Skrevet av Emne: hjelp til og spørsmål om diett og fett forbrennings trening  (Lest 1744 ganger)

Utlogget stoner88

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12

Hei!

Er en gutt på 24 år som har sett seg lei magefettet og de vell kjente love handelsene så vil gjerne få dem bort. trente aktivt før men har hatt opphold på 7 månder hvor jeg har lagt på meg mye fett grunnet elendig kosthold.
veier nå 81kg mot 88 kg når jeg trente aktivt.
har nå skjønt at kosthold er førstepri når det kommer til å forbrenne fett og bygge muskler.
begynte å trene igjen 4 januar.
har prøvd meg litt fram me diett men er usikker på om den er rett.
jobber som rørlegger og det er derfor ikke lett å få inn måltider iløpet av arbeids dagen
sånn som der er nå ser den slik ut

Frokost
60gram harvergryn
3dl styrk melk
1 whey 100 shake.
tran
multi vitamin
cla

lunch
2-3 brødskiver av grovt brød med kalkun fillet, makrell i tomat, laks eller kokt skinke og veldi lite smør

Middag
varierende, men prøver å spise mest mulig fisk og grønnsaker (trenger tips og råd)

kvelds
Spiser sjeldent kvelds, men om jeg spiser blir det 1 boks cottage chees me litt jordbær



grunnet betennelse i leggene kan jeg ikke jogge mer enn maks 10 minutter så derfor sykler jeg hver dag i minimum 30 minutter, har også morgen kardio tirsdag og torsdag i tilleg til trening på kvelden.
for å opprettholde muskel masse trener jeg styrke 6 dager i uken.
det har nå gått 3 uker siden jeg begynte men har ikke gått ned mer enn 2 kg.


tar imot alle tips med veldig stor takk! Smiley

Utlogget stoner88

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12


Utlogget moggemann

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17

Du gjør det meste riktig, hadde butta ut brød med knekkebrød? eller lage salat og ha med på jobb..  med 100g kylling..

det e utrolig bra med havregryn eller grøt te frokost.. viktig å få i seg godt fett som faktisk kan gjør at du heller går ner i vekt enn å gå opp..  fett i avakado, som du kan ha i lønsjen e utrolig bra..

virke som du spise alt sjøl om det ikkje e drid godt, så hold deg te fisk å kylling, men det e bra og spise rødt kjøtt en dag i ukå, itte ei harde trening, utrolig gode proteiner...

men hvis du holde deg te dette her så komme resultanene med tiå.. itte 6 uker me dette reagere kroppen på det å du vil se større forandring, for kroppen vil helst ikkje forandre seg, men når den merke at du har gjort om på levestilen så må kroppen ta fra kroppsfettet..

 lykke te Smiley go hard or go home!

Utlogget stoner88

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12

takk for svar Smiley virker som at det har funket, har gått ned 7kg på 8 uker Smiley det med 2 uker trenings fri grunnet sykdom. har en følelse av at jeg hadde gått ned om jeg ikke hadde trent styrke 6 gang i uka Smiley

Utlogget stoner88

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12

kan oppdatere med det kostholdet jeg har nå, som funker ganske bra for meg Smiley som kanskje kan hjelpe andre Smiley

Frokost
60 gram havregryn
1ss jordbær syltetøy
1 scoop 3 komponent protein shake
1ss tran
1 vitamineral multivitamin

lunch
salat med 3 egg, eller 100g kjøtt/fisk

Mellom måltid
1 boks mager kesam
2ss bær
1ss nøtter
1 neve all brand

middag
250gram kjøtt eller fisk
100gram potet
250gram grønnsaker

trening
3 scoop oxy pluss
1ts creatin

kvelds
salat med 3 egg eller 100g kjøtt/fisk




trener 6-7 dager i uka
annenhver dag med styrke og cardio
går ikke så veldi fort men har gått fra ca 22% kroppsfett til ca 15,5 %
målet er å komme under 9% til sommern Smiley

håper kanskje dette kan hjelpe noen andre, om du lurer på noe så bare ta kontakt så kanskje jeg kan hjelpe Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!