Skrevet av Emne: Trenger hjelp/råd til å nå målene mine  (Lest 1985 ganger)

Utlogget viodd

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Trenger hjelp/råd til å nå målene mine
« : 17. august 2013, 17:59 »
Jeg er en jente på 23 år som er lei av å være stor og "overvektig", er lei av å ha null energi.Jeg starta i Januar med å trene på Avancia. Jeg trene 3-4 ganger i uka og fullfører altid programmet mitt + 3-4 ekstra aparater som ikke er på programmet. Jeg drar også ned å trener selv om formen ikke er helt på topp. Jeg er motivert til å nå målene mine men virker ikke som at kroppen vill det samme som meg :/

Frem til nå har jeg gått fra 74kg til 69kg. Jeg ser null forskjell i speilet men jeg kan kjenne at jeg har blitt mindre på siden av hofta og at kjærlighets håndtakene nesten er borte, men det er det. Jeg spiser veldig mye grønnsaker å hvitt kjøtt uten saus, skal jeg ha pasta eller ris så bruker jeg fullkorn. Jeg spiser veldig lite noe jeg alltid har gjort, spiser kunn en gang om dagen, er jeg heldig får jeg i meg to måltider løped av dagen. Jeg har også prøvd å spise vær 3 time for å få i meg 6 måltider men merket ikke noe forskjell da jeg tvang i meg mat heller så jeg vet ikke hva jeg kan gjøre for å nå målet mitt. Syns det er deprimerende å mister motivasjon av å stå på så mye å ikke se eller merke noe på kroppen og helsa :/

Noen som har noen råd å tips på åssen man kan få vekk ekstra fett man ikke ønsker å ha på kroppen? jeg ønsker ikke å vente 3-4 år før jeg når målene mine når jeg ser at man fint kan gå ned mye på 1 år. Målet mitt er å få vekk det som er på magen og hoftene + trene opp ryggen og rumpa da jeg syns noen muskler er fint

Legger ved bildet som jeg tokk i januar ( selv om jeg ikke liker å legge ut det bildet)
legger også med det siste treningsprogrammet jeg fikk

Utlogget runforit

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

Sv: Trenger hjelp/råd til å nå målene mine
« #1 : 19. august 2013, 11:25 »
Hvor mange kalorier inntar du nå og hva er høyden din?

Utlogget viodd

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: Trenger hjelp/råd til å nå målene mine
« #2 : 19. august 2013, 15:51 »
jeg er 163.. jeg aner ikke hvor mange kalorier jeg får i meg om dagen :/

Utlogget runforit

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

Sv: Trenger hjelp/råd til å nå målene mine
« #3 : 20. august 2013, 06:57 »
Da burde du gå inn på mylog.no og registrere hva du putter i deg. I og med at du går ned så er du allerede i underskudd, men spørsmålet er om det akkurat passe underskudd eller for stort.

Er det for stor så tærer du på muskelmassen noe som vil få deg til å se slapp ut dvask ut, kontra nok mat i underskudd så du beholder muskelmassen og ser slank og fit ut når målet er nådd.

Utlogget viodd

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: Trenger hjelp/råd til å nå målene mine
« #4 : 20. august 2013, 15:31 »
åssen ser man om det er passe eller for mye?? jeg har alldri vært opptatt av hvor mye av ditt å datt jeg putter i meg så på dette området vet jeg ikke så mye om for å være ærlig Tongue

Utlogget viodd

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: Trenger hjelp/råd til å nå målene mine
« #5 : 20. august 2013, 15:35 »
Nå har jeg også fått tatt et bilde av åssen kroppen ser ut i dag ( la det ut på det første innlegget) for å samenligne om jeg har gått ned eller ikke med at jeg selv ikke ser det. Jeg kan se litt på dette bildet at det går fremover men jeg syns det går for sakte :/

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Trenger hjelp/råd til å nå målene mine
« #6 : 20. august 2013, 19:17 »
Er jo veldig lett å se at du har gått ned i vekt! Syns du ser digg ut allerede jeg Smiley stå på

Utlogget anorakk

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 379
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 379

Sv: Trenger hjelp/råd til å nå målene mine
« #7 : 20. august 2013, 19:23 »
Nå må du gi deg, må jo være blind for ikke å se at det har skjedd store forandringer. Fortsett slik du har holdt på til nå, det er jo åpenbart at det fungerer. Ikke begynn å stresse, det fører til at du gjør dårlige kostholdsvalg og plutselig stagnerer du fullstendig.
"After a certain poundage, all squats feel just about the same - heavy." -Bill Starr, The Strongest Shall Survive

Utlogget viodd

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: Trenger hjelp/råd til å nå målene mine
« #8 : 24. august 2013, 04:51 »
Jeg har prøvd mylog i fire dager nå å ser at jeg får i meg rundt 1000 kalorier om dagen og ser også at jeg får i meg veldig mye karbohydrater ligger på mellom 140 og 191 om dagen. er det bra å få i seg så mye karbohydrater?? hva bør jeg holde meg unna?? vet jeg burde spise mer å oftere men er ikke sulten så spiser ikke mer enn de få gangene jeg faktisk spiser har alltid vært sånn :/

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Trenger hjelp/råd til å nå målene mine
« #9 : 24. august 2013, 09:35 »
Jeg har prøvd mylog i fire dager nå å ser at jeg får i meg rundt 1000 kalorier om dagen og ser også at jeg får i meg veldig mye karbohydrater ligger på mellom 140 og 191 om dagen. er det bra å få i seg så mye karbohydrater?? hva bør jeg holde meg unna?? vet jeg burde spise mer å oftere men er ikke sulten så spiser ikke mer enn de få gangene jeg faktisk spiser har alltid vært sånn :/

Ser  du skriver "er ikke sulten", "har alltid vært sånn" osv. Noe av hemmeligheten med å oppnå noe er å la hjernen/rasjonaliteten overstyre følelser og gamle vaner.
Et tips er å ta ting gradvis. Gå fra 1 måltid pr. dag til 2, så senere til 3 osv.
1000 kcal er for lite i lengden forøvrig og gir ikke gevinst helsemessig på lang sikt. Varier treninga di. Mye lettere å holde i gang da. Gå turer, sykle og vær ute i frisk luft. Friluftsliv gir et løft i humør, psykisk helse generelt. Det igjen gjør det lettere å ha overskudd og fokus på trening og sunn livsstil.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!