Skrevet av Emne: Fetforbrennings tilskudd - Kombinere med andre tilskudd???  (Lest 1359 ganger)

Utlogget Tom1234

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Heisann Cheesy Har nå trent noen måneder og føler at det har gitt resultat! Smiley har brukt proteinpulver og kreatin når jeg har trent, men ønsker nå litt vekt nedgang/ lavere fettprosent, har bestemt meg for og kjøpe Rapid Burn og begynne på det fram til sommeren! har lest litt og har fått med meg at det skal brukes før cardio trening, jeg spiller fotball og føler deg egner seg bra, men det jeg lurer på er:

Skal jeg slutte helt med Proteiner & kreatiner før jeg trener styrke når jeg går på dette? Og i såfall hvorfor ? (nysjerrig) Smiley
Dere kan godt si meningen deres opp produktet, men trenger ikke høre at det er helt unødvendig, for jeg akter og prøve det uansett  biggrin

Takk på forhånd!


Utlogget tah19

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Det gjør ingenting om du fortsetter med protein og kreatin mens du bruker rapid burn.

Men viss du er på en diett derimot så er det ikke alle som er like ivrige etter å bruke kreatin, da det sies at det samler mer vann i muskulaturen, slik at du ser "våtere" ut.

Rapid Burn vil på ingen måte gjøre noen større underverker en 2-3 kopper kaffe vil gjøre for deg, da mesteparten av effekten av tilskuddet kommer fra koffein. Mine 0,2$.

Lykke til
Alder: 19
Vekt: 86kg
Høyde: 180cm

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!