Skrevet av Emne: Løs og slapp hud, er det mulig å få bort med trening?  (Lest 4706 ganger)

Utlogget TanjaTok

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Heisann!

19 år ung jente her og er super redd for løs hud! Jeg veide 110 kg til jul og håper på å gå ned 40 kg i år, men med så stor endring er det da mulig å gjøre noe med huden som blir igjen? Jeg har jo ikke kommet langt i prosessen så kanskje dere har noen tips om hva jeg kan gjøre underveis så den blir stram? Eller er jeg dømt til å måtte betale tusenvis av kroner for at en lege skal fjerne det for meg?

På forhånd tusen takk!

Utlogget DanielP

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 994
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 994

  • Skal nok bli stor, bare vent og se ;)
Timg vil nok stramme seg opp underveis. Men er mange faktorer som spiller inn. Hvor elastisk huden din er, og ikke minst hvor mye hud som blir hengende igjen etter slankingen. Men vil nok ta litt tid. For min del så ville jeg ikke vente, når jeg endelig fikk slanket alt bort så ville jeg ha vekk huden og. Så jeg fikk det operert. For min del var det verdt hver eneste krone.
Eneste tipset jeg har er å bruke litt tid på redusksjonen. Finnes mange kremer til gravide som de mener skal hjelpe. Jeg merket ingen effekt av de.

Lykke til med slankingen Smiley
http://www.danielp.no. -- blogg om mitt comeback til scenen

http://www.proteinfabrikken.no/- For de beste kosttilskudd.

Utlogget Tourmalet

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

DanielP er et stort forbilde for meg. Vurderer selv en sånn operasjon, utrolig lei posen på magen selv.

Utlogget hfo88

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Hei har selv gått ned 40-50 kg og fikk mye løs hud på magen som måtte opereres bort og det er verdt hver eneste kr  biggrin
Noen har medfødt hud som strammer seg opp igjen mens andre som meg har ikke det og da er operasjon eneste løsning. Eneste tipset jeg kan gi er å ikke rase ned i vekt for fort, ta det litt sakte så huden får mulighet til å holde følge Smiley

Utlogget runforit

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

Siden du er så ung så tror jeg nok huden vil gå tilbake av seg selv. Det viktigste er at du går ned sakte, men sikkert så huden klarer å følge med i prosessen.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!