Skrevet av Emne: En lettere diett  (Lest 1141 ganger)

Utlogget Herant

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

En lettere diett
« : 30. april 2013, 09:05 »
Hei hei.

Er ny her og vett absolutt ingenting om diett og slikt. (Forkorstelser heller :p)

Kjønn: mann
Alder: 24
Vekt: 85
Høyde: 182
Trening: trener ca 3-4 ganger i uke mens jeg er hjemme og 2-3 på jobb ( jobber rotasjon)

Jeg driver verken med bodybuilding eller strongman, men ønsker meg en mer "V" formet kropp siden bryst og skuldre har vokst siden jeg begynte å trene mer regelrett. Når det gjelder mage så trener jeg det en god del, men ser lite effekt pga sansynligvis kropsfett og det der. Spørsmåle mitt er, er det engang mulig å få en mer merkert mage uten at man trenger å kjøre sinsyke deffing?
Da tenker jeg tiltak som: kutte ned på måltid( porsjoner) og heller spise oftere og sunnere, begynne med intensive trening på tredemølle i tilleg til styrketrening, øke intakk av proteiner og andre vitaminer. Ville det gjort jobben?

Jeg er relativt ung mann og derfor blir det naturligvis litt fest også;) jeg forstår at 5liter med øl hver helg må bort men hva kan man drikke for å få i seg minst mulig av det uønskelige i mitt tilfelle?

Takk på forhånd!


Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: En lettere diett
« #1 : 07. juni 2013, 12:36 »
Det du kan gjøre er f.eks. å begynne å trene magemuskulaturen skikkelig å bygge store og flotte magemuskler. Da trenger du ikke så lav fettprosent for at de skal bli fremtredende Smiley

Når det alkohol og trening så er det ingen god kombinasjon om du skal ha resultater dessverre. Men det går an å ta noen forhåndsregler og jeg ville kanskje drukket sprit i steden for øl? Da trenger du mindre mengde væske for å bli i "godt humør" Smiley Og du kan blande drinkene med cola light etc. 5 liter øl er usannsynlig mye kcal ....
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!