Skrevet av Emne: Nå idealvekt  (Lest 1136 ganger)

Utlogget ivli91

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Nå idealvekt
« : 28. juli 2013, 22:33 »
Er en jente på 21 år som aktivt spiller fotball. Har veid nesten nøyaktig det samme i 4 år nå, uansett om jeg har trent mye eller lite fotball, kjørt mye eller lite styrke.

Jeg tror jeg kommer til å orke mer på banen hvis jeg går ned 1-2 kilo, men jeg ønsker ikke at dette skal skje drastisk, da jeg tror det kommer til å gå ut over prestasjon.

Har noen tips for å nå idealvekten OG å holde seg der?

Utlogget anorakk

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 379
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 379

Sv: Nå idealvekt
« #1 : 28. juli 2013, 22:55 »
Er en jente på 21 år som aktivt spiller fotball. Har veid nesten nøyaktig det samme i 4 år nå, uansett om jeg har trent mye eller lite fotball, kjørt mye eller lite styrke.

Jeg tror jeg kommer til å orke mer på banen hvis jeg går ned 1-2 kilo, men jeg ønsker ikke at dette skal skje drastisk, da jeg tror det kommer til å gå ut over prestasjon.

Har noen tips for å nå idealvekten OG å holde seg der?

Jeg har tenkt til å foreslå følgende: tren styrke, bli sterkere, og hold den vekta du har i dag. Jeg setter 50 kroner på at du kommer til å orke mer på banen enn om du går ned et par kilo og forblir på samme styrkenivå som i dag.
"After a certain poundage, all squats feel just about the same - heavy." -Bill Starr, The Strongest Shall Survive

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!