Skrevet av Emne: Trening og diett  (Lest 768 ganger)

Utlogget Lyern

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 20

Trening og diett
« : 25. januar 2013, 22:14 »
Jeg lurer på om det er mulig å trene hver dag i uka uten at musklene brytes ned? Jeg skjønner at det er mulig, men om det er noe vits å trene så mye? For min del klarer jeg det, jeg har nok motivasjon til å komme meg på et senter å begynne økta, og jeg kjenner heller ikke at jeg har for lite energi. Jeg trener styrke 4 ganger i uka, og prøver på 3 dager med kardio(4x4 intervall). Spørsmålet er da om det er noe vits med kardioøktene? Jeg klarer å utføre hele uka, men jeg vil ikke miste musklene. Målet er jo å miste så mye fett på kroppen som mulig, og om dere mener det jeg driver med er fornuftig så vil jeg fortsette. Hvis det ser ut som om det var for mye, så si gjerne ifra!
Er forresten en gutt på 19 år Smiley

Utlogget Superhelt

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 184
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 184

Sv: Trening og diett
« #1 : 25. januar 2013, 22:31 »
hvordan ser kostholdet ditt ut?

Lurer egentlig litt på hvor mye innsats du legger ned i hver økt hvis du har energi til å trene hver dag, er personlig helt utkjørt på 5 split
Mark: 235
Knebøy: 160
Benk: 145
Alder 23. Høyde 181. 85kg
Superhelt @ www.Norkost.no
Coach Prosjekt 1 1.feb -> (108 - 94g)
Coach Prosjekt 2 1.Jan -> (82-74kg) -Ferdig

Utlogget Lyern

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 20

Sv: Trening og diett
« #2 : 25. januar 2013, 23:00 »
Selv synes jeg at innsatsen er bra. Presser meg heletiden og klarer å øke for hver gang! Bruker pre workout tilskudd som gir meg energien. Uten det ville jeg nok vært ferdig jeg og. Kostholdet er vell greit, holder meg unna melprodukter som brød og lignende, og får i meg godt med proteiner og andre fettsyrer som omega 3 etc. Jeg er veldig fornøyd med styrkedelen, har økt voldsomt mye i en periode og jeg ser synlige resultater. Det som er spørsmålet er om jeg burde droppe kardio dagene mtp. restutisjon? 

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!