Skrevet av Emne: 48 dager til syden..  (Lest 1825 ganger)

Utlogget ChristianR

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 152
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 152

48 dager til syden..
« : 17. februar 2013, 11:42 »
Hei!

Skal reise til syden om 48 dager. Har egentlig ikke lyst å avbryte bulke-perioden nå, men shit, la gå!
Jeg kjører pengetransport som arbeid og tilbringer derfor mye av dagene i bil (10-12 timers dager).

Har kjøpt meg en slik http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/six-pack-bag-black-small som skal gjør det lettere for meg å få i meg mat på jobb. Planen er å ta med meg 3 måltider med kylling og ris som skal spises på jobb. Da det er travelt på morgenen (står opp kl.4-5) er planen å bare spise en slik http://www.proteinfabrikken.no/default/Barer/Big-100---Kjøp-3-Betal-for-2-Proteinfabrikken---Kampanje-18665-p0000010959.aspx til frokost.

Legger vi på en vanlig middag med potet/kjøtt kommer jeg fram til at jeg får i meg ca

2500-2600 kalorier

187,4g prot (29%)
333g karb (51%)
52,4g fett (20%)

Jeg er 175 høy, 78kg.

Ser dette greit ut for et par måneder? Trener ingen form for kardio for øyeblikket, trener styrke (PHAT) 5 dager i uka.
- Personlig Trener
- Webcoach
- Kostholdsveileder

www.sterkogskadefri.no

Utlogget haakonhauk

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: 48 dager til syden..
« #1 : 15. mars 2013, 01:03 »
Med tanke på kalorier så ligger du jo i kalori underskudd, er litt usikker på om protein mengden kan være litt lav (vil vel beholde mest mulig muskler du har fått i løpet av vintern ?Smiley )

Jeg ser vi er ganske like med tanke på høyde og vekt, og kjører samme treningsprogram, så jeg kan jo skrive ned hva jeg eter i løpet av en dag. Jeg begynte på ca 78 kilo, og lå på ca 2600-2700 kalorier, nå er jeg på ca 76 kilo og har kuttet litt ekstra, så ligger rundt en 2300-2400 kalorier (som vil si ca 500 kalorier i underskudd)

Frokost: 50g Havregrøt (med kanel og 1 eple) + 1 scoop proteinshake
Måltid 1: 200g kylling filet + en halv pose "boil in bag" fullkorns ris (62,5g ukokt)
Etter trening: 70g karbohydrater (pulver form) 2 scoop proteinshake
Måltid 2: 1 boks tunfisk + 300g søtpoteter
Måltid 3: 180g laks + 500g brokkoli
Kvelds mat: 4 hele egg.

Detter gir en fordeling på:
40% Protein
36% Karbohydrat
24% Fett

PS!!: Jeg er ikke noe form for kostholds/trenings ekspert så sier selvølgelig ikke at du skal gjøre sånn som meg, men tenkte bare det kunne være til hjelp å se hva andre på ditt "område" gjør Smiley

Lykke til !

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!