Skrevet av Emne: Dritt lei og trenger råd om vektnedgang.  (Lest 1492 ganger)

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Dritt lei og trenger råd om vektnedgang.
« : 27. oktober 2013, 19:58 »
Jeg kan starte om å si litt om meg selv.

Jeg har drevet med styrke trening helt siden jeg var 15 år. Er 30 år nå. Jeg har trent lite kontinuerlig og med mye år lange pauser, men returnerer ofte til gymmet. Har en veldig tidkrevende jobb så blir ikke så mye trening som jeg skulle ha ønsket.

I de siste 2-3 årene har noe radikalt skjedd med figuren min. Jeg er ikke direkte feit, men jeg har lagt på meg og har en antydning til en liten vom på gang.

Jeg syns dette er ekstremt ubehagelig og jeg føler meg som jeg er i en annen kropp som ikke er min.

Jeg har alltid spist masse mat når jeg trente aktivt. 5 ganger om dagen og mer også. 5000 kcal om dagen. La aldri på meg fett.

I dag så har jeg følelsen av at jeg legger på meg av ingen verdens ting. Jeg spiser aldri kjeks, kaker, godteri og styrer unna sukker. Litt på lørdager og søndager. En sjokolade og en cola på det meste.

Allikevel føler jeg at vekta er på vei oppover.

Det var en periode for et år siden jeg var veldig dyktig sprang 1 mil om dagen. Men den muligheten har jeg ikke nå. Bor for øyeblikket langs en vei hvor det er liten plass til jogging og bilene blir så grinete når jeg jogger langs den veien.

Er det noen som her som kan fortelle meg hva jeg kan gjøre for å i det hele tatt få en forbrenning. Jeg føler at jeg spiser veldig lite men fortsatt legger på meg fett.

Hvor kan jeg finne en enkel plan for kosthold til en som veier 95kg og vil gå ned til ca. 80? Jeg har søkt rundt omkring men finner ikke noen som er siktet mot meg. Mer mot husmødre og den slags ligger det rundt omkring på nettet.

Jeg har lite muligheter for jogging nå. Hvordan er det med turgåing og skogen og den type ting? Forbrenner man greit med kalorier på dette?

Håper inderlig på svar. Jeg har lyst til å trene styrke igjen, men er nødt til å gå ned i vekt først.




Utlogget mr. egg

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 24

Sv: Dritt lei og trenger råd om vektnedgang.
« #1 : 27. oktober 2013, 20:25 »
iifym.com

Regn ut TDEE og legg deg 500 kcal under den. Spis med en god fordeling av protein, fett og karbohydrater på f.eks 30/30/40. Jeg har gjort det samme og veide også 95,5 kg i starten av august. Veier nå 86,5 kg og går stadig ned i vekt og fettprosent, men opp i vekter og muskelmasse. Anbefaler deg HIIT trening. Jeg gjør det selv på tredemølle, veldig effektiv og god trening! Google det så finner du mer info om det.

Utlogget HarryHole

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 52
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 52

Sv: Dritt lei og trenger råd om vektnedgang.
« #2 : 14. november 2013, 15:49 »
Svaret er enkelt. Burpees.
Ingen som trener Burpees legger på seg.
Ta en runde før du går i dusjen på morran, kjør pulsen opp i 185, så vil du kjenne forbrenningen utover dagen.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!