Skrevet av Emne: Ned i fettprosent, beholde mest mulig muskler  (Lest 19774 ganger)

Utlogget Hightow3r

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 665

Sv: Ned i fettprosent, beholde mest mulig muskler
« #45 : 20. april 2013, 21:23 »
Det er da veldig individuelt.. Mange som trives og har bedre fremgang med fett til fordel for karbohydrater. ja, 115g er i meste lage, men kaloriunderskudd er trossalt kaloriunderskudd, og så lenge karbohydratene er fra onklige kilder, og fette er sunt så burde det gå bra. Alt etter hva man trives best med. Og på diett bør en ha en del fett, med mindre dietten er lagt opp som fettfri Smiley! Men fett forbrenner fett, bare så det er sagt.
29år
Høyde: 1.93m


Benkpress: 170
Markløft: 190
Knebøy: 160
Militærpress sittende: 105kg x 2 !

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121808.msg1808980;topicseen#new

Utlogget yankees

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Sv: Ned i fettprosent, beholde mest mulig muskler
« #46 : 20. april 2013, 23:16 »
Det er da veldig individuelt.. Mange som trives og har bedre fremgang med fett til fordel for karbohydrater. ja, 115g er i meste lage, men kaloriunderskudd er trossalt kaloriunderskudd, og så lenge karbohydratene er fra onklige kilder, og fette er sunt så burde det gå bra. Alt etter hva man trives best med. Og på diett bør en ha en del fett, med mindre dietten er lagt opp som fettfri Smiley! Men fett forbrenner fett, bare så det er sagt.

Ja, du høres ut som en dude som ikke spiser karbs etter 18:00 og lever på fett i steden. Du får vær så god å gjøre det, men ta en titt på opplegget til de som stiller i Norge på aesthetic fitness som ikke er på dop. Se hvordan de ser ut og se på fordelingen deres. Mye fett er bare tull.

Utlogget Hightow3r

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 665

Sv: Ned i fettprosent, beholde mest mulig muskler
« #47 : 21. april 2013, 00:07 »
Spiser karbs stort sett til hvert eneste måltid, og langt etter 1800 Smiley. Som sagt, moderat kaloriunderskudd med høyt proteinntak så er det " ett fett" badom ptths
29år
Høyde: 1.93m


Benkpress: 170
Markløft: 190
Knebøy: 160
Militærpress sittende: 105kg x 2 !

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121808.msg1808980;topicseen#new

Utlogget yankees

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Sv: Ned i fettprosent, beholde mest mulig muskler
« #48 : 21. april 2013, 21:42 »
Spiser karbs stort sett til hvert eneste måltid, og langt etter 1800 Smiley. Som sagt, moderat kaloriunderskudd med høyt proteinntak så er det " ett fett" badom ptths

"Vurderer å legge meg på enda litt lavere kalorier en period å kutte carbs sent på kvelden for å se om jeg går ned litt fortere av det."

Skrevet av selveste deg selv! Tror du tror at du har mer peiling enn det du faktisk har kjære deg. Smiley

Utlogget Hightow3r

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 665

Sv: Ned i fettprosent, beholde mest mulig muskler
« #49 : 21. april 2013, 22:14 »
"Vurderer å legge meg på enda litt lavere kalorier en period å kutte carbs sent på kvelden for å se om jeg går ned litt fortere av det."

Skrevet av selveste deg selv! Tror du tror at du har mer peiling enn det du faktisk har kjære deg. Smiley

Hva skal du frem til? jeg vurderte det.. også? Har vurdert ganske så mange forskjellige ting oppigjennom mine år innen trening Smiley
29år
Høyde: 1.93m


Benkpress: 170
Markløft: 190
Knebøy: 160
Militærpress sittende: 105kg x 2 !

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121808.msg1808980;topicseen#new

Utlogget yankees

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Sv: Ned i fettprosent, beholde mest mulig muskler
« #50 : 21. april 2013, 23:10 »
Hva skal du frem til? jeg vurderte det.. også? Har vurdert ganske så mange forskjellige ting oppigjennom mine år innen trening Smiley

Du ser etter nye løsninger fordi ting ikke fungerer for deg. Aka, du vet ikke hva du driver med og har ikke en fast oppskrift på suksess.

Utlogget Hightow3r

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 665

Sv: Ned i fettprosent, beholde mest mulig muskler
« #51 : 22. april 2013, 13:17 »
Eller fordi at kroppen er veldig tilpasningsdyktig, og derfor krever variasjon, og ting fungerer utmerket Cheesy. Variasjon er også godt for psyken under diett Smiley!

Du har absolutt NULL peil om meg eller mitt opplegg, så jeg syns du skal droppe å komme med utsagn om meg og min trening du ikke vet noe om : )
29år
Høyde: 1.93m


Benkpress: 170
Markløft: 190
Knebøy: 160
Militærpress sittende: 105kg x 2 !

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121808.msg1808980;topicseen#new

Utlogget yankees

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Sv: Ned i fettprosent, beholde mest mulig muskler
« #52 : 22. april 2013, 16:48 »
Eller fordi at kroppen er veldig tilpasningsdyktig, og derfor krever variasjon, og ting fungerer utmerket Cheesy. Variasjon er også godt for psyken under diett Smiley!

Du har absolutt NULL peil om meg eller mitt opplegg, så jeg syns du skal droppe å komme med utsagn om meg og min trening du ikke vet noe om : )

Du har en post om treningen din. Derfor kan jeg med trygghet si at du ikke har peiling på det du driver med.

Utlogget Hightow3r

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 665

Sv: Ned i fettprosent, beholde mest mulig muskler
« #53 : 22. april 2013, 16:57 »
Har du lest den har du sett at jeg har god fremgang også, så hvor kommer "null peil" inn i bildet? Ser ikke din log noen sted, eller trener du i det hele tatt?


MEN nå har vi ødelagt tråden her nok syntes jeg og beklager for det trådstarter.
29år
Høyde: 1.93m


Benkpress: 170
Markløft: 190
Knebøy: 160
Militærpress sittende: 105kg x 2 !

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121808.msg1808980;topicseen#new

Utlogget yankees

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Sv: Ned i fettprosent, beholde mest mulig muskler
« #54 : 23. april 2013, 18:37 »
Har du lest den har du sett at jeg har god fremgang også, så hvor kommer "null peil" inn i bildet? Ser ikke din log noen sted, eller trener du i det hele tatt?


MEN nå har vi ødelagt tråden her nok syntes jeg og beklager for det trådstarter.

Hadde vel ikke vært her hvis jeg ikke trente? Er her for å gi råd og tips utifra min erfaring. Virker som du trenger litt, bare å spørre. Wink

Utlogget Hightow3r

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 665

Sv: Ned i fettprosent, beholde mest mulig muskler
« #55 : 23. april 2013, 19:12 »
Så gi råd da i stede for å angripe folk som gir sine råd??? Vis det er du som kan absolutt alt her i verden offer i helvette har jeg ikke sett deg på sportssidene en plass da? eller en eneste artikkel, eller i ett eller annet magasin der du gir dine råd og folk vil høre dem? Kanksje fordi du er en moderat interessert person som trener for å få hevet det lave selvbildet ditt bitte litt og har tatt inn treningsråd fra tråder som dette hvor folk som deg FLORERER å ødelegger.

også sier du sikkert: " Jamen så det du sier er at DU er eksperten da, siden du har rettt"?

NEI ingen av oss er det, vi gir KUN våre individuelle råd. I treningsverden er det ikke noen som helst fasit. Og hva som fungerer for noen andre, trenger ikke fungere for deg. Jeg har rett i at det fungerte for meg, og deler vilig ut det slik at andre kan prøve å se. du gir ut det du har erfart Smiley Men da kan du ikke si at NEI NEI NEi det er feil. For er det noe jeg hater i treningsverden, er det folk som sier DET SKAL GJØRES SÅN. BITE ME
29år
Høyde: 1.93m


Benkpress: 170
Markløft: 190
Knebøy: 160
Militærpress sittende: 105kg x 2 !

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121808.msg1808980;topicseen#new

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Ned i fettprosent, beholde mest mulig muskler
« #56 : 23. april 2013, 20:06 »
"Vurderer å legge meg på enda litt lavere kalorier en period å kutte carbs sent på kvelden for å se om jeg går ned litt fortere av det."

Skrevet av selveste deg selv! Tror du tror at du har mer peiling enn det du faktisk har kjære deg. Smiley

Seriøst? Den eneste som tror han har mer peilling enn det han faktisk har her er DEG. Du aner ikke hva du snakker om, og snakker ned på de som faktisk har litt peiling. Logg ut her i fra og aldri kom tilbake, ingen som vil ha bedrevitere som deg her.

Utlogget Hightow3r

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 665

Sv: Ned i fettprosent, beholde mest mulig muskler
« #57 : 23. april 2013, 20:14 »
haha, ro ned hormonene jenter Smiley
29år
Høyde: 1.93m


Benkpress: 170
Markløft: 190
Knebøy: 160
Militærpress sittende: 105kg x 2 !

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121808.msg1808980;topicseen#new

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Ned i fettprosent, beholde mest mulig muskler
« #58 : 23. april 2013, 20:16 »
DET SKAL GJØRES SÅN. BITE ME

Er nok heller guttevalpen som enda er i puberteten som trenger å roe ned hormonene her Wink

Utlogget Hightow3r

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 665

Sv: Ned i fettprosent, beholde mest mulig muskler
« #59 : 23. april 2013, 20:37 »
Sier gutten på samme alder som meg Smiley
29år
Høyde: 1.93m


Benkpress: 170
Markløft: 190
Knebøy: 160
Militærpress sittende: 105kg x 2 !

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121808.msg1808980;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!