 på psmf  (Lest 1726 ganger)

Utlogget iselinmiz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Omega 3 på psmf
« : 27. desember 2012, 21:40 »
Hei igjen! Prøver igjen med ny diett, nå som jeg endelig har fått med meg ei venninne som vil være med, ordna treningsplass osv. Det skjer ikke før etter nyttår siden det blir sikkert en god del fyll osv nå nærme nyttårsaften.

Jeg leste den psmf artikkelen på myrevolution, og kom over det med essensielle fettsyrer og greier:
"Protein er ikke det eneste du skal spise. Det er viktig å få i seg essensielle fettsyrer, spesielt EPA og DHA, som kun fås fra marine kilder (fisk, sel). Du skal innta 1ss fiskeolje eller selolje (se Vital Arctic Oil), eventuelt 6-10 x 1000mg kapsler (eller 12-20 x 500mg) med omega 3 fra fisk eller sel avhengig av konsentrasjon. Som du ser er det mer kostnadseffektivt med olje."

Med det ovenfor skjønner jeg plutselig ingenting. For med sånne kapsler og sånt, skjønner jeg ikke hva som er bra og dårlig. Og det med 12-20 x 500mg? Er detta på en dag eller what? 6-10 syns jeg også var litt mye kanskje? Jeg har to forskjellige her hjemme, en fra Vitomaris og en fra Nuskin. Jeg legger ut bilder av det som står der, så kan de som kan GJERNE hjelpe meg??Smiley

Hvor mange kapsler bør jeg proppe i meg? Smiley

Utlogget 123456234

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 275
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 275

Sv: Omega 3 på psmf
« #1 : 30. desember 2012, 13:07 »
Jeg var på PSMF i 10 dager uten å ta noe olje og jeg lever enda, tror ikke det er så farlig på kortsikt. Det verste med PSMF er å holde ut hele løpet

Utlogget iselinmiz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Sv: Omega 3 på psmf
« #2 : 04. januar 2013, 16:54 »
Ikke helt det svaret jeg ønsket Tongue Noen som kan hjelpe??

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!