Skrevet av Emne: Ketolysediett - erfaringer!  (Lest 3865 ganger)

Utlogget linn10

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6

Ketolysediett - erfaringer!
« : 25. september 2013, 14:43 »
Hei!
Jeg har vurdert å kanskje kjøre på med ketolysediett for å bli kvitt det fettet jeg vil. Er ikke noe glad i cardio, så en diett som går ganske hardt på fettet er vel det beste, og sånn som jeg har forstått det så funker ketolyse på det. Er ikke veldig satt inn i diett egentlig, men vil gjerne lære, så bare spy ut info!

Kjapp info om meg:
Jente 18
175 cm høy
63 kg
Trener styrke 3 ganger i uka(To beinøkter, en mage/rygg-økt. Skal egentlig ha en økt til med armer/skuldre osv, men er så lat på den at den tar jeg bare når jeg har lyst...)

Målet mitt er mindre fett, mer muskler og det å få en kropp jeg føler meg bra i.

Det jeg vil ha er egentlig bare andres tips og erfaringer med ketolyse, hva kan jeg faktisk spise og om det er noe som er verdt det eller ikke!

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: Ketolysediett - erfaringer!
« #1 : 25. september 2013, 14:59 »
Nå svarer jo jeg selvfølgelig på feil spm, men jeg har gått ned 12 kilo siden juni bare ved å telle kalorier. Ikke ketolyse, mye pizza, ingen kardio. Mye styrketrening da. Men teorien bak det jeg gjør er vel bare: tell kalorier, spis mindre en jeg forbrenner.
Som sagt, svarer ikke på spørsmålet ditt, men har i alle fall funket for meg som heller ikke liker kardio.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget linn10

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6

Sv: Ketolysediett - erfaringer!
« #2 : 25. september 2013, 15:01 »
Nå svarer jo jeg selvfølgelig på feil spm, men jeg har gått ned 12 kilo siden juni bare ved å telle kalorier. Ikke ketolyse, mye pizza, ingen kardio. Mye styrketrening da. Men teorien bak det jeg gjør er vel bare: tell kalorier, spis mindre en jeg forbrenner.
Som sagt, svarer ikke på spørsmålet ditt, men har i alle fall funket for meg som heller ikke liker kardio.

Teller kalorier selv nå, ligger på mellom 1200-1500 hver dag. Noen dager under 1000 også, spørs litt, for går på skole og jobber så "glemmer" å spise nesten. Også i helgene kan det hende jeg går litt over, så veier jo opp for hverandre. Alt i alt så ligger jeg jo i underskudd hver uke uten at jeg synes det er noe særlig resultater av det..

Utlogget Ayørn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Sv: Ketolysediett - erfaringer!
« #3 : 25. september 2013, 15:06 »
Fett er kroppens energilager, og er nødvendigvis det som blir forbrent i et kaloriunderskudd. **Det går altså for det samme hvilken form for diett du går for**

Fordelen med høy-fett slanking er at man føler seg mett, til tross for at man inntar færre kalorier. Ulempen er at man må legge opp til et kosthold som føles unaturlig, og som igjen gjør at de færreste klarer å holde i lengden.

Det beste er å starte med et sunt og naturlig kosthold, som man klarer å følge frem til man dør.

10% luck
2% skill
1% consentrated power of will
45% AAS
37% HGH
5% Insulin
0% Reason to remember the name

Utlogget FitnessJulie

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 23

Sv: Ketolysediett - erfaringer!
« #4 : 25. september 2013, 15:18 »
Jeg river meg litt i håret av hjelpen du søker! Jeg anbefaler at du får i deg (som nevnt lengere opp her) næringsrik, sunn og RIKTIG kosthold - dette metter ikke bare magen men øyne også! Kroppen trenger alle tre energikildene for å forbrenne dem! Både fett, karb og proteiner, men mengde, tid og hvilke matvarer dette kommer fra har en større betydning! Jeg anbefaler at du spiser hver 3-4t for å opprettholde forbrenningen din, det er ingen som burde ligge under 1000kcal! Dette er ikke på den riktige og viktige måten!
Du er ung, aktiv samtidig som du trener!
Her kommer noen eks:

Frokost: 4ss havregryn og 1 glass melk - veldig godt med friske bær til!
Lunsj: 150g kylling/karbonade deig (stekt i 1ss rapsolje)eller mager kjøttpålegg og en stor salat!
Mellom: 1 frukt og naturelle nøtter
Etter trening: mager cottagecheese med banan og rosiner!
Middag: 200g hvit fisk stekt i 1ss raspolje, fullkornspasta/speltlomper/langkornet ris og friske grønnsaker
Kvelds: 1boks mager kesam med frukt eller bær!

Miks med krydder, sukkerfri produkter og ikke la en og samme matvare stoppe deg - varier og vær kreativ! Men få i deg det kroppen trenger ellers vil den kun spare, lagre og gå på ekstra modus! Noe som ikke vil gå i lengden og ønsken om en sunn, energifull og samtidig gå ned i vekt ikke vil opprettholdes Smiley Anbefaler også at du holder deg unna hveteprodukter og har 1 spise dag annen hver uke med fri inntak av mat for å booste forbrenningen Smiley

I forhold til alder, høyde og vekt anbefaler jeg at du ligger opp imot 2000kcal! Dette er også utifra at du trener to til tre ganger i uken Smiley Det ser og høres kanskje mye ut, men er ikke stort om det kommer fra riktig kost Cheesy
Lykke til! Tren hardt, lev godt og gjør det DU liker Smiley
Spør, hendvend eller kom med meninger! Her finner du sunne, enkle og gode oppskrifter til både deg og familien!

Jeg tilbyr tjenester som personlig trening og eget tilpasset trenings- og kostholdsprogram via Treningsforum.no.

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: Ketolysediett - erfaringer!
« #5 : 25. september 2013, 16:50 »
Min kone, og hennes venninne har begge stått fast en stund på 1500 kcal. Venninnen veier ca 67 kilo. Jeg tror, som Julie her sier, at det kan hende det er for lite ja. Prøv å spise mer en periode for å få forbrenningen opp, så gå ned på kcal igjen. Å gå under 1000 kcal skal visst være veldig skadelig, bla annet tar det lang tid å rette opp i forbrenningen igjen.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Ketolysediett - erfaringer!
« #6 : 25. september 2013, 17:51 »
Sjekk loggen min, brukbare resultater med ketolyse -18 kg på under to mnd.

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: Ketolysediett - erfaringer!
« #7 : 25. september 2013, 18:21 »
Ja, holdt på å nevne Iceberg, men husket ikke nicket hans.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!