Skrevet av Emne: Slanking av armer?  (Lest 1135 ganger)

Utlogget Fridam

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Slanking av armer?
« : 01. juni 2013, 16:50 »
Jeg er ei ung jente og har tatt til meg nye matvaner og trener mer for å slanke meg. Jeg er ikke overvektig, men vil bli kvitt overfødig fett. Hvilke øvelser (repetisjoner, serier, belastning) er best for overarmene da? OBS! Jeg plages med kraftige skuldrer og vil bli slankere i dette partiet, IKKE mer muskuløs!

Utlogget Aktivutdøver

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 128

Sv: Slanking av armer?
« #1 : 01. juni 2013, 17:42 »
Jeg er ingen ernæringsfysiolog, kun aktiv utdøver! Jeg kan alikevel nok til å si at om målet er å bli kvitt overflødig fett er det kun slanking som gjelder, noe du tydeligvis er i gang med gjennom endrede kostholdsvaner! Det er umulig å trene styrke for å mindre muskuløs. Det er også umulig å omdanne fett til muskler. Det eneste du kan gjøre er å gjøre fettcellene mindre, noe du gjør ved endret kost og kondisjonstrening.

Det er alikevel fornuftig å trene styrke for å styrke muskulaturen....hvis målet ikke er å få større muskler bør du heller ligge lavt i repetisjonsantall 3-6 reps fremfor høyere 10+ som jenter flest gjør.
Jeg er aktiv utdøver! Jeg velger heller å kalle meg aktiv utdøver enn å vise hvem jeg er! Grunnen til det er at mange åvervåker aktive utdøvere! Det er alikevel viktig for meg å presisere at jeg er aktiv utdøver!

Utlogget runforit

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

Sv: Slanking av armer?
« #2 : 24. juli 2013, 11:14 »
Hadde vi bare kunnet punktslanke! Men dessverre så styrer kroppen selv hvor den vil miste fettet først så løsningen er å gå ned i fettprosent inntil en har nådd målet sitt. Her det viktig at en ikke sulter seg så man mister muskelmassen i tillegg for da ender du bare opp med å bli tynnfeit. Så spis ren og sunn mat med 500 kcal underskudd og kombiner med trening så vil resten går av seg selv.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!