Skrevet av Emne: Lav Kcal Diett.  (Lest 1222 ganger)

Utlogget jorgiiand

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Lav Kcal Diett.
« : 11. juni 2013, 23:38 »
Hei
Litt praktisk info:
20 år.
182 høy.
97 kg. uten å være "feit" Ganske kraftig beinmusklatur.

Arbeidet mitt er fysisk. budbil sjåfør. Møbelbæring og mye løping noe som er pluss. har faktisk klokket de to siste timene som går mest i løping til mellom 400 og 700 kcal forbrent.

mat:
Spiser stort sett kylling, svin, reint storfe kjøtt. Mager kesam og vanlije kesam. Bær. Frukt. havregryn, melk, nutrilett bar. Salat.
jeg og min samboer er sammen om dette så det er jo bra. Vi lager mye sunt og ren mat.

Trent fotball å styrke i mange år, men de to siste årene har det stoppet opp med dårlige knær å arbeid som er kaller.
Er nå gåd lei den oppgående kurven på vekta å er begynt å gjøre noe med det.
Begynte for to uker siden ca på en lav kcal diett. Bruker mobil appen Shape Up til logging noe som funker veldig bra til nå.
Den sier jeg skal ligge på ca 1800 kcal pr døgn. (øker når man legger inn trenings økter)
har også puls klokke så jeg kan logge kalori forbruk ganske nøyaktig.
På appen viser den kalorier spist. igjen og spise, Proteiner, Karbohydrater og fett
Har hele tiden ligget lavt på karbo uten å tenke spesielt over det, men merket idag at etter de to første ånklige trenings øktene etter jeg begynte på denne dietten at kroppen ikke fungerete spesiellt bra idag.
var slapp og tong i kroppen. Regner da med at jeg ikke fikk fylt opp med karbo ordentlig etter øktene.
syns det er vanskelig uten tilskudd så har nå tenkt og begynne på dette.
Aktiviteten har økt disse ukene også med fotball spilling, litt løping og har tenkt å begynne å løfte litt igjen.
Lurte da på om det og begynne på Whey Tech, Kreatin og Carbo Fuel er verdt det?
Har prob. med å få i nok Karbo syns jeg.

Målvekt er rundt 85-86 kg først værtfall.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!