Skrevet av Emne: Hjelp med redusering av fettprosent, diett og treningsprogram  (Lest 1232 ganger)

Utlogget anonymous007

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Hei, jeg er en mann på 20 år som ønsker råd.
Jeg har etter litt over et års trening gått ned 25 kilo. Dette gjort mest med kondisjon og litt styrke trening, samt forbedring av dårlig matvaner.
Nå ønsker jeg litt hjelp til å gå ned i fett % og forhåpentligvis få meg en six-pack.
Jeg har ikke målt fett% min hos et treningsstudio,  men jeg har målt meg. Jeg har prøvd å bruke noen online kalkulatorer, men de har forskjellig utregning på hver nettside jeg prøver. Her er uansett hva jeg har målt og vekt:
Hall: 34 cm
Brust: 94 cm
Arms: 29 cm
Mage: 83 cm
Hofter: 92
Lår: 52 cm
Legg: 34
Vekt: 62.5- 64,5 (varierer)
Høyde: 172
Har ikke trent alle kroppsdeler det siste året. Bare de kroppsdelene  jeg føler jeg har trengt mest. Bryst, ben, mage og kondis er det som har stått i fokus.

Jeg har ikke noe interesse for matlaging, så om noen har forslag til mat og diett så hadde det vært svært behjelpelig. Har tenkt på psmf, men det er mange forskjellige meninger der.
Har også vurdert å gå på en ”drikke diett”. Den er primært for vekttap, men ettersom det kommer til å medfølge vekttap i en fettreduksjon tenkte jeg at det kanskje var en diett som kunne funket.
Har en link, så hadde det vært greit om noen som kan dette med dietter og trening ser på om det er verdt et forsøk:
http://www.campkilo.no/nettbutikk/campkilo-kickstart/kickstart-sjokolade-shake-7-dager ( trykk på tilleggsinformasjon for å få opp innholdet)

Kosttilskudd og eventuell proteinshake kunne jeg også tenkt meg å få rådført meg litt i.

Er det noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å gå ned i fett % så fort som mulig, og hva min nåværende fett% er? Er det slik at når man går ned en så stor mengde med vekt at huden ikke blir stram igjen?
Er åpen for det meste av programmer/dietter, men jeg har problemer med begge kneene mine, så jeg kan ikke belaste kneet på noen som helst måte.

Jeg setter stor pris på behjelpelig svar!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!